Welke verhaallijn mag voor jou gauw ten einde zijn?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 131
x 49

Bericht door ikke » ma 02 mar 2020, 09:55

De verhaallijn met Jacques mag voor mij gauw tot het verleden behoren
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 77
x 127

Bericht door satine » ma 02 mar 2020, 10:15

Ik vind het vooral heel jammer dat wij als kijkers al weten wat er die avond met Thilly gebeurd is.
Want ofwel zitten we elke opmerking, elke gelaatsuitdrukking, elke knuffel met Rosa te analyseren, of we vinden dat het allemaal niet zo lang moet aanslepen en dat de gluiperd nu echt wel betrapt mag worden, voor hij nog meer slachtoffers maakt.
Of we speculeren wie zijn volgende 'prooi' gaat zijn.

Nee, dan vond ik indertijd het niet-weten in de Swerts-verhaallijn veel interessanter.
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 183
x 80

Bericht door Christel » ma 02 mar 2020, 10:26

satine schreef:
ma 02 mar 2020, 10:15
Nee, dan vond ik indertijd het niet-weten in de Swerts-verhaallijn veel interessanter.
Lang geleden dat een verhaallijn in Thuis me nog zo heeft kunnen boeien als deze destijds, inderdaad alleen al vanwege het "niet-weten-effect".
Dat was toen echt geweldig goed in elkaar gezet! :thumbup: :yup:

Het hele gedoe rond Jacques kan wat mij betreft ook niet snel genoeg afgerond worden, 100% om hierboven genoemde redenen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 8

Bericht door pnele » ma 02 mar 2020, 10:46

Is het ook niet zo dat net doordat ze die beelden hebben laten zien, je nu anders kijkt naar hem en denkt dat hij dat wel nog een keer zou doen?
Ik ben niet zo zeker dat hij dat onmiddellijk nog eens gaat doen. Alleen al door wat we nu te zien krijgen met Paulien. Ze doen het in elk geval lijken alsof hij toch met die gedachten speelt maar misschien wil hij zijn relatie met Rosa niet op het spel zetten voor zoiets. Want alles zou toch direct in zijn richting wijzen doordat alle afspraken die hij met Paulien maakt ofwel door Kobe ofwel door Rosa (of allebei) zijn geweten. Wat hem dus als eerste verdachte zou aanwijzen natuurlijk.
Ik heb dus geen idee waar ze met deze verhaallijn naar toe willen maar evengoed laten ze het 'doodbloeden' en zal hij nooit gestraft worden voor zijn daden en blijven wij nog een tijdje gespannen kijken of hij toch nog dergelijke streek uithaalt met eventueel Paulien of een ander slachtoffer.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 183
x 80

Bericht door Christel » ma 02 mar 2020, 14:18

pnele schreef:
ma 02 mar 2020, 10:46
Ik heb dus geen idee waar ze met deze verhaallijn naar toe willen maar evengoed laten ze het 'doodbloeden' en zal hij nooit gestraft worden voor zijn daden en blijven wij nog een tijdje gespannen kijken of hij toch nog dergelijke streek uithaalt met eventueel Paulien of een ander slachtoffer.
Dat is net het "probleem" wat ik met deze verhaallijn heb, eigenlijk :razz:
Je zou heel goed gelijk kunnen hebben dat het bij die ene keer met Thilly blijft, en dat ze in die zin denken dat het spannend is om te zien of Jacques nog een keer in de fout zal gaan, en met wie dan. Maar voor mij is dat helemaal niet spannend meer, gewoon vanwege het feit dat die ene keer met Thilly hem pervers genoeg heeft gemaakt in mijn ogen om hem gewoon over de hele lijn niet meer te vertrouwen. Al zou hij zich nu als pastoor gaan gedragen bij wijze van spreken, dan nog vind ik het een smeerlap om wat hij met Thilly gedaan heeft.
In die zin is zijn personage voor mij dus "verbrand"... :)
1 x

Thom
Poster rang 1
Poster rang 1
x 28
x 46

Bericht door Thom » ma 02 mar 2020, 15:22

Niet alleen Thilly is slachtoffer van hem, ook Stan , die hij heeft geprobeerd te verdrinken.Stan heeft hem vorig jaar weliswaar iets smerigs gelapt, maar ik keur zijn daad bij het zwembad zeker niet goed .Het laat wel zien tot waar hij allemaal in staat is.

Iets zegt me dat deze verhaallijn nog zeker tot aan de seizoensfinale wordt uitgerekt :nope: Ik Hoop maar dat hij gevat wordt, want het wordt irritant dat iedereen daar eender wat kan uitsteken en ermee weg geraken , zoals Luc , Mayra, en vooral Peter en zijn imperium . En eigenlijk ook wel Stan.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 62
x 93
Contacteer:

Bericht door daffy duck » ma 02 mar 2020, 17:05

De kinderachtige vete en gemoei tussen Louis en Tamara: gaan we verhuizen, niet verhuizen, een eigen stek zoeken, de geluidsnorm voor Leo die volgens haar niet mag overschreden worden,....
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 131
x 49

Bericht door ikke » di 03 mar 2020, 09:45

Moderator bericht:
'Algemeen geweten' of niet - onze regels blijven voor het hele forum geldig.

Dus geen spoilers hier. :nope:

Dank u .
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 131
x 49

Bericht door ikke » di 03 mar 2020, 09:48

Thom schreef:
ma 02 mar 2020, 15:22
Niet alleen Thilly is slachtoffer van hem, ook Stan
Werd dat expliciet gezegd of getoond? Ik weet het niet '(meer)?
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 21
x 85

Bericht door heidiw » di 03 mar 2020, 10:28

Hij heeft Stan onder water getrokken in het zwembad na de valse klacht en bijhorend ontslag. Frank is toen tussenbeide gekomen en heeft Stan "vriendelijk verzocht" te zwijgen over het voorval gezien zijn eigen brokkenparcours. Zonder Frank had het dus ook anders kunnen aflopen.
1 x

Tiboko
Poster rang 4
Poster rang 4
x 44

Bericht door Tiboko » wo 04 mar 2020, 10:16

Het taxi-project van Nancy.

Hoe ongeloofwaardig is dit. Terwijl ze dus met klant 1 op weg is naar pakweg de luchthaven, neemt ze via de BT-speaker in haar oor "nieuwe opdrachten" (ritten) aan van andere klanten. Heus?? En hoe noteert ze de adressen? Die gps ontbreekt blijkbaar ook in haar taxi, want Nancy zegt tegen klant Marianne "ik heb dat niet nodig, die GSP (zo noemt ze het) zit in mijn hoofd". Heus? En tenslotte, wie verwerkt administratief al die ritten (ook voor de boekhouding, belastingen...) terwijl de chauffeur (Nancy dus) heler dagen met de taxi rondtoert?

Ze verwijzen hier naar Uber, maar ook daar krijg je opdrachten (ritten) van een dispatch, die bij Nancy ontbreekt.

Het FC de kampioenen gehalte van Thuis wordt steeds groter. In de zin dat "of iets wel kan" totaal ondergeschikt wordt aan... "als het vooral maar grappig is". Zoals tegelijk twee klanten oppikken. Really?
1 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 27

Bericht door martha » wo 04 mar 2020, 11:57

Nancy noteert die adressen met een stylo op haar arm :mrgreen: net zoals wij , pubers dat deden in de tijd toen de dieren nog spraken :lol: En voor de boekhouding en de administratie dacht ik dat zij nog altijd beroep kon doen op Femke :denk:

Maar wat er voor mij heel vlug een einde aan kan komen is het feit dat iedereen in thuisland een "lief" moet hebben. Het verwondert mij dat Hannah en Vic nog niet samen op date zijn geweest. :angel: Dus de dating-perikelen van Adil en Lowie, zijn misschien heel interessant voor de pubers en twintigers van het kijkpubliek doch voor mij is het tenenkrommend.
2 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 19

Bericht door jessie V. » wo 04 mar 2020, 12:56

Voor mij ook. En vooral ook omdat iedereen zich op dat vlak met iedereen bemoeit op de meest ergerlijke manier.
2 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 183
x 80

Bericht door Christel » wo 04 mar 2020, 14:47

Daar sluit ik me ook helemaal bij aan :yup:
Als ze 3 weken single zijn, gedragen ze zich al alsof ze een arm of been missen en is eender wie voorbij komt en interesse toont, goed genoeg om dat gemis op te lossen... :-?

Waar van mij ook heel snel een einde aan mag komen, is het gedoe rond zowat alle kinderen in Thuis. Hoe vaak hebben ze ons nou al voorgeschoteld dat het een schitterend idee is om iemand te kwetsen door zijn/haar (klein)kind weg te houden? Kan dat écht niet één keertje achterwege gelaten worden? :crazy:
Met Sandrine hebben we jarenlang niks anders gezien, en met "nieuw" kleinkind Robin gaan ze al vrijwel meteen weer dezelfde kant op. Over in herhaling vallen gesproken... :sick: :thumbdown:
1 x

Thom
Poster rang 1
Poster rang 1
x 28
x 46

Bericht door Thom » wo 04 mar 2020, 15:48

Ja , dat gerecycleerde verhaallijn mag van mij onmiddellijk afgevoerd worden.

Net als dat liefdes(puberaal) gedoe rond Lowie en Adil.

Moet wel zeggen dat momenteel bijna geen enkele verhaallijn te pruimen is :nope:
0 x

Plaats reactie