Welke rol in thuis past het best bij jou?
-
mayanon
- Nog geen rang
-
chien andalusia
- Nog geen rang
- Contacteer:
Mijn spiegelbeeld heb ik nog niet gevonden in Thuis.
Wel enkele personages waar ik me lichtelijk mee kan identificeren. De "getormenteerde" kant van Jean-Pierre bijvoorbeeld, en het "alternatieve" van Femke.
Personages die erg ver van mij staan -los van het geslacht- zijn Sofie, Marianne, Swerts,...
Wel enkele personages waar ik me lichtelijk mee kan identificeren. De "getormenteerde" kant van Jean-Pierre bijvoorbeeld, en het "alternatieve" van Femke.
Personages die erg ver van mij staan -los van het geslacht- zijn Sofie, Marianne, Swerts,...
0 x
-
Marieke
- Nog geen rang
bij mij was het marijke die zei da k het meest op manon lijkOp wie ik het meest lijk? Daar heb ik een paar onafhankelijke waarnemers voor ingeschakeld
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
gentle butch
- Nog geen rang
-
Auryn
- x 435
-
Valda
- Poster rang 1

Innerlijk lijk ik het meeste op Michaël denk ik... Als ik zo terugdenk aan die ruzie's met Dré... Ik zou allicht ook reageren zoals hem!
En dat willen luisteren en helpen had Michaël eigenlijk ook wel!
Roza heeft dat ook!
Voor de rest schuilt er ook wel een tikkeltje Marianne in mij (niet dat ik zo uit de hoogte doe, maar soms doet het ook eens deugd om jezelf voorop te stellen!)
En af en toe een beetje Renzo! Soms is het ne keer leuk om je eigen zin te doen en je van de rest niets aan te trekken!
En dat willen luisteren en helpen had Michaël eigenlijk ook wel!
Roza heeft dat ook!
Voor de rest schuilt er ook wel een tikkeltje Marianne in mij (niet dat ik zo uit de hoogte doe, maar soms doet het ook eens deugd om jezelf voorop te stellen!)
En af en toe een beetje Renzo! Soms is het ne keer leuk om je eigen zin te doen en je van de rest niets aan te trekken!
0 x
tomorrow is another day...
-
Mieke
- Poster rang 4