Aangezien de seizoensfinale voor seizoen 25 is opgenomen en het nu wachten is op updates van seizoen 26, wilde ik al eens horen wat op jullie verlanglijstje staat. Laat je wildste ideeën maar los. Wat kan of moet anders of welke verhaallijn zouden jullie graag zien passeren/beëindigd zien?
Hier is alvast mijn lijstje:
1) Ik denk dat de meesten het wel met me eens zijn als ik zeg dat Marianne weer een glansrol zou moeten krijgen. Natuurlijk ken ik haar nog niet zo lang (amper een jaar of vier, vijf) maar ik weet nog haar verhaallijn met William en man, dat was nog eens spannend.

2) Minder De Kampioenen. Alle respect voor mijn persoonlijke topserie (en moge Johnny Voners in vrede rusten) maar ik houd ervan als er enige ontwikkeling zit in een dramaserie. Ik heb de afgelopen jaren personages zien evolueren en opeens stopte het. Hopelijk komt het weer wat op gang.
3) Stanneman. Ik heb niet bijgehouden hoelang het al aan de gang is, maar ik hoop dat Stan terug de goede jongen wordt die ik leerde kennen in het begin.

4) Christine buiten. Hier moet ik niet echt meer een tekening bij maken. Ik kan me uiteraard vergissen maar ik vertrouw dat mens voor geen rotte euro.

Zo, dat was het wel voor nu. Ik ben benieuwd om jullie lijstjes te horen.

Nog een goede zomer toegewenst!