Stoelendans kan weer beginnen

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
Plaats reactie
jeff
Nog geen rang

Bericht door jeff » wo 12 feb 2020, 22:48

De taxi's stoppen, bij boowie komt er personeel bij, Jacques gaat weg bij de Kabouters.
Ik gok op de volgende stoelendans: Tamara naar Boowie (bij Bob, slechtste acteur van de planeet), Nancy naar de Kabouters (bij Eddy, voor de job van Jacques), maar Simonne geraakt wegens haar leeftijd nergens meer aan de bak
0 x

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2
x 17

stoelendans kan weer beginnen

Bericht door apestaart » wo 12 feb 2020, 22:51

Wat Nancy betreft:ik denk eerder dat zij opnieuw kuisvrouw mag spelen hetzij op De Withoeve hetzij elders.
Simonne zal wel bij De Kabouters administratief werk doen tenslotte heeft zij dat vroeger nog gedaan ten tijde van Sanitechniek toen Leontien en later Luc nog de plak zwaaide.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 69
x 104
Contacteer:

stoelendans kan weer beginnen

Bericht door daffy duck » do 13 feb 2020, 08:28

jeff schreef:
wo 12 feb 2020, 22:48
Simonne geraakt wegens haar leeftijd nergens meer aan de bak
0 x
Haar naam is dan ook 'Bakske' Hé! :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 4
x 22

Bericht door Kiki_Dee » do 13 feb 2020, 13:50

Ik denk inderdaad dat het logischer is dat Simonne naar de kabouters gaat ipv Nancy. Die laatste heeft geen kaas gegeten van administratief werk.
Zij zal misschien die koerier worden die Stan niet is geworden?
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 11

Bericht door tvx1 » wo 19 feb 2020, 19:45

apestaart schreef:
wo 12 feb 2020, 22:51
Simonne zal wel bij De Kabouters administratief werk doen tenslotte heeft zij dat vroeger nog gedaan ten tijde van Sanitechniek toen Leontien en later Luc nog de plak zwaaide.
Dat denk ik niet. Ze is juist gestopt met de Taxi's andere andere omdat ze dat administratief werk daar beu was, dus zie ik haar echt niet naar een ander bedrijf gaan om alleen nog maar dat soort werk te doen.
0 x

Plaats reactie