Mo
-
- Poster rang 4
-
- x 435
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 4
Ik vond wel dat Mo nogal raar deed toen Veronique "verdwenen" was.
Gewoon omdat men iemand effe uit het oog verliest gaat die al direct zo hysterisch doen
Per slot van rekening weten ze toch helemaal niet van een eventuele payback van de verkrachter...
twas trouwens een ubersaaie aflevering vandaag, die bleef maar duren
Gewoon omdat men iemand effe uit het oog verliest gaat die al direct zo hysterisch doen

Per slot van rekening weten ze toch helemaal niet van een eventuele payback van de verkrachter...
twas trouwens een ubersaaie aflevering vandaag, die bleef maar duren

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
Ja kvon da ook wel raar da die ineens al het ergste dacht, kvin het wel goe da Veronique zo uiteindelijk nie verdwenen is, da zou ik nogal bruusk vindenMieke schreef:Ik vond wel dat Mo nogal raar deed toen Veronique "verdwenen" was.
Gewoon omdat men iemand effe uit het oog verliest gaat die al direct zo hysterisch doen![]()
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
Aya doo aya
-
- Poster rang 4
Ja zo van: ha daarnet was de allerlaatste keer dat we ze zagen...
Want ik dacht ook effe dat ze al helemaal weg was en dat we vandaag Mo's zoektocht zouden zien.
Maar gelukkig kunnen we haar sffs voor de laatste keer zien, dan zijn we voorbereid
Want ik dacht ook effe dat ze al helemaal weg was en dat we vandaag Mo's zoektocht zouden zien.
Maar gelukkig kunnen we haar sffs voor de laatste keer zien, dan zijn we voorbereid

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Ik vraag mij af of Mo een been heeft om op te staan. Technisch gezien is Veronique nog altijd mede-eigenaar doordat ze officieel nog niet dood is. Als Luc Sam weer anneemt mag Mo daar volgens mij niks op zeggen
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Nog geen rang
Nee, zijn gedrag is niet te vergoelijken.Oma schreef:Valt zijn gedrag niet te vergoelijken?
Hij is zot van verdriet!
Ik begrijp zijn verdriet en leef daarin volledig mee met hem.
Maar zoals die deed eergisteren! Nee, daar kan ik niet mee akkoord gaan. Sorry

Daarbij: volgens mij maakt hij alles nog erger voor Aisha. Zij heeft nu vooral steun nodig van haar vader (die hij misschien niet kan geven), maar hij zou het kunnen proberen. Nu duwt hij haar dieper in de put.
Alé, da's mijn gedacht hé.

0 x

grtjs, Lut
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mwah, ik kan Luc wel begrijpen. Hij had waarschijnlijk verwacht dat Mo snel genoeg zou bijdraaien, en heeft uit respect voor Mo's verdriet daarom Sam tijdelijk naar huis gestuurd. Is wel begrijpelijk vind ik aangezien het ook wel moeilijk moet zijn geweest voor Aisha en Mo om Sam en Femke samen te zien bij alle ellende die ze verder meemaakten (en je schopt iemand niet graag tegen het zere been op dat moment, toch?). Maar Mo is inderdaad wel heel koppig en onredelijk nu..~°Val°~ schreef:Mo is gewoon ne koppigaard. Als ik Luc was geweest, had ik Sam al lang terug in dienst genomen. Meer zelfs, ik had hem zelfs nooit ontslaan.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Allez, dan kunnen we binnenkort weer tegen die mega-pruillip van Aïsha opkijken
...

0 x
***www.koendebouw.be***
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602