Personage waar ik mij het meest aan erger
-
- Poster rang 4
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
-
- Nog geen rang
Ik erger me vooral aan Aïcha. 'k word al onnozel van de manier waarop die 'papa' uitspreekt. Precies een klein kind. Voor de rest heb ik het ook niet zo voor Jenny en Dré, maar die zien we gelukkig niet vaak meer.
En vroeger kon ik me mateloos ergeren aan Bianca. Daardoor was ik bijna gestopt met thuiskijken.
En vroeger kon ik me mateloos ergeren aan Bianca. Daardoor was ik bijna gestopt met thuiskijken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Aisha staat bij mij met stip op 1! Ik ben bijna in staat om Thuis op te nemen zodat ik de scenes met haar door kan spoelen..
Verder vind ik Simonneke, Martine, Stany, Eva en vooral Yvette ook niet echt geweldig om naar te kijken, maar bij hen is het nog niet zo erg dat ik me er net zo gigantisch aan erger als bij Aisha...
Hoewel Yvette mijn irritatiegrens toch regelmatig aantikt hoor... Hopelijk vindt ze in Benidorm een of andere rijke gepensioneerde lifeguard, zodat ze daar blijft!
(een mens mag altijd hoop houden he?
)

Verder vind ik Simonneke, Martine, Stany, Eva en vooral Yvette ook niet echt geweldig om naar te kijken, maar bij hen is het nog niet zo erg dat ik me er net zo gigantisch aan erger als bij Aisha...
Hoewel Yvette mijn irritatiegrens toch regelmatig aantikt hoor... Hopelijk vindt ze in Benidorm een of andere rijke gepensioneerde lifeguard, zodat ze daar blijft!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
maar waarom vindt iedereen Aisha nu zo irritant?

'k vond haar gisteren in elk geval maar slecht acteren hoor, zoals ze daar met haar schouders zat te schokken, 't was bijna spastisch...
en kan iemand haar alstublieft wat dictie/stemlessen geven? altijd met dat zaagtoontje spreken is ook vervelend om op te luisteren hoor

'k vond haar gisteren in elk geval maar slecht acteren hoor, zoals ze daar met haar schouders zat te schokken, 't was bijna spastisch...
en kan iemand haar alstublieft wat dictie/stemlessen geven? altijd met dat zaagtoontje spreken is ook vervelend om op te luisteren hoor

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind haar "acteertalent" ver beneden pijl. Dat is ook precies de reden dat ik me zo aan Aisha irriteer! Er zijn wel meer acteurs in Thuis die de ene verhaallijn beter kunnen brengen als de andere vind ik (dat is eigenlijk ook wel logisch), maar haar heb ik nog nooit iets goed zien acteren. Er is dus ook geen enkele reden waarom ik haar personage leuk of minder irritant zou kunnen vinden op dit moment... En inderdaad dat zaagtoontje...sisken schreef:maar waarom vindt iedereen Aisha nu zo irritant?![]()

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
tja jong ze heeft aar personage niet zelf gemaakt hé
Het contrast met de werkelijkheid is zoo groot hé, tis echt een toffe spontane luide vrouw int echt! *denkt trug aan de "wc-race" tussen het volk*
Ma idd, da depressief gedoe van haar zou ne mens zelf depri maken.. spijtig da ze zo weinig lacht en altijd zo zielig en mee gefronste wenkbrauwen kijkt..

Het contrast met de werkelijkheid is zoo groot hé, tis echt een toffe spontane luide vrouw int echt! *denkt trug aan de "wc-race" tussen het volk*

Ma idd, da depressief gedoe van haar zou ne mens zelf depri maken.. spijtig da ze zo weinig lacht en altijd zo zielig en mee gefronste wenkbrauwen kijkt..
0 x
*Feel The Joy*

- Luc
- Poster rang 4
En gisteren was ze "diep" aan het slapen. Zo diep dat haar ogen steeds maar bewogenMieke schreef:Aaaargh Aisha's reactie op Marianne's 'verhaal'....... KAN het NOG slechter![]()

Laatst gewijzigd door Luc op do 15 sep 2005, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Ik nu ook... In het begin stoorde ik me er niet aan, maar nu ze weer terug is, merk ik pas hoe irri ze was =P Dus ze mag gerust terug naar Frankrijk =Pevelien schreef:VOLLEDIG MET JE EENSluteke schreef:
Ik erger mij wel enorm aan Jenny, en dit al van in het begin.
Ik vind haar gedrag soms zo puberaal en dat past niet bij die leeftijd. Alé, ik vind dat hé.
0 x
Marianne: "Ik heb met ne verkrachter in bed gelegen!"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"