Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Gesloten
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Mette Marit schreef: Laten ze 's nachts de deur van het cafe open misschien dat die capser ineens in hunne zetel lag te slapen??? :roll:
I guess so, Waldek had toch gezegd dat hij binnen mocht slapen, dus moet er toch een mogelijkheid zijn om binnen te kunnen dan ...
0 x
i feel almost everything
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Pearl schreef:
Mette Marit schreef: Laten ze 's nachts de deur van het cafe open misschien dat die capser ineens in hunne zetel lag te slapen??? :roll:
I guess so, Waldek had toch gezegd dat hij binnen mocht slapen, dus moet er toch een mogelijkheid zijn om binnen te kunnen dan ...
Hij zou de deur openlaten, tenminste dat zei hij toch. (met 20 gebaren zodat Casper het ook zou begrijpen :? )
Dus mocht hij een meester inbreker zijn, dan heeft hij deze skills in ieder geval niet hoeven te gebruiken om binnen te komen! :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

Luc schreef:
Mette Marit schreef:"ik hoe van oe"

djezes!!!!
Laten ze 's nachts de deur van het cafe open misschien dat die capser ineens in hunne zetel lag te slapen??? :roll:
Ja, inderdaad, na die diefstal in Baguet, zou je toch verwachten dat ze een slotje bijkopen, maar neen hoor :?
Zo kan de dief immers altijd terug binnen als hij berouw zou hebben om de 6000 euro terug te brengen. Is nog niet zo slecht gezien om de deur open te laten,... :)
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

Mette Marit schreef:"ik hoe van oe"
Ze zouden het u eens in het pools moeten laten zeggen,... :)
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Wat mij al een tijdje stoort: Waldek kon zijn geluk niet op toen hij peter ocht zijn van Nand, maar nu lijkt hij niet meer in Nand geïnteresseerd te zijn. Hij kan enkel nog doordraven over Kasper en vraagt nooit hoe het in het ziekenhuis is
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Hij is ook zot op da manneke hé :? Hij denkt aan niets anders meer.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

ja, maar ik vind toch niet dat hij daarom Nandje mag 'vergeten', het is inderdaad ten slotte zijn petekindje he :?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Essa schreef:Wat mij al een tijdje stoort: Waldek kon zijn geluk niet op toen hij peter ocht zijn van Nand, maar nu lijkt hij niet meer in Nand geïnteresseerd te zijn. Hij kan enkel nog doordraven over Kasper en vraagt nooit hoe het in het ziekenhuis is
Daar ben ik het helemaal mee eens! Echt niet normaal hoe hij alles uit het oog veliest ook. Toen Rosa het over Nand had, wimpelde hij haar gewoon af met "dat komt wel weer goed met Nand", en ging weer vrolijk verder over de kamer voor Kasper (lekker belangrijk in zo'n situatie) :roll: Ik vraag me wel eens af of Waldek wel "normaal" is de laatste tijd... :?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik heb Waldek altijd wel een beetje 'prettig gestoord' gevonden :wink:
maar nu lijkt hij inderdaad een op hol geslagen paard, mét oogkleppen op.
Leuk voor Kasper, maar de rest van de wereld draait ook nog rond, en hij zou Eva wel een beetje meer mogen steunen (hij is nu toch aan het staken, dus heeft hij ook tijd genoeg) :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:ik heb Waldek altijd wel een beetje 'prettig gestoord' gevonden :wink:
Leuk voor Kasper, maar de rest van de wereld draait ook nog rond, en hij zou Eva wel een beetje meer mogen steunen (hij is nu toch aan het staken, dus heeft hij ook tijd genoeg) :wink:
Inderdaad, dat "prettig gestoorde" heb ik ook altijd wel leuk gevonden. Ook dat naieve van hem heeft altijd wel wat... :lol: Maar nu gaat hij te ver! :? En ik vrees dat hij zijn stakingstijd ook niet nuttig gaat besteden wat dat betreft. :roll: :wink: Ik hoop dat hij snel terug bij zijn positieven komt, want dan vind ik hem veel leuker! :)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Wacht tot zijn Kasper aan de drugs zit... :P
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Luc schreef:Wacht tot zijn Kasper aan de drugs zit... :P
dan zullen ze hem van Sofie moeten weghouden he! :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef:
satine schreef:ik heb Waldek altijd wel een beetje 'prettig gestoord' gevonden :wink:
Inderdaad, dat "prettig gestoorde" heb ik ook altijd wel leuk gevonden. Ook dat naieve van hem heeft altijd wel wat... :lol: Maar nu gaat hij te ver! :? En ik vrees dat hij zijn stakingstijd ook niet nuttig gaat besteden wat dat betreft. :roll: :wink: Ik hoop dat hij snel terug bij zijn positieven komt, want dan vind ik hem veel leuker! :)
Blijkbaar wel :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:
Christel schreef:
Blijkbaar wel :wink:
Inderdaad! :lol: Volgende keer misschien toch nog maar even afwachten voordat ik begin te klagen.. :oops: :wink:
0 x
just_me
Nog geen rang

Bericht door just_me »

Waar ik me wel altijd aan erger is dat Waldek precies doet alsof Kasper nog maar tien jaar is ofzo. Overtlaatst zei hij iets van dat hij ermee ging voetballen enzo en nu gisteren weer met die hoogslaper.
0 x
Gesloten