Een beetje laat, maar toch ook mijn deelneming aan de nabestaanden (wat een vreselijk woord trouwens, dat laatste).
Het was even schrikken toen ik het nieuws vrijdag hoorde. Hij bracht altijd goede herinneringen naar boven wanneer hij sprak, omdat ik hem altijd zal ben zien als de stem van 'Draaimolen', en dan komen ineens weer al die verhaaltjes van Kikker en zo boven
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Essa schreef:Een beetje laat, maar toch ook mijn deelneming aan de nabestaanden (wat een vreselijk woord trouwens, dat laatste).
Het was even schrikken toen ik het nieuws vrijdag hoorde. Hij bracht altijd goede herinneringen naar boven wanneer hij sprak, omdat ik hem altijd zal ben zien als de stem van 'Draaimolen', en dan komen ineens weer al die verhaaltjes van Kikker en zo boven
Dat gevoel heb ik ook steeds wanneer ik hem hoorde spreken.
ik vin het wel raar al deze berichten in dit topic, zo precies of de familie gaat dit lezen en dan nog of ze er iets zouden aan hebben van totale vreemden
ik zeg toch niet dat je het moet negeren!! alleen dat hier precies gepost wordt met het gedacht dat de nabestaanden dit lezen, die hebben wel iets beters te doen denk ik
achiel schreef:ik vin het wel raar al deze berichten in dit topic, zo precies of de familie gaat dit lezen en dan nog of ze er iets zouden aan hebben van totale vreemden
Man, we hebben hier in de eerste plaats afscheid genomen van Nolle. Ik zou me gelukkig prijzen moest ik dat IRL kunnen gaan doen.