ja, stel je eens voor dat dat een koppel wordt.johan1969 schreef:Toen Jacques bij Marie binnenkwam, moest ik wel lachen !
Zelfs met zijn hoed op, is hij nog kleiner dan Marie !
Hoe groot moet Marie dan wel niet zijn ? 1.80 m ?
Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frank
- Poster rang 4

-
Essa
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Haar houding gisteren verbaasde mij eigenlijk ook wel..! Dat van Leontien begrijp ik inderdaad ook ergens wel. Die behandeld haar (en alle anderen) totaal onbeschoft de laatste tijd! Maar het feit dat ze er Walter en Frank + Simonne voor wil gebruiken om aan info te komen vind ik niet bepaald netjes van haar! En ik had dat van Marie eigenlijk ook niet verwacht...satine schreef:ergens kan ik Marie best begrijpen dat ze Leontien een hak wil zetten, maar ik had toch niet verwacht dat ze iedereen erbij zou lappen - uiteindelijk hebben de anderen haar toch niks misdaan?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tomatje
- Nog geen rang
Het is zoals ze zelf zegt: ze heeft niks meer. En als ze die schadevergoeding zal moeten betalen, gaat ze ergens aan geld moeten geraken eh. En Jacques zal haar (goed) betalen veronderstel ik?Christel schreef:Haar houding gisteren verbaasde mij eigenlijk ook wel..! Dat van Leontien begrijp ik inderdaad ook ergens wel. Die behandeld haar (en alle anderen) totaal onbeschoft de laatste tijd! Maar het feit dat ze er Walter en Frank + Simonne voor wil gebruiken om aan info te komen vind ik niet bepaald netjes van haar! En ik had dat van Marie eigenlijk ook niet verwacht...satine schreef:ergens kan ik Marie best begrijpen dat ze Leontien een hak wil zetten, maar ik had toch niet verwacht dat ze iedereen erbij zou lappen - uiteindelijk hebben de anderen haar toch niks misdaan?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is ook wel... Maar daar staat wel tegenover dat ze met een stuk onderkruiper moet samenwerken aan dingen waar een heleboel mensen de dupe van worden! (niet alleen het Eldorado team, waar al veel "onschuldige" mensen bij zitten, maar ook de werkmannen bijvoorbeeld!) Dat vind ik toch wel het andere uiterste...tomatje schreef:Het is zoals ze zelf zegt: ze heeft niks meer. En als ze die schadevergoeding zal moeten betalen, gaat ze ergens aan geld moeten geraken eh. En Jacques zal haar (goed) betalen veronderstel ik?Christel schreef:Haar houding gisteren verbaasde mij eigenlijk ook wel..! Dat van Leontien begrijp ik inderdaad ook ergens wel. Die behandeld haar (en alle anderen) totaal onbeschoft de laatste tijd! Maar het feit dat ze er Walter en Frank + Simonne voor wil gebruiken om aan info te komen vind ik niet bepaald netjes van haar! En ik had dat van Marie eigenlijk ook niet verwacht...satine schreef:ergens kan ik Marie best begrijpen dat ze Leontien een hak wil zetten, maar ik had toch niet verwacht dat ze iedereen erbij zou lappen - uiteindelijk hebben de anderen haar toch niks misdaan?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
inderdaad!Christel schreef: Dat is ook wel... Maar daar staat wel tegenover dat ze met een stuk onderkruiper moet samenwerken aan dingen waar een heleboel mensen de dupe van worden! (niet alleen het Eldorado team, waar al veel "onschuldige" mensen bij zitten, maar ook de werkmannen bijvoorbeeld!) Dat vind ik toch wel het andere uiterste...![]()
ze probeert Leontien te raken, maar ze betrekt er een hoop mensen bij die er totaal niks mee te maken hebben, en dat valt mij van Marie wel tegen.
trouwens, het is niet omdat Leontien schadevergoeding eist via een rechtbank, dat Marie al veroordeeld is!
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Die werkmannen staan sowieso (binnenkort) al op straat hé door Leontien haar plannetje met dat zwartgeld.Christel schreef:Dat is ook wel... Maar daar staat wel tegenover dat ze met een stuk onderkruiper moet samenwerken aan dingen waar een heleboel mensen de dupe van worden! (niet alleen het Eldorado team, waar al veel "onschuldige" mensen bij zitten, maar ook de werkmannen bijvoorbeeld!) Dat vind ik toch wel het andere uiterste...![]()
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
ja, inderdaad, maar dat weet Marie (nog) niet!frank schreef:Die werkmannen staan sowieso (binnenkort) al op straat hé door Leontien haar plannetje met dat zwartgeld.Christel schreef:Dat is ook wel... Maar daar staat wel tegenover dat ze met een stuk onderkruiper moet samenwerken aan dingen waar een heleboel mensen de dupe van worden! (niet alleen het Eldorado team, waar al veel "onschuldige" mensen bij zitten, maar ook de werkmannen bijvoorbeeld!) Dat vind ik toch wel het andere uiterste...![]()
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Maar wel dat ze staken en dat dat wellicht de doodsteek is voor El Dorado. En dat als El Dorado in vereffening zou gaan Jacques z'n slag zou kunnen slaan en zelfs het personeel van Vercammen en Sanitechniek een job zou kunnen aanbieden om dan verder te werken aan El Dorado, dat hij intussen voor niet veel geld zou kunnen overkopen.satine schreef:ja, inderdaad, maar dat weet Marie (nog) niet!
Enfin, ik zeg niet dat ik Marie daarmee goedpraat hé.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Kijk, als je zo de opsomming maakt, dan is het personeel in ieder geval uit de brand geholpen.frank schreef:Maar wel dat ze staken en dat dat wellicht de doodsteek is voor El Dorado. En dat als El Dorado in vereffening zou gaan Jacques z'n slag zou kunnen slaan en zelfs het personeel van Vercammen en Sanitechniek een job zou kunnen aanbieden om dan verder te werken aan El Dorado, dat hij intussen voor niet veel geld zou kunnen overkopen.satine schreef:ja, inderdaad, maar dat weet Marie (nog) niet!
Enfin, ik zeg niet dat ik Marie daarmee goedpraat hé.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Ja, jammer dat ze Jacques daarom moet helpen om Walter volledig klein te krijgen. Maar ja, ze wordt voorlopig gedreven door de haat om Leontien eens op haar plaats te zetten. En je moet eerlijk zijn : de rest heeft ook niks gedaan om Marie te helpen hé.Christel schreef: Kijk, als je zo de opsomming maakt, dan is het personeel in ieder geval uit de brand geholpen.Ik had alleen zo ver nog niet nagedacht, en ik heb zo maar het idee dat Marie daar ook nog niet echt bij stilgestaan heeft...
Bovendien blijven Frank, Simonne en Walter dan nog steeds gedupeerd achter, en die gun ik dat ook absoluut niet! Maar je hebt gelijk, uiteindelijk zullen er dan minder mensen mee getroffen worden... Maar het blijven er teveel!
enfin ja, momenteel is het wel spectaculairder om volgen natuurlijk.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is ook wel weer zo. Dat hadden ze ook wel kunnen doen! Maar van de andere kant denk ik ook wel dat ze daar allemaal niet zo bij nagedacht hebben ook... Simonne is nog wel bij Marie komen kijken hoe het gaat, maar verder hadden die ook allemaal geen contact met elkaar buiten de werkuren he? Het zou mooi geweest zijn als ze eraan gedacht hadden, maar van de andere kant (met alle toestanden rond Eldorado bijvoorbeeld en ook het feit dat ze niet persoonlijk met elkaar omgingen) is het ook niet zo verschrikkelijk van hen dat ze dat niet gedaan hebben. Bovendien vind ik ook dat je normen en waarden al ver te zoeken zijn als je zulk soort streken uithaalt met vreemden die je totaal niet kent, laat staan met de mensen waar je toch een tijdje mee samengewerkt hebt en waarvan je precies weet wat ze te verliezen hebben door jouw toedoen!frank schreef: Ja, jammer dat ze Jacques daarom moet helpen om Walter volledig klein te krijgen. Maar ja, ze wordt voorlopig gedreven door de haat om Leontien eens op haar plaats te zetten. En je moet eerlijk zijn : de rest heeft ook niks gedaan om Marie te helpen hé.Dat Frank en Simonne er bijvoorbeeld nooit aan gedacht hebben om (tijdelijk) Marie aan te nemen om het andere werk van Sanitechniek wat te helpen regelen toen Simonne Marie haar job overnam bij El Dorado. Of dat Walter MArie niet aan een nieuwe job geholpen heeft bij Ter Smissen of wie weet zelfs bij Uit & Thuis (als Maaike daar al binnen geraakt
).
enfin ja, momenteel is het wel spectaculairder om volgen natuurlijk.
Maar goed, het is inderdaad wel spectaculairder zo en da's natuurlijk het belangrijkste voor een soap..! "Waarom makkelijk als het moeilijk kan?" schijnt daar regelmatig als motto gebruikt te worden!
0 x