Personage waar ik mij het meest aan erger
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 2
vandaag: aan Lily
buiten het feit dat ze er niet uit ziet (wallen onder de ogen, lelijke lippenstift...) gedroeg ze zich vandaag echt wel als een bitch...
er maar meteen van uitgaan dat Kasper de grote boosdoener is omdat die andere leerlingen nog nooit iets verkeerd gedaan hebben
goed management dat...
buiten het feit dat ze er niet uit ziet (wallen onder de ogen, lelijke lippenstift...) gedroeg ze zich vandaag echt wel als een bitch...
er maar meteen van uitgaan dat Kasper de grote boosdoener is omdat die andere leerlingen nog nooit iets verkeerd gedaan hebben

goed management dat...
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Ik heb in elk geval nog niks gezien dat er op zou kunnen wijzen wat Kasper al dan niet aankan (het taalprobleem even niet meegerekend).achiel schreef:ik heb afgelopen weken niet kunnen zien maar als casper naar het beroeps moet vind ik dit wel terecht daar hoort hij beter thuis. Want wa zoekt die eigenlijk op en aso???
Waarop baseer je je oordeel?
Oké, hij mist waarschijnlijk de nodige voorkennis voor veel zaken, maar er zijn volgens mij andere dingen die eraan kunnen gedaan worden. Waarom niet eerst een jaartje specifiek gericht (privé)onderwijs om die achterstand zo goed mogelijk weg te werken en aan de basiskennis te schaven, en dan pas beslissen welke richting uit te gaan
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Poster rang 2
vandaag mij weer geel, groen en blauw geërgerd aan Frank... 
zijn vréselijke hè hè-lach als hij Cois uitlacht, zijn gesmak als hij zit te eten, gewoon de manier waarop hij iets uit de frigo haalt... baaaaaaaaaaaaaah!
ok, dat zijn we ook weer kwijt

zijn vréselijke hè hè-lach als hij Cois uitlacht, zijn gesmak als hij zit te eten, gewoon de manier waarop hij iets uit de frigo haalt... baaaaaaaaaaaaaah!
ok, dat zijn we ook weer kwijt

0 x
Come and play with us, Danny.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276