'Brik' en 'Cody' kijken samen naar de finale
Geplaatst: za 27 jun 2026, 20:45
Ik kwam dit toevallig tegen op VRT Max en vond het echt heel entertaining.
Twee 'vijanden' in Thuis die als vrienden samen naar de seizoensfinale zitten te kijken.
En voooral met het allerlaatste zinnetje heb ik hier hardop zitten lachen.
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/thuis/ext ... n-gregory/
Twee 'vijanden' in Thuis die als vrienden samen naar de seizoensfinale zitten te kijken.
En voooral met het allerlaatste zinnetje heb ik hier hardop zitten lachen.
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/thuis/ext ... n-gregory/