Ik moet zeggen dat ik dat ook wel nog eens zou willen doen. Maar ik had bij Hans wel een andere passie voorgesteld: vissen ofzosatine schreef:volwassen mannen die in veel te kleine karretjes rondsnorren !
![]()
wat een passie !![]()
![]()
De Rode Loper
- Luc
- Poster rang 4

- Luc
- Poster rang 4

En Vanya Wellens dan: tekenen als passie en dan mogen we nog niet eens het resultaat zien... "passie" is een beetje een groot woord voor een soort van hobby.
Het zou me trouwens niet verwonderen dat De Munter misschien 2 keer in het jaar "kart" en dat dan als passie verslijt
Weet er iemand wat de "passie" was van Christel Domen ? (het zal wel niet acteren geweest zijn
)
Het zou me trouwens niet verwonderen dat De Munter misschien 2 keer in het jaar "kart" en dat dan als passie verslijt
Weet er iemand wat de "passie" was van Christel Domen ? (het zal wel niet acteren geweest zijn
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Eigenlijk ligt dat ook wel wat aan de makers van het programma he, zij beslissen dat iedereen een passie moet hebben, en als je die dan niet hebt, moet je er gauw eentje uit je neus peuteren...Luc schreef:En Vanya Wellens dan: tekenen als passie en dan mogen we nog niet eens het resultaat zien... "passie" is een beetje een groot woord voor een soort van hobby.
Het zou me trouwens niet verwonderen dat De Munter misschien 2 keer in het jaar "kart" en dat dan als passie verslijt![]()
Weet er iemand wat de "passie" was van Christel Domen ? (het zal wel niet acteren geweest zijn)
En 'acteren' en 'Christel Domen' in 1 zin, zonder het woordje niet of nooit, dat wil ik nog zien
In 'Dag Allemaal' heeft ze eens gezegd dat zij aandacht van meer dan 1 man nodig heeft om gelukkig te zijn - daàt zal dus haar passie zijn : aanbeden worden !
Leuk voor hare Marc he ?
0 x
-
Marieke
- Nog geen rang
-
sisken
- Poster rang 2

bwa, ze doet dat lopen al een jaar of 4 en 3 à 4 keer in de week, zo uit de neus gepeuterd is het dus nietsatine schreef: Eigenlijk ligt dat ook wel wat aan de makers van het programma he, zij beslissen dat iedereen een passie moet hebben, en als je die dan niet hebt, moet je er gauw eentje uit je neus peuteren...![]()
En 'acteren' en 'Christel Domen' in 1 zin, zonder het woordje niet of nooit, dat wil ik nog zien![]()
In 'Dag Allemaal' heeft ze eens gezegd dat zij aandacht van meer dan 1 man nodig heeft om gelukkig te zijn - daàt zal dus haar passie zijn : aanbeden worden !![]()
Leuk voor hare Marc he ?
maar 'k vind die tweede passie wel véél leuker om te horen
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
-
Essa
- Nog geen rang
-
sisken
- Poster rang 2

vandaag de herhaling van De Rode Loper van vrijdag gezien met de passie van Hans De Munter... (zoals hij zelf zegt: de zéér sympathieke advocaat uit Thuis)
hij doet dat karten toch al een tijdje (is er een paar jaar mee gestopt toen Donald Madder, bezieler van het celebritykarten, overleed)
maar jongens
hij zag er weer verschrikkelijk uit
(ga toch eens naar de kapper jong!
)
hij doet dat karten toch al een tijdje (is er een paar jaar mee gestopt toen Donald Madder, bezieler van het celebritykarten, overleed)
maar jongens
0 x
Come and play with us, Danny.
-
Mirreke
- Nog geen rang
Nog even over de passie van Vanya (ja ja ik weet het ben wel erg laat ermee maar tja
).
Ze lieten toch heel wat tekeningen zien die wel af waren?
Waaronder eentje van Hans (Swerts), eentje van Pol (Frank) en dan nog eentje maar dat weet ik niet meer.
Oké die van Maya was nog niet af maar de andere toch wel hé.
En die passie van Christel was inderdaad lopen.
Stiekem hoopte ik dat ze zou blijven lopen maar soit, ze kwam weer netjes thuis aan
Ze lieten toch heel wat tekeningen zien die wel af waren?
Waaronder eentje van Hans (Swerts), eentje van Pol (Frank) en dan nog eentje maar dat weet ik niet meer.
Oké die van Maya was nog niet af maar de andere toch wel hé.
En die passie van Christel was inderdaad lopen.
Stiekem hoopte ik dat ze zou blijven lopen maar soit, ze kwam weer netjes thuis aan
0 x
Sing Polly Wolly Doodle All Day :love:
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
't zou niet veel uitgehaald hebben vrees ik, het feit dat de aarde rond is, blijkt dus niet altijd een zegen.....Mirreke schreef: En die passie van Christel was inderdaad lopen.
vroeg of laat had ze daar dan toch terug gestaan
0 x
-
Essa
- Nog geen rang
Ja, maar wie weet wat voor boosaardige figuren ze op haar weg kon tegenkomen *kijkt onschuldig*satine schreef: 't zou niet veel uitgehaald hebben vrees ik, het feit dat de aarde rond is, blijkt dus niet altijd een zegen.....
vroeg of laat had ze daar dan toch terug gestaan
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
Ann-Manon
- Nog geen rang