Zou kunnen, nergens in de wereld is er zoveel energie aanwezig als in die stad. het zou wel kunnen overgeslagen zijn op haar coupke.satine schreef:zou dat New York Style zijn, dat uitbundig nektapijt?![]()
![]()
't is idd een raar kapsel, maar een nekmatje zou ik het toch nog niet noemensatine schreef:zou dat New York Style zijn, dat uitbundig nektapijt?![]()
![]()
Maar ze is niet meer in New York!sisken schreef: en in New York lopen ze er allemaal om te zotter bij, dus waarom niet?
dat welsatine schreef:ze zag er in ieder geval 'anders' uit vanavond!![]()
huh ? ik ken er die zelfs op hun 40ste naar fuiven gaan.sisken schreef:dat welsatine schreef:ze zag er in ieder geval 'anders' uit vanavond!![]()
![]()
maar is die niet wat te oud om naar een fuif te trekken?
weet ik wel, maar midden in de week naar een fuif gaan, als je de dag erna moet werken (allez, dat neem ik toch aan), is er toch een beetje overfrank schreef:fuiven zijn er niet enkel voor studenten hé.
Ze heeft dat geregeld met dokter Smekens zeker ?sisken schreef:weet ik wel, maar midden in de week naar een fuif gaan, als je de dag erna moet werken (allez, dat neem ik toch aan), is er toch een beetje over
allez - eindelijk doet ze iets om van haar seuten-imago af te raken en dan is het weer niet goed!sisken schreef:weet ik wel, maar midden in de week naar een fuif gaan, als je de dag erna moet werken (allez, dat neem ik toch aan), is er toch een beetje overfrank schreef:fuiven zijn er niet enkel voor studenten hé.
ons Anneke vertoont idd bizar gedrag
waarschijnlijk is dit de eerste keer in haar leven dat Anneke naar een fuif tout court gingjohan1969 schreef:Waarom keek Marianne zo raar op toen Ann zei dat ze naar een holebifuif ging ?