Tzijn altijd de bravekes da ze eerst beschuldigen hè RW'keAbsolutt R.W. schreef:Ik ken dat gevoel. 't Leven is niet eerlijk.

Ik eigenlijk ook wel. Het is ook heel goed zichtbaar dat hij vermagerd is, dus het zou best logisch zijn mochten ze het in het verhaal verwerken...Luc schreef:Ik vraag me af of ze Cois in de serie ook gaan laten vermageren of die vermagering zelfs misschien in een verhaallijn past
da's van alle zorgen en miserie, dat moet toch niet direct in een verhaallijn verwerkt worden?Christel schreef:Ik eigenlijk ook wel. Het is ook heel goed zichtbaar dat hij vermagerd is, dus het zou best logisch zijn mochten ze het in het verhaal verwerken...Luc schreef:Ik vraag me af of ze Cois in de serie ook gaan laten vermageren of die vermagering zelfs misschien in een verhaallijn past
heb laatst in een interview gelezen dat hij zoveel vermagerd is omdat hij auditie deed voor een rol in een Nederlandse film (wat eigenlijk in een ander topic moet staan)daffy duck schreef:Zal moeilijk te doen zijn denk ik. Als de opnames met grote tussenpozen gebeuren....dan zal dat van de een op de andere dag zichtbaar zijn. Geef mij dan die kuur ook maar eens door, altijd handig meegenomen
gisteren werd door Luc nog enthousiast ingespeeld op het figuur van Cois, met die XXXL-maatsisken schreef:ik vind toch dat het heel fel opvalt in Steracteur... dat hij heel wat kilootjes kwijt is, het viel me meteen op in de eerste aflevering
maar 't is idd wel een goeie vraag of ze er in Thuis iets mee gaan aanvangen (hij heeft wel veel kleren aan onder zijn overall, vind ik, misschien om te verdoezelen dat hij al wat vermagerd is?)
satine schreef:hehe, kan best!Sandertje schreef:Volgens mij gaan ze hem 'opvullen' met kussens ofzo zoals Koen Crucke in samson en gert, het dik zijn past gewoon weg bij zijn personage.![]()
zolang ze hem maar niet door Koen vervangen is dat voor mij geen probleem