Wie of wat heeft je ontroerd in Thuis?
Geplaatst: do 25 jun 2026, 21:30
Robin en Thérèse vanavond.
Zo mooi hoe hij zijn liefje de kans geeft om te doen waar ze haar zinnen op gezet heeft. En dat hij er van overtuigd is dat wat ze voelen voor elkaar, sterk genoeg is om hier samen door te komen.
Ik heb heel erg het gevoel dat Robin (eindelijk) volwassen wordt. Het heeft even geduurd, maar met de jeugd die hij gehad heeft, verwondert het me niet dat hij wat meer tijd nodig had.
Ook hoe hij reageerde op 'zijn nieuwe nonkel', was fijn om te zien.
Top ook van Britt dat ze Thérèse steunt - en zeker ook dat deze laatste er voor wil gaan - sommige kansen komen nooit meer terug.
En zelfs Niels blijkt de 'eeuwige strijdbijl' te hebben begraven. Top, wat de jongeren betreft kijk ik alvast uit naar september!
Zo mooi hoe hij zijn liefje de kans geeft om te doen waar ze haar zinnen op gezet heeft. En dat hij er van overtuigd is dat wat ze voelen voor elkaar, sterk genoeg is om hier samen door te komen.
Ik heb heel erg het gevoel dat Robin (eindelijk) volwassen wordt. Het heeft even geduurd, maar met de jeugd die hij gehad heeft, verwondert het me niet dat hij wat meer tijd nodig had.
Ook hoe hij reageerde op 'zijn nieuwe nonkel', was fijn om te zien.
Top ook van Britt dat ze Thérèse steunt - en zeker ook dat deze laatste er voor wil gaan - sommige kansen komen nooit meer terug.
En zelfs Niels blijkt de 'eeuwige strijdbijl' te hebben begraven. Top, wat de jongeren betreft kijk ik alvast uit naar september!