Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
frank
- Poster rang 4

Werner De Smedt zal in ieder geval eerst nog moeten verdwijnen.Luc schreef:Misschien wil hij weten vanaf wanneer ze 's middags bij de herhalingen de afleveringen met Sam en Sofie gaan tonen.
Geen idee, echt lang kan het volgens mij niet meer duren.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Gismo1
- Nog geen rang
Dat was aflevering 1180 (seizoen 7). Aflevering 1180 in seizoen 7 van Thuis was een dubbellange aflevering (geen slotafleveringgerrit schreef:Best wel interessant, Swerts zijn pleidooi over een verkrachting.
Maar wat ik me afvroeg: de aflevering van vandaag duurde 43 minuten. Een (bijna-)dubbelaflevering dus. Ik kan me echter niet herinneren dat dit een seizoenseinde was! Iemand die zich nog herinnert hoe dit kwam? De 1500e aflevering ofzo?
In aflevering 1181 vraagt inspecteur Wildiers uitleg aan Leontien Vercammen... frament (Duur: 2 minuten - 3.29 MB)
In aflevering 1200 is er het huwelijk van Leontien en Luc. Enkele afbeeldingen uit deze aflevering:

En Luc heeft ondertussen een affaire met Isabelle Vinck. Bekijk een kort fragment om de afloop te bekijken want Frank zorgt voor een verrassing.
Groeten,
Peter
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat blijft toch een van de leukste scènes uit Thuis vind ik!Gismo1 schreef:En Luc heeft ondertussen een affaire met Isabelle Vinck. Bekijk een kort fragment om de afloop te bekijken want Frank zorgt voor een verrassing.
Groeten,
Peter
Wat een research overigens. Ziet er mooi uit allemaal!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Marieke
- Nog geen rang
ann en jp hebben die al gekust en zo nee weet er dan nog iemand wanneer ongeveer da da gebeurd?
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Luc
- Poster rang 4

Volgens mij is Marijke Hofkens in lachen uitgebarsten na die scèneChristel schreef:Dat blijft toch een van de leukste scènes uit Thuis vind ik!Gismo1 schreef:En Luc heeft ondertussen een affaire met Isabelle Vinck. Bekijk een kort fragment om de afloop te bekijken want Frank zorgt voor een verrassing.
Groeten,
Peter![]()
Wat een research overigens. Ziet er mooi uit allemaal!
0 x
-
Gismo1
- Nog geen rang
Ze hebben elkaar nog niet gekust maar ik veronderstel dat dit niet lang meer zal duren.marieke schreef:ann en jp hebben die al gekust en zo nee weet er dan nog iemand wanneer ongeveer da da gebeurd?
Dat denk ik ook wel en die scène is inderdaad één van de leukste.Volgens mij is Marijke Hofkens in lachen uitgebarsten na die scène![]()
Toen het aflevering 2000 was, heeft Cois de middaguitzending (1161) ook aangekondigd en dan 's avonds ook. Zal deze aankondigen binnenkort ook eens online zetten.
Beste groeten en nog twee weken en seizoen 12 begint alweer.
Peter
0 x
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
-
Marieke
- Nog geen rang
ja vandaag heb ik gekeken
ik heb toch niks anders te doen
nee, ik heb die afleveringen nog nooit gezien dus voor mij is het allemaal vrij nieuw al ben ik niet lang na die aflevering beginnen kijken denk ik
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Mona'ke
- Poster rang 2

troost u, voor mij is da eigenlijk ook allemaal nieuw. enkele afleveringen heb ik al gezien, mor dan enkel die op vrijdag (op andere dagen moest ik al in bed liggen ->school), mor vanaf het seizoen dat jean-pierre dien vriend van sam aanreed, ben ik naar bijna alle afleveringen gekeken. en ik ben het nog ni beu,behalve naar verhaallijnen die te lang duren nor m'n goesting.marieke schreef:ja vandaag heb ik gekekenik heb toch niks anders te doen
nee, ik heb die afleveringen nog nooit gezien dus voor mij is het allemaal vrij nieuw al ben ik niet lang na die aflevering beginnen kijken denk ik
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Misschien een rare vraag, maar heeft iemand enig idee wanneer Jakke (een van de werknemers van Vercammen; gespeeld door Peter Verhulst) voor het eerst te zien was in Thuis? En of dat dan al geweest is of dat het, wat ik denk
, nog moet komen...
Ook Peter zijn toen-nog-(Doe de)-Donna-collega Caren Meynen zat in die aflevering en dat stukje zou ik graag willen opnemen. En dan is het natuurlijk wel handig als ik ongeveer weet wanneer het komt.
Ook Peter zijn toen-nog-(Doe de)-Donna-collega Caren Meynen zat in die aflevering en dat stukje zou ik graag willen opnemen. En dan is het natuurlijk wel handig als ik ongeveer weet wanneer het komt.
0 x
Sanne