Martine

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

't wordt tijd dat Martine eens ronduit zegt aan iedereen dat ze nu 'samen' is met Werner - dat bakvisjes-gedoe vind ik maar belachelijk hoor!

verliefd of niet.....
0 x
lies
Nog geen rang

Bericht door lies »

En waarom moet ze dat nu al direct overal gaan verkondigen?
0 x
In this world of shit, baby you are it
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lies schreef:En waarom moet ze dat nu al direct overal gaan verkondigen?
Misschien dat ze zich dan terug als een vrouw van haar leeftijd gaat gedragen?
ok, verliefd zijn brengt vanalles met zich mee, dat weet ik ook wel :wink: maar om daar nu zo over te doen zoals ze dinsdagavond bezig was....

ik kan er ook niet aan doen dat het personage van Martine mijn favo niet is, en dat ik vind dat Christel Domen overacteert - het voelt gewoon niet juist voor mij :oops:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

goh, heeft ook met r scheiding te maken zeker dat ze wat wacht met het "grote nieuws" (ook al weet de helft van het dorp het daar intussen al). :)

en sja, wie doet al *niet* eens aan overacting in Thuis. :lol:
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
lies schreef:En waarom moet ze dat nu al direct overal gaan verkondigen?
Misschien dat ze zich dan terug als een vrouw van haar leeftijd gaat gedragen?
ok, verliefd zijn brengt vanalles met zich mee, dat weet ik ook wel :wink: maar om daar nu zo over te doen zoals ze dinsdagavond bezig was....

ik kan er ook niet aan doen dat het personage van Martine mijn favo niet is, en dat ik vind dat Christel Domen overacteert - het voelt gewoon niet juist voor mij :oops:
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over... Ik vind niet alleen dat ze vrij "kinderachtig" bezig is omtrent haar relatie met Werner, maar vooral ook met dat gedoe tegenover Maaike! :? Dat meisje is ongeveer even oud als haar dochter, en Martine is er gewoon compleet jaloers op. :shock: Het gaat zelfs zover dat ze er de politie mee wil moeien, terwijl ze helemaal niet zeker weet of Maaike dat geld wel gestolen heeft... Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk belachelijk gedrag voor een volwassen vrouw, om over de rest nog maar niet te spreken.. :?

En ook voor mij geldt dat Martine mijn favoriete personage niet is, alleen al door 't feit dat de actrice mij niet ligt qua acteerprestaties. Maar ook de rest aan haar staat mij een beetje tegen :oops: Maar dit staat wel los van hetgeen wat ik hierboven schrijf. Dat heeft niks met voorkeur te maken, ik vind Martine gewoon belachelijk bezig wat dat betreft :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

Van mijn zus mogen ze Martine eruit schrijven(Dat was de commentaar dat ze had gisteren bij het zien van thuis) Ik zelf zeg niks! :P

Wat ik wel zeg is wat me vreselijk stoort aan Martine: Haar houding tegenover Maaike. Is ze jaloers, nog verliefd op Eric en daarmee "bang" dat er iets zou komen tussen hun twee? Of is het gewoon Martine zelf die zo is? Dan het tweede, ts altijd Eric die de commentaar moet ontgelden alst over Sofie gaat. Ok, Eric heeft mss nog wat meer vat op Sofie, maar daarom moet ook hij altijd niet het ontgelden, als ze haar beklag wilt doen.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ze zal het waarschijnlijk moeilijk hebben met het feit dat Sofie er voor gekozen heeft om bij Eric te blijven wonen?
misschien vindt ze dan ook wel dat Eric over Sofie de volledige verantwoordelijkheid draagt.
maar ik vond dat ze indertijd -toen Eric en Martine nog samen waren, voor Arno- ook al niet veel te zeggen had aan haar dochter.
en dat is als moeder (en als directrice) toch geen referentie - en dat weet ze zelf ook wel, denk ik.
0 x
lies
Nog geen rang

Bericht door lies »

Ik kan het begrijpen van Martine dat ze haar relatie met Werner nog niet bekend maakt. Ten eerste wil ze niemand kwetsen denk ik. En gezien de reactie van Sam ligt het blijkbaar toch nog gevoelig. Ik denk ook dat ze het nog niet aan de grote klok wil hangen om de kans te krijgen het zelf aan Eric te vertellen, wat ik de beste oplossing vind.
En ten tweede is het misschien ook beter om het niet direct overal te gaan rondbazuinen, want het begin van een relatie is misschien wel de moeilijkste periode. Dus ik vind het nog zo gek niet dat ze zwijgt.

En over haar acteerprestaties ben ik ook niet altijd even enthousiast. Er is iets aan haar dat mij stoort: ze spreekt de eindletter van haar woorden altijd zo lang uit, bijvoorbeeld het woord "appartement" spreekt zij uit als "appartementttttt" :roll: en dat stoort me wel vaak!
0 x
In this world of shit, baby you are it
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Amai, Martine moet wel héél erg verliefd zijn op Werner, dat ze niet in de gaten heeft dat het niet goed gaat met haar dochter.
en die is dan directrice geweest van zo'n grote school! :roll:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

satine schreef: en die is dan directrice geweest van zo'n grote school! :roll:
Ja, een maand of 4 :D als het niet voor Arno was, had ze dat jobke volgens mij ook niet lang volgehouden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Luc schreef:
Ja, een maand of 4 :D als het niet voor Arno was, had ze dat jobke volgens mij ook niet lang volgehouden.
dat weten we natuurlijk niet met zekerheid, maar ik vind het toch vreemd dat haar niets opvalt - 't is toch haar eigen dochter. :?
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Idd, en het is niet dat Sofie er de laatste tijd zo stralend bijloopt dat het niet zou kunnen opvallen hé
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Luc schreef:
dat weten we natuurlijk niet met zekerheid, maar ik vind het toch vreemd dat haar niets opvalt - 't is toch haar eigen dochter. :?
Dat klopt helemaal! En toch heb ik ooit mensen gekend met een zoon die toendertijd volledig onder de drugs zat, en zij merkten dat bijna te laat op. Wij (mijn ouders en ik) zagen dat de eerste keer meteen toen we hem ontmoetten (dat was eigenlijk niet te missen... Die jongen was echt ver weg), en zijn ouders kwamen er pas maanden later achter! Helaas heb je altijd van die mensen die er niet mee bezig zijn of die het niet willen zien ofzo.. :? :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

martine is terug gevraagd op school, wa zal ze kiezen? terug naar een bende pubers of pintjes staan tappen en dicht bij werner zijn(zoals angéle het verwoorde). Was lily nu ni plaatsvervangend directie?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ze moet niet per sé in dezelfde school terug gaan lesgeven he! :wink:
0 x
Gesloten