Haar passie was trouwens tekenen en ze tekende Aïsha. Allez ja, we hebben haar ogen toch gezien, voor de rest moesten ze (de ploeg van De Rode Loper) nog eens wederkeren. Ja, zo kan ik het ook........
Luc schreef:Haar passie was trouwens tekenen en ze tekende Aïsha. Allez ja, we hebben haar ogen toch gezien, voor de rest moesten ze (de ploeg van De Rode Loper) nog eens wederkeren. Ja, zo kan ik het ook........
en kon je dan uit de tekening van de ogen een beetje opmaken of ze kon tekenen of niet ?
Awel, die ogen waren wel mooi gedaan (maar ja, hoelang zou ze daar niet aan gezeten hebben ?) maar als ze dan toch zo "stoeft" met haar kunsten kon ze even goed het eindresultaat getoond hebben. Vond ik een beetje flauw van Vanya.
Luc schreef:Awel, die ogen waren wel mooi gedaan (maar ja, hoelang zou ze daar niet aan gezeten hebben ?) maar als ze dan toch zo "stoeft" met haar kunsten kon ze even goed het eindresultaat getoond hebben. Vond ik een beetje flauw van Vanya.
Op een stripforum waren ze alvast niet onder de indruk. Enfin ja, t is ook maar portrettekenen natuurlijk.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Kheb het wel gezien Hans de munter zijn passie is ...mja, hoe noemt da Zo rijden me een klein wagenske, om ter snelst in zo'n baan, noemt da ni "carten"?
En die sport beoefende hij niet alleen, hij werd vergezeld door nog andere acteurs (mensen van VTM die ik ni ken, en ook Ronny Daelman deed mee!)
Aangezien De Rode Loper vanaf morgen 's middags herhaald wordt, is er toch nog een mogelijkheid om de reportage te zien (als ze de uitzending van vrijdag herhalen tenminste, wat ik wel denk).