Xander Tibergyn

jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Xander Tibergyn

Bericht door jorah69 » vr 01 mei 2020, 07:51

De achternaam van de bewuste Xander is dus Tibergyn. Het is me opgevallen dat er voor deze video https://www.een.be/thuis/ann-vindt-tani ... is-die-man de tag "Xander Tibergyn" aangemaakt is op een.be: https://www.een.be/tag/xander-tibergyn.

Dit is trouwens ook het geval voor deze video: https://www.een.be/thuis/volgendeweekinthuis200417, waarin de dialoog ook beter verstaanbaar is tussen hem en Tania.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 121
x 225
Contacteer:

Xander Tibergyn

Bericht door daffy duck » vr 01 mei 2020, 10:21

Heel interessant! nu weten we toch al iets meer over dat mysterieus personage! :thumbup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 137
x 242

Xander Tibergyn

Bericht door satine » wo 23 sep 2020, 15:11

Op FB doen allerlei speculaties/geruchten de ronde.
Dat Jacques de verkrachter zou zijn, is er 1 van.

Een andere is dat het Walter De Decker zou zijn en dat het DNA van Xander wel verwantschap aantoont met Ann, maar niet met Tom.
Dat zou dus betekenen dat Water zaliger niet de biologische vader van Tom was.

Ik vond het eerst nogal vergezocht, maar toen er gisteren gesproken werd over een test voor Tom, zou het misschien wel kunnen? :denk:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 121
x 225
Contacteer:

Xander Tibergyn

Bericht door daffy duck » wo 23 sep 2020, 17:02

satine schreef:
wo 23 sep 2020, 15:11
Dat zou dus betekenen dat Water zaliger niet de biologische vader van Tom was.
oesje, dat wordt moeilijk! Kan inderdaad, dat Walter de vader zou zijn. Waarom zijn Walter en Marianne in de tijd uit elkaar gegaan? Weten we dat??We kennen nu intussen Marianne nu wel als een moeilijk vrouwmensje, maar misschien was er een andere reden.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 265
x 122

Xander Tibergyn

Bericht door ikke » wo 23 sep 2020, 17:23

Walter Zaliger had vroeger een relatie met Rosa. Dat is de oorzaak van de ruzies tussen Rosa en Marianne...( Dit terzijde.) Terug over naar Xander. Hij is zo stom als hij eruit ziet, mijn gedacht. Maar dit geldt enkel het personage, hé, niet de acteur.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 121
x 225
Contacteer:

Xander Tibergyn

Bericht door daffy duck » wo 23 sep 2020, 20:04

ikke schreef:
wo 23 sep 2020, 17:23
Walter Zaliger had vroeger een relatie met Rosa.
Inderdaad, zo was het! Dus Walter was ook niet vies van een plasje naast de pot! Hopelijk is het bij één plasje gebleven, anders zou Xander misschien wel het gevolg kunnen zijn!
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 392
x 155

Xander Tibergyn

Bericht door Christel » wo 23 sep 2020, 23:58

Nou...het verkrachten van een jong meisje is wel iets heftiger dan een simpel plasje naast de pot, toch? :razz: :angel:

En Marianne en Walter leefden inderdaad al jarenlang gescheiden van elkaar toen Thuis begon; hij in Thuisdorp, en zij in Knokke. Er is toen wel gezegd dat ze gelukkig waren toen de kinderen jong waren, en later gaandeweg uit elkaar gegroeid zijn (bij Walter ging het werk altijd voor, en Marianne wilde teveel aandacht naar zijn zin), waardoor ze allebei op een gegeven moment hun heil bij anderen zijn gaan zoeken. Dus dat vreemdgaan was niet eenzijdig, ze wisten het van elkaar en vonden het oké. Die grote ruzie met Rosa is er ook pas gekomen toen Rosa misbruik maakte van het feit dat Walter niet de kans had gehad om zijn testament aan te passen voordat hij dood ging, waardoor Rosa met het chalet in de Ardennen en een duur familie-collier (een erfstuk, ook nog) ging lopen, terwijl ze al lang en breed een relatie had met Luc. Niet omdat Rosa en Walter een relatie hadden, want daar had Marianne niet eens echt veel problemen mee. Jenny is bijvoorbeeld ook nog eens verliefd geweest op Walter, en kon daar gewoon met Marianne over praten, t/m grapjes over maken aan toe.

Hoe dan ook, bij mijn weten was dat dus echt nog niet aan de gang toen Ann nog klein was en Tom verwekt werd, zeg maar. Dat zou wel serieus nieuwe informatie zijn die totaal niet strookt met wat er eerder verteld is.

Uiteindelijk zijn Walter en Marianne dan ook weer bij elkaar gekomen en werd heel duidelijk gemaakt dat ze elkaar altijd graag zijn blijven zien, ook al leefden ze gescheiden.

Met alle respect, maar ik zie in Walter dus echt niet het type dat een jong vriendinnetje van zijn zoon ging lopen verkrachten, ook niet stomdronken :nope:

Maar goed, in Thuis kan er veel tegenwoordig :crazy: :lol:
Het zou dus inderdaad zomaar eens kunnen dat die speculaties op Facebook niet zo ver naast de uiteindelijke verhaallijn gaan zitten. Zeker nu blijkt dat er wel verwantschap is met Ann, en dat dus wijst om een verkrachting door een "De Decker"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 121
x 225
Contacteer:

Xander Tibergyn

Bericht door daffy duck » do 24 sep 2020, 08:30

Christel schreef:
wo 23 sep 2020, 23:58
Nou...het verkrachten van een jong meisje is wel iets heftiger dan een simpel plasje naast de pot, toch?
Jup, inderdaad, heel wat erger en verwerpelijker. Was bij manier van spreken! En nu Xander De Decker DNA sporen heeft....welke kronkel gaan we tegemoet??
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 137
x 242

Xander Tibergyn

Bericht door satine » do 24 sep 2020, 10:01

Het feit dat Walter een minderjarig meisje zou verkracht hebben, was voor mij de reden om direct te denken dat het vergezocht was.
Maar het zou niet de eerste karaktermoord zijn in Thuis - als dit waar is moeten zelfs de overledenen eraan geloven. :roll:

Maar het zou wel verklaren waarom Ann verwant is met Xander - zeker als blijkt/zou blijken dat het DNA van Tom een ander resultaat geeft.
Ik ben niet per se superfan van Tom, maar nu zou ik hem heel graag zijn gelijk gunnen - als was het maar om het gezicht van Ann te zien.

Ik vond de reactie van Marianne ook wel dubbel interpreteerbaar.
Was zij alleen overstuur omdat Ann haar vertelde dat haar zoon een verkrachter was, of weet zij meer?
Is er ergens een potje dat al meer dan 30 jaar dicht is en waar zij weet van heeft?
1 x

Tiboko
Poster rang 4
Poster rang 4
x 4
x 98

Xander Tibergyn

Bericht door Tiboko » do 24 sep 2020, 10:05

Wat ik mij nog steeds afvraag is hoe Tania haar zwangerschap (en moederschap, kort daarna) indertijd (dus 30 jaar geleden) zo gemakkelijk verborgen heeft gehouden voor Tom? Hij woonde in die tijd toch in haar buurt ?

In ieder geval héél benieuwd hoe Xander gaat reageren als hij ontdekt dat hij een De Decker is.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 137
x 242

Xander Tibergyn

Bericht door satine » do 24 sep 2020, 10:12

Tiboko schreef:
do 24 sep 2020, 10:05
Wat ik mij nog steeds afvraag is hoe Tania haar zwangerschap (en moederschap, kort daarna) indertijd (dus 30 jaar geleden) zo gemakkelijk verborgen heeft gehouden voor Tom? Hij woonde in die tijd toch in haar buurt ?

In ieder geval héél benieuwd hoe Xander gaat reageren als hij ontdekt dat hij een De Decker is.
Dat eerste is mij ook een compleet raadsel.
En dat blijkbaar ook haar ouders of andere bekenden zich niet afvroegen wie de vader was.
Het lijkt me erg moeilijk om een trauma als dit ergens in je geheugen weg te stoppen om er niet meer mee geconfronteerd te worden, als je elke dag het resultaat van die gebeurtenis ziet, 30 jaar lang.

Wat Xander betreft: ik denk dat Karin hem best preventief aan de ketting legt.
2 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 265
x 122

Xander Tibergyn

Bericht door ikke » do 24 sep 2020, 12:24

daffy duck schreef:
do 24 sep 2020, 08:30
welke kronkel gaan we tegemoet??
Ik durf te wedden dat het een kronkel zal zijn waar ik niet gelukkig mee zal zijn.
Verdorie, wanneer zal Thuis weer eens de moeite van 't kijken waard zijn?
2 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 121
x 225
Contacteer:

Xander Tibergyn

Bericht door daffy duck » do 24 sep 2020, 17:13

satine schreef:
do 24 sep 2020, 10:12
Wat Xander betreft: ik denk dat Karin hem best preventief aan de ketting legt.
Is anders al zo vlug explosief, zal dus inderdaad te mijden zijn om in z'n omgeving te komen als hij die uitslag hoort! Ambiance bordel in de maak! :dance: maar als ik nu echt zit te wachten achter die uitbarsting van geweld..nog een keer :naughty: :hand: :doh:
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 11

Xander Tibergyn

Bericht door vdbemdsa » vr 25 sep 2020, 10:13

daffy duck schreef:
do 24 sep 2020, 17:13
Is anders al zo vlug explosief, zal dus inderdaad te mijden zijn om in z'n omgeving te komen als hij die uitslag hoort!
Maar wat ik niet snap, Ann is dokter , zit er dus bij als ze hoort dat die Xander antwoordt, zie je het wel dat hij de verkrachter is, weet Ann, en ook Judith eigenlijk, dan echt niet dat deze test niet kan bewijzen dat Tom wel degelijk de vader is? Moet je daar huisdokter voor zijn, echt he, hoe die twee hun conversatie erna was tesamen, echt niet te snappen. Zou zo geen huisdokter willen.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 121
x 225
Contacteer:

Xander Tibergyn

Bericht door daffy duck » vr 25 sep 2020, 10:27

Dit beeldvullend personage met z'n lang haar en al z'n geweld komt stilaan m'n strot uit! Wat subtieler kon toch ook! ;)
1 x

Gesloten