Ben je een student of een werkmens?
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
Waaaaauuuuw mag ik bij jou stage komen lopenjohan1969 schreef:Administratief Operator Goederentreinen haven Antwerpen (= onderstationschef + administratie bijdoen)
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
-
Elvje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik ben dit schooljaar begonnen aan mijn tweede jaar PABO (lerarenopleiding)

He! OverloopsterVisje schreef:Waaaaauuuuw mag ik bij jou stage komen lopenIk studeer secretarieel medewerker, maar conductrice of servicemedewerkster bij de NS dan, lijkt me ook geweldig
Maar goed, administratie is wel leuk vind ik, al behoor ik meer tot de groep secretaresses
![]()
0 x

-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
Dag JufElvje schreef:Ik ben dit schooljaar begonnen aan mijn tweede jaar PABO (lerarenopleiding)
He! OverloopsterVisje schreef:Waaaaauuuuw mag ik bij jou stage komen lopenIk studeer secretarieel medewerker, maar conductrice of servicemedewerkster bij de NS dan, lijkt me ook geweldig
Maar goed, administratie is wel leuk vind ik, al behoor ik meer tot de groep secretaresses
![]()
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Met conducteurs ("treinbegeleiders" heet dat nu bij ons) hebben we niks te maken. Da's een heel andere wereld.visje schreef:Waaaaauuuuw mag ik bij jou stage komen lopenjohan1969 schreef:Administratief Operator Goederentreinen haven Antwerpen (= onderstationschef + administratie bijdoen)Ik studeer secretarieel medewerker, maar conductrice of servicemedewerkster bij de NS dan, lijkt me ook geweldig
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

Re: Ben je een student of een werkmens?
vanaf juli behoor ik tot de werkmensen. Ik werk als vroedvrouw.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Proficiat! Lijkt me echt een heel mooi beroepkoetje36 schreef:vanaf juli behoor ik tot de werkmensen. Ik werk als vroedvrouw.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
xenium
- Nog geen rang
Ik ben sinds augustus een werkmens (IT'er) en ga in mijn vrije tijd fotografie studeren. Ben er nog niet uit welke cursus, maar ga er in ieder geval eentje volgen.
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...