Maarten

Gesloten
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

satine schreef:
johan1969 schreef:Ik geloof toch dat Maarten er eens is blijven slapen en dat ze allebei dronken waren.

maar was dat rond de tijd dat Eva zwanger geworden is? :?
Ik kan me toch niet herinneren dat dat rond die tijd was. Zeg we zullen het wel zien zeker. er zal nog genoeg om te doen zijn geloof me maar!!!
0 x
madelief
x 435

Bericht door madelief »

Zie je wel... jullie beginnen toch al te twijfelen hé!
Ik weet nog dat Maarten inderdaad heeft overnacht bij Eva (op de sofa) en dat ze gedronken hadden, wat er toen is gebeurd...??? Dat was ook rond de periode van Werner en Jan.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

madelief schreef:Zie je wel... jullie beginnen toch al te twijfelen hé!
Ik weet nog dat Maarten inderdaad heeft overnacht bij Eva (op de sofa) en dat ze gedronken hadden, wat er toen is gebeurd...??? Dat was ook rond de periode van Werner en Jan.
Ik twijfel niet: Eva is zelfs "zat" nog assertief genoeg(tegenover Maarten toch) om hem simpelweg naar de sofa te verwijzen. :wink:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

we kunnen misschien eerst afwachten en zien of Maarten wel geschikt is als donor - als dat niet het geval is, is de kans dat hij de vader is, wel klein he! :wink:
0 x
Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy »

in de spoiler staat toch dat maarten niet geschikt is als donor..
dus van die maarten is de papa - verhaallijn zal denk ik weinig in huis komen!
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mindy schreef:in de spoiler staat toch dat maarten niet geschikt is als donor..
dus van die maarten is de papa - verhaallijn zal denk ik weinig in huis komen!
normaal spoilers in het wit en tussen uitroeptekens graag, Mindy!
niet iedereen wil die lezen, vandaar...
en ik weet het, ik heb dit zelf ook gesuggereerd, maar eigenlijk dus liever niet hier :wink:
0 x
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

satine schreef:
Fifieke schreef:en er heeft altijd iets in de lucht gehangen tss eva en maarten :?
*HUH* :?:

ik weet dat Maarten smoorverliefd was op Eva, maar dat dit niet wederzijds was - het is trouwens via Maarten (vriend van Joeri) dat Eva toen Jan heeft leren kennen op het verjaardagsfeest van Maarten.

maar van wederzijdse 'watdanook' heb ik eigenlijk nooit iets gemerkt
ja zij voelt een soort tederheid, vriendschap voor hem en da kan altij meer worden in nen soap
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Fifieke schreef:
satine schreef:
Fifieke schreef:en er heeft altijd iets in de lucht gehangen tss eva en maarten :?

ik weet dat Maarten smoorverliefd was op Eva, maar dat dit niet wederzijds was - het is trouwens via Maarten (vriend van Joeri) dat Eva toen Jan heeft leren kennen op het verjaardagsfeest van Maarten.

ja zij voelt een soort tederheid, vriendschap voor hem en da kan altij meer worden in nen soap
Niet in "Thuis", wedden?
0 x
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

ok :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

oma schreef:
madelief schreef:Zie je wel... jullie beginnen toch al te twijfelen hé!
Ik twijfel niet: Eva is zelfs "zat" nog assertief genoeg(tegenover Maarten toch) om hem simpelweg naar de sofa te verwijzen. :wink:
Ik vind Eva helemaal niet assertief.

Iets anders : blijkbaar is wat Maartens ma voelt, belangrijker dan de gezondheid van een kindje dat bijna op sterven ligt. Die Maarten ligt wel serieus onder de sloef !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Fifieke schreef:
satine schreef:

Maarten heeft anders al genoeg 'geprobeerd' in het verleden, en hij heeft altijd bot gevangen!

@ Johan : Mathilde nog nooit bezig gezien? :P
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef: Iets anders : blijkbaar is wat Maartens ma voelt, belangrijker dan de gezondheid van een kindje dat bijna op sterven ligt. Die Maarten ligt wel serieus onder de sloef !
t is nog steeds z'n moeder hé. denk dat iedereen er wel zou mee inzitten moest z'n moeder sukkelen met r gezondheid.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat wel, maar ik vind het wel nogal grof dat hij een ultimatum stelt 'eerst mijn moeder bezoeken of ik geef geen bloed.'
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik weet natuurlijk niet hoelang jij al naar Thuis kijkt, maar het is altijd duidelijk geweest in het verleden dat Maarten altijd 'second choice' was thuis.

nu Jan dood is en Eva halsoverkop vertrokken was met Nand, heeft Mathilde blijkbaar eerst een serieuze dip gehad (ze zou zelfs ziek geweest zijn) en daarna is ze waarschijnlijk alles op de één of andere manier beginnen uitwerken op haar zoon en haar man (ook een sloef van de bovenste plank overigens)

dus ik vind het niet zo raar dat Maarten verwacht dat Eva nu langs Mathilde gaat met Nand, hij zal ook wel weten wat er mogelijk boven zijn hoofd hangt, als ze erachter komt dat Eva terug is, zonder dat die naar Mathilde gaat.

en als ze erachter komt dat Maarten dit wel wist maar niks gezegd heeft, zal het kot helemaal te klein zijn.

en dat Maarten dit soort ultimatum stelt : 't ziet er mij ne lieve jongen uit, maar hij heeft het warm water niet uitgevonden he!
of hij heeft dit soort emotionele chantage van zijn moeder geleerd, kan ook.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik kijk al van in het begin naar Thuis.(Toen Jenny en Frank nog samen waren !).

Ik kan uw betoog wel volgen, maar ik vind wel dat Maarten oud genoeg is om zelf zijn boontjes te doppen en niet voor alles de goedkeuring van zijn ma nodig heeft.
0 x
Gesloten