100 % akkoord, ik kon het niet beter zeggen.oma schreef:Dat er eens mee gelachen wordt, stoort mij niet, maar ik herinner mij Marie als een intelligente, correcte bediende...achiel schreef: Dus ik vind het wel goed dat marie der eens mee lacht een beetje als tegengewicht
Waarom moet ze, nu ze aan 't hoofd van een grote firma staat, opeens een nietsontziend schepsel zijn???![]()
Dat klopt volgens mij niet!
Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
0 x
-
frank
- Poster rang 4

hmmm, de manier waarop ze buitengebonjourd werd door Leontien vorig seizoen was ook niet zo netjes hé. Denk dat ze daardoor ook veel harder geworden is.johan1969 schreef:100 % akkoord, ik kon het niet beter zeggen.oma schreef:Dat er eens mee gelachen wordt, stoort mij niet, maar ik herinner mij Marie als een intelligente, correcte bediende...achiel schreef: Dus ik vind het wel goed dat marie der eens mee lacht een beetje als tegengewicht
Waarom moet ze, nu ze aan 't hoofd van een grote firma staat, opeens een nietsontziend schepsel zijn???![]()
Dat klopt volgens mij niet!
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
frank
- Poster rang 4

Enfin ja, ik kan het wel begrijpen vanuit haar standpunt dat ze haar bedrijf vooruit wil helpen en het daarom niet zo kan verdragen dat haar personeel maar afkomt wanneer ze dat willen.satine schreef:misschien heeft ze wel recht en reden om Leontien zo te behandelen, maar wat Cois, Waldek en Mo haar misdaan hebben, dat is mij toch niet duidelijk.
Allez, ik heb Luk, Cois, Mo en Waldek nog niet anders horen zeggen dan dat ze vroeger willen stoppen. Van Waldek kan ik me zelfs al niet meer herinneren wanneer die het laatst nog eens al werkend gezien is.
Allez, op een doorsnee werk wordt dat soort werknemers snel afgeschilderd als niet gemotiveerd genoeg.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
wat bewijst dat ze een positie heeft die ze niet aankan - en ze zal hen ook niet snel terug op het 'rechte pad' brengen, door hen te behandelen als kleine kinderen.....frank schreef:Enfin ja, ik kan het wel begrijpen vanuit haar standpunt dat ze haar bedrijf vooruit wil helpen en het daarom niet zo kan verdragen dat haar personeel maar afkomt wanneer ze dat willen.satine schreef:misschien heeft ze wel recht en reden om Leontien zo te behandelen, maar wat Cois, Waldek en Mo haar misdaan hebben, dat is mij toch niet duidelijk.
Allez, ik heb Luk, Cois, Mo en Waldek nog niet anders horen zeggen dan dat ze vroeger willen stoppen. Van Waldek kan ik me zelfs al niet meer herinneren wanneer die het laatst nog eens al werkend gezien is.
Allez, op een doorsnee werk wordt dat soort werknemers snel afgeschilderd als niet gemotiveerd genoeg.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
frank
- Poster rang 4

neenee, het bewijst dat je je als baas vanzelf anders opstelt tov het personeel. toen ze daar gewoon werkte kon ze daar misschien nog mee lachen, maar nu moet ze de boel draaiende houden en zich harder opstellen tov sommigen.satine schreef:wat bewijst dat ze een positie heeft die ze niet aankan - en ze zal hen ook niet snel terug op het 'rechte pad' brengen, door hen te behandelen als kleine kinderen.....frank schreef:Enfin ja, ik kan het wel begrijpen vanuit haar standpunt dat ze haar bedrijf vooruit wil helpen en het daarom niet zo kan verdragen dat haar personeel maar afkomt wanneer ze dat willen.satine schreef:misschien heeft ze wel recht en reden om Leontien zo te behandelen, maar wat Cois, Waldek en Mo haar misdaan hebben, dat is mij toch niet duidelijk.
heeft totaal niks te maken met het feit of ze r job aan zou kunnen of niet.
Hij heeft er zelf voor gekozen hé. Niemand heeft hem verplicht om dat voorstel van Marie aan te nemen.mona'ke schreef:Ik heb héél veel respect voor Luc da die da kan volhouden met zo iemand in de buurt.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sisken
- Poster rang 2

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vraag ik me ook af...sisken schreef:het gedrag van Marie wordt vreemder met de dag... ok, we hebben haar dat ensemble van het rek zien nemen in de winkel, maar dan doet ze het ook nog aan op krek dezelfde dag als Leontien...
waar is dat meisje allemaal mee bezig?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
sisken
- Poster rang 2