satine schreef:Christel schreef:Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat er wat extra geld bij zit van een overlijdensverzekering ofzo...
Hoe dan ook, ik ben toch wel benieuwd hoe ze dat met Julie gaan aanpakken. Het zou dan een meisje van 6/7 jaar moeten zijn, wat Engels praat... Zouden ze daarvoor een Australisch meisje gebruiken? Mocht Julie mee naar België komen, dan is dat natuurlijk ook geen optie..

het kan natuurlijk ook dat het kind tweetalig is he, een vriendin van mij woont al 20 jaar in Amerika, is getrouwd met een Amerikaan, maar praat wel nog steeds Nederlands met haar kinderen, die perfect tweetalig zijn.
het zou dus best kunnen dat het kind vlotjes Vlaams spreekt he!

Da's waar ook, daar had ik nog niet aan gedacht maar dat is natuurlijk ook nog een optie!
Al meen ik mij wel te herinneren dat, toen Werner Valerie en Julie eens op is wezen zoeken, hij vertelde dat ze geen Nederlands sprak en Valerie's toenmalige vriend als haar "daddy" zag..

(ik kan me ook vergissen hoor, want 't is alweer een tijdje geleden

) Maar goed, ze kan zowieso ook inmiddels van tactiek veranderd zijn en haar inderdaad tweetalig hebben opgevoed natuurlijk.. We zullen het vanzelf zien!