Slechtste Acteur

Wie kan tslechtst acteren

Michael
3
3%
Dré
2
2%
Rosa
1
1%
Waldek
0
Geen stemmen
Werner
4
5%
Mo
3
3%
Joren
11
13%
Sam
3
3%
Eric
3
3%
Arno
13
15%
Robert Swerts
0
Geen stemmen
Walter
1
1%
Robert Reymers
2
2%
Renzo
0
Geen stemmen
Eddy
0
Geen stemmen
Luc
0
Geen stemmen
Frank
1
1%
Franky
26
30%
çois
0
Geen stemmen
Stany
14
16%

Totaal aantal stemmen: 87

rosine
x 435

Bericht door rosine »

Ik heb voor Franky gestemd,
uitleg hoeft waarschijnlijk niet!
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Essa schreef:Volgens mij is het ook gemakkelijker om te improviseren en er eigen woorden bij te gooien wanneer je een lange scene moet spelen waarin je kwaad bent, dat komt dan veel natuurlijker over. De vorige weken kon hij op hij in zijn volledige tekst ('goeiemorgen Martine, goed geslapen') weinig eigen inbreng steken en dat klinkt dan geforceerder.
Mij valt het op dat wie maar af en toe een zinneke mag zeggen in Thuis veel sneller als 'slecht' wordt aanzien en beter wordt naarmate de rol belangrijker wordt.
ze moeten ook mogen improviseren van de makers hé. Eens gelezen in een interview met Hubert Daemen dat hij in Witse één van de weinigen is die een klein beetje aan z'n teksten mag sleutelen, dus in een soapserie waar alles raprap opgenomen wordt zal er nog minder vrijheid zijn. Enfin, als de scenarist z'n tekst goed schrijft is dat geen probleem natuurlijk, maar in Vlaamse series valt het soms op dat acteurs zinnen moeten afhaspelen dat ze anders nooit in het echte leven over hun lippen zouden krijgen.

De Indringer is daarom ook zo slecht geschreven : Koen De Bouw moet op een bepaald moment in de film zeggen : "Mijn verdriet, dat kan nu eindelijk beginnen." Ik zie het een normaal mens al op café zeggen. :roll:
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
~°Val°~
Nog geen rang

Bericht door ~°Val°~ »

ik zou zeggen Franky maar da's wel te begrijpen ook hé, hoe oud is da baaske nog maar..
Verder ja, Mo, al doet die z'n best wel.. Soms vind ik Eric nét wat overacteren en ik vind hem veeel te opvliegend :shock:
0 x
*Feel The Joy*Afbeelding
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

~°Val°~ schreef:ik zou zeggen Franky maar da's wel te begrijpen ook hé, hoe oud is da baaske nog maar..
Verder ja, Mo, al doet die z'n best wel.. Soms vind ik Eric nét wat overacteren en ik vind hem veeel te opvliegend :shock:
Dat is zijn rol hé! Dat moet hij spelen..
0 x
Runaway Dreamer
inge
Nog geen rang

Bericht door inge »

Mlies schreef:
~°Val°~ schreef:ik zou zeggen Franky maar da's wel te begrijpen ook hé, hoe oud is da baaske nog maar..
Dat is zijn rol hé! Dat moet hij spelen..
Swel waar maar soms komen zijn woorden er toch maar raar uit :)
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
gentle butch
Nog geen rang

Bericht door gentle butch »

't is franky geworden. Ik vond dat het de laatste keer al beter ging, maar het kan nog wel veel beter...

Ik had ook voor onze zielepoot van een Stan kunnen stemmen, maar die kwal doet het toch beter dan Franky... (Ik kroop bijna de muren op toen ik hem heb zien terugkomen met Yvette... :? :evil: )
0 x
Afbeelding
Knap knap knap *kwijl kwijl kwijl* :oops: :oops: :oops:
:P:P:P
just_me
Nog geen rang

Bericht door just_me »

In't nieuwsblad stond er ooit eens een mini-interviewke met Franky. En blijkbaar is dat manneke dus al negen.
0 x
Ann-Manon
Nog geen rang

Bericht door Ann-Manon »

just_me schreef:
In't nieuwsblad stond er ooit eens een mini-interviewke met Franky. En blijkbaar is dat manneke dus al negen.
9 =O Whaha! Dan nog, m'n zusje is ook 9 en zij zou het niet beter doen denk ik...

'k Vind btw Werner maar zwakjes... Zeker de laatste tijd...
0 x
Marianne: "Ik heb met ne verkrachter in bed gelegen!"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
Marianne-lientje
x 435

Bericht door Marianne-lientje »

ik zou zegge Jaques!
ma die staat er ni tusse dus neem ik werner

ma franky staat deze week in de dag allemaal
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Ja Franky idd as die kwaad moet zijn lacht die altij da valt kei herd op ma ja hej is nog jong ejh :wink:
0 x
Gesloten