Muziek

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

En gisterenavond naar Radio Soulwax presents : Nite versions Live geweest in t ICC. 8) Nu die nog ns in Gent te zien waren. Typisch natuurlijk dat de hoofdact pas in de vroege uurtjes eraan begonnen (Nite versions Live om 2u15 en 2 many dj's vanaf 4u), maar kom, t was nog eens de moeite om daarvoor nog eens naar buiten te komen. :)

Afbeelding
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

nieuw cd'tje van de Dresden Dolls ( Virginia Yes ) aan het beluisteren .. zeer leuk ..
De muziek is moeilijk te omschrijven maar het is cabaret op het podium .. Amanda Palmer zit achter haar synthesiser en neemt tevens de het vocale gedeelte voor haar rekening .. Brian Viglione speelt op de drums .. En samen geeft dat iets heel apart .. De teksten zijn wel een tikkeltje provocerend .. ( Backstabber , First Orgasm , ... )
Grappig feit : op hun website hebben ze een speciaal stekje waar je ook alle haat mails kan vinden ..
maar laat je dat vooral niet afschrikken .. zeker eens beluisteren !
het is niet hard , het is niet zacht .. het is niet dit of dat maar gewoon speciaal ..
Afbeelding
0 x
Never put a sock in a toaster
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

heb net de nieuwe plaat , Stadium Arcadium, van de red hot chili peppers gekregen .. en ze klinkt toch al vrij nice .. lekker genieten seh :)
0 x
lies
Nog geen rang

Bericht door lies »

Volgens mij gaat die plaat goed scoren... bijna elke keer als ik zap langs een muziekzender zie ik de clip van "Dani California".
0 x
In this world of shit, baby you are it
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Maar is de nieuwe plaat van de peppers niet een beetje teveel van hetzelfde ? allez, hun beste platen hebben ze toch bijna 10 jaar geleden gemaakt ?
hem gisteren eens beluisterd in de Fnac en ok, hij is niet slecht, maar als je de vorige cd's kent van de peppers draagt de nieuwe niet echt veel bij tot dat.
Idem een beetje voor de nieuwe plaat van Pearl Jam.

De nieuwe CD van Tool is anderzijds wel terug schitterend. 8)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
chien andalusia
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door chien andalusia »

zotteken schreef:nieuw cd'tje van de Dresden Dolls ( Virginia Yes ) aan het beluisteren .. zeer leuk ..
De muziek is moeilijk te omschrijven maar het is cabaret op het podium .. Amanda Palmer zit achter haar synthesiser en neemt tevens de het vocale gedeelte voor haar rekening .. Brian Viglione speelt op de drums .. En samen geeft dat iets heel apart .. De teksten zijn wel een tikkeltje provocerend .. ( Backstabber , First Orgasm , ... )
Grappig feit : op hun website hebben ze een speciaal stekje waar je ook alle haat mails kan vinden ..
maar laat je dat vooral niet afschrikken .. zeker eens beluisteren !
het is niet hard , het is niet zacht .. het is niet dit of dat maar gewoon speciaal ..
Die zijn inderdaad super! Heb ze vorig jaar live gezien, een hele belevenis.

@johan: "People are like Seasons" van Sophia is één van m'n favoriete platen. 'k Heb de groep één keer live gezien, een tweetal jaar geleden in de AB. Vond ik ook een erg knap concert.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hoi 'Chien', toen ik de AB was ik er ook bij, en nog met de Robin aan de toog gehangen voor het concert.

In totaal heb ik Sophia al zo'n 10 keer live gezien, en ze zijn altijd goed.

'Ship in the sand' is echt zo'n song waar ik de tranen van in de ogen krijg.
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

frank schreef:Maar is de nieuwe plaat van de peppers niet een beetje teveel van hetzelfde ? allez, hun beste platen hebben ze toch bijna 10 jaar geleden gemaakt ?
mja ok de nieuwe plaat kan niet tippen aan Blood Sugar Sex Magik of Californication ..
De cd begon wel nice maar veel variatie zit er niet in.. spijtig ... jedoch het blijft een leuke groep
0 x
momo
Nog geen rang

Bericht door momo »

zotteken schreef:mja ok de nieuwe plaat kan niet tippen aan Blood Sugar Sex Magik of Californication ..
De cd begon wel nice maar veel variatie zit er niet in.. spijtig ... jedoch het blijft een leuke groep
Dani California wordt leuker naarmate je het meer hoort, vind ik. Vooral dat fleurige deuntje naar het einde van het nummer toe, zalig om mee te neuriën! :D Heb de plaat in z'n geheel nog niet gehoord, maar een week of zo geleden was hij cd van de week en dan heb ik toch wel wat nummers gehoord die mij niet konden bekoren.

Ballad Of Pure Thought van Millionaire al gehoord?, mijn nieuwe feel-goed-nummer :sleeping:
0 x
In my head there's a greyhound station
where I send my thoughts to far off destinations
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Ik zit al de hele dag met 'Rood' van Marco Borsato in mijn hoofd. Een refreintje om vrolijk van te worden :)
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Essa schreef:Ik zit al de hele dag met 'Rood' van Marco Borsato in mijn hoofd. Een refreintje om vrolijk van te worden :)
ik heb dat maandag gehad, inderdaad een catchy nummer!
(wat mij nog steeds geen Borsato-fan maakt, maar soit, er zijn ergere dingen om mee in je hoofd te 'zitten'! :wink:)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Terug over muziek :

Vanavond zie ik Cinema Strange in de Steeple (Waregem). t Zal een lang ritje worden met de auto (100 km) , maar je moet er iets voor over hebben.
0 x
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Yann Tiersen momenteel! :love:
Goeie muziek voor tijdens het studeren!
0 x
i feel almost everything
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Daarnet 2 cd's van Candyland gekocht voor een spotprijsje.
Zoek zelf de link met Heather Nova. :lol:

Ook nog aan t bieden op een maxi van the Godmachine, ik hoop dat die tegen zondag niet tot 100 € gaat.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

vandaag een cd'tje meegenomen uit de bib omdat ik het zo'n leuke cover vond Afbeelding

Afbeelding

geen idéé hoe ze klinken eigenlijk :lol:
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Gesloten