Wat doe jij ?
-
Essa
- Nog geen rang
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
Essa
- Nog geen rang
Zo zouden we elkaar elke dag tegen het lijf lopen en het niet eens weten.zotteken schreef:aha nog een mede VUB'ertje
Ik heb dat hier ooit nog eens voorgehad met een vroeger forumlid, die toevallig hetzelfde examen had op dezelfde dag. Bleek dat we een heel jaar bij elkaar in de les gezeten hadden
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
Rieka
- x 435
Was dat Gentle Butch?Essa schreef:Zo zouden we elkaar elke dag tegen het lijf lopen en het niet eens weten.zotteken schreef:aha nog een mede VUB'ertje
Ik heb dat hier ooit nog eens voorgehad met een vroeger forumlid, die toevallig hetzelfde examen had op dezelfde dag. Bleek dat we een heel jaar bij elkaar in de les gezeten hadden
Zo ja, zie je die nog soms?
En als dat zo is, wil je haar dan de eerstvolgende keer dat je ze ziet, mijn hartelijke groeten doen.
0 x
-
Essa
- Nog geen rang
Nope, Gentle Butch ben ik nog niet tegengekomen (of mssch wel, maar ik weet niet hoe ze eruitziet) Sorry!oma schreef:Was dat Gentle Butch?Essa schreef:Zo zouden we elkaar elke dag tegen het lijf lopen en het niet eens weten.zotteken schreef:aha nog een mede VUB'ertje
En als dat zo is, wil je haar dan de eerstvolgende keer dat je ze ziet, mijn hartelijke groeten doen.
Het was Chien Andalusia
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
Rieka
- x 435
Die mag je ook de groeten doen!Essa schreef:Nope, Gentle Butch ben ik nog niet tegengekomen (of mssch wel, maar ik weet niet hoe ze eruitziet) Sorry!oma schreef:Was dat Gentle Butch?Essa schreef:Zo zouden we elkaar elke dag tegen het lijf lopen en het niet eens weten.zotteken schreef:aha nog een mede VUB'ertje
Het was Chien Andalusia
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
Tot oktober 2006 dopte ik, nu heb ik een ziekteuitkering.
Ik zou wel willen werken, maar ik kan 't gewoon niet.
Toen ik nog kerngezond was, wou ik machinist worden, en de laatste tijd wil ik grafisch ontwerper worden. Dwz logo's, briefpapier, huisstijlen van firma's enz ontwerpen.
Vandaar ook al die reklam voor overheidsbedrijven in mijn onderschrift. Lol. Ik mag ook wat terugdoen he.
Ik zou wel willen werken, maar ik kan 't gewoon niet.
Toen ik nog kerngezond was, wou ik machinist worden, en de laatste tijd wil ik grafisch ontwerper worden. Dwz logo's, briefpapier, huisstijlen van firma's enz ontwerpen.
Vandaar ook al die reklam voor overheidsbedrijven in mijn onderschrift. Lol. Ik mag ook wat terugdoen he.
0 x