Frederieke / Fre (Eva Vanduren)

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 81
x 134

Bericht door satine » di 24 dec 2019, 10:02

Vermits ze alleszins vrijdag al terug komt, verdient 'Fre' ook wel een eigen topic.
Ik vind haar alvast een aangename, spontane en enthousiaste verschijning.
2 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 67
x 104
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 24 dec 2019, 11:29

satine schreef:
di 24 dec 2019, 10:02
Ik vind haar alvast een aangename, spontane en enthousiaste verschijning.
1 x
Heb je gelijk in en precies wel een match voor Adil! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 151
x 56

Bericht door ikke » di 24 dec 2019, 11:59

daffy duck schreef:
di 24 dec 2019, 11:29
Heb je gelijk in en precies wel een match voor Adil!
Ze liet ons meteen de goeie kant van Adil zien, hé?!
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 4
x 22

Bericht door Kiki_Dee » di 24 dec 2019, 13:01

Adil heeft precies wel een zwak voor barvrouwen :lol:
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 4
x 22

Bericht door Kiki_Dee » wo 01 jan 2020, 20:53

Jammer dat ze er weer uit is. Het was een leuk en opgewekt personage.
Misschien was het Adil, die zich afgewezen voelde.
Het kan ook Jasper zijn, die dacht dat het Thilly was.
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2
x 17

Bericht door apestaart » wo 01 jan 2020, 21:19

Kiki_Dee schreef:
wo 01 jan 2020, 20:53
Misschien was het Adil, die zich afgewezen voelde.
Het kan ook Jasper zijn, die dacht dat het Thilly was
Ik denk eerder dat laatste, Adil gaat geen vrouwen aanvallen die hem afwijzen zo zit hij niet in elkaar, Jasper daarentegen zie ik wel in staat om een moord te plegen.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 11

Bericht door tvx1 » wo 01 jan 2020, 22:26

apestaart schreef:
wo 01 jan 2020, 21:19
Ik denk eerder dat laatste, Adil gaat geen vrouwen aanvallen die hem afwijzen zo zit hij niet in elkaar, Jasper daarentegen zie ik wel in staat om een moord te plegen.
Frederieke werd ook niet aangevallen en het was al zeker geen moord. De man in de overall begon zacht over de armen van Frederieke te wrijven, maar Frederieke schrok en begon zich hardhandig te verdedigen. En tijdens die schermutseling verloor ze haar evenwicht en kwam ze slecht ten val. Dat was wel duidelijk te zien. Dat ze is overleden is dus een spijtig ongeluk. En ik vermoed dus dat Adil eigenlijk gewoon intiem wilde zijn met haar.
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 4
x 22

Bericht door Kiki_Dee » do 02 jan 2020, 08:08

Het leek inderdaad niet op een aanval... Het kan 2 kanten op. Of het is echt Adil, of de schrijvers willen ons verwarren
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 3
x 11

Bericht door ThuisStan123 » do 02 jan 2020, 10:11

Misschien was het geen aanval, maar is Jasper misschien niet het type persoon dat graag een beetje 'speelt' met zijn slachtoffer? Destijds bij de 'moord' op Chang waren er twee heel logische daders, voor mij dan: oftewel Arne of in mindere mate iemand van Bowie. Ik had ook maar niet het geringste vermoeden dat het Lander was. Het zou dus kunnen dat ik hier iemand over het hoofd zie :think:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 81
x 134

Bericht door satine » do 02 jan 2020, 10:32

Kiki_Dee schreef:
wo 01 jan 2020, 20:53
Jammer dat ze er weer uit is. Het was een leuk en opgewekt personage.
Dat vind ik ook - ik vond haar een aangename verschijning.

Ik denk dat ze met de reacties van Adil ons inderdaad op een dwaalspoor willen zetten.
Was de man die buiten bij Frederieke was, niet groter dan Adil?
En er liepen wel meer mensen rond met zo'n rode overall, misschien was het een (ex-)vriendje?
Hoewel Jasper, denkende dat het Thilly was, ook een mogelijkheid is natuurlijk.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 67
x 104
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 02 jan 2020, 11:17

satine schreef:
do 02 jan 2020, 10:32
Hoewel Jasper, denkende dat het Thilly was, ook een mogelijkheid is natuurlijk.
0 x
Het blijft gokken hé en daarbij worden wij, kijkers weer wat meer betrokken met onze gokprestaties; ;) toch wel jammer dat Frederieke er zo rap uit moest. Volgens mij een personage waar ze nog heel mee konden aanvangen! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » do 02 jan 2020, 14:43

Jasper is vrij voor de hand liggend vanwege zijn recentelijk gedrag tegenover Thilly, maar ik vond het hele gebeuren rond Frederieke ook echt niet op een aanval lijken en ook niet op de manier waarop Jasper normaal gesproken met Thilly omging. Daarbij zou het toch wel apart zijn als hij Thilly "toevallig" wist te vinden daar, toch? Ze is eerst een tijdje weggeweest met Waldek om vervolgens eigenlijk per toeval naar dat Nieuwjaarsfeest in Bar Madame te gaan. Het zou toch wel frappant zijn als Jasper daar dan ineens op uit zou komen.

Adil lijkt mij dan ook het meest waarschijnlijk, eigenlijk, vooral omdat hem nou al een paar keer ingepeperd is dat hij saai is en wat assertiever moet zijn. Ik zou het niet onlogisch vinden als hij dat nu een keer geprobeerd heeft, en dan is het uiteraard wel heel wrang dat het zo moest aflopen.
Vooral vanwege zijn reacties achteraf, begin ik dan weer te twijfelen, want hierdoor ligt het er eigenlijk te dik bovenop dat Adil de "schuldige" is, en Thuis kennende is diegene het dan juist niet. Ze zetten ons inderdaad nogal graag op een dwaalspoor altijd :razz:

Ik ben eens benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen, maar hoe dan ook vind ik het ook wel jammer dat Frederieke alweer van het scherm verdwenen is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 27
x 101

Bericht door heidiw » do 02 jan 2020, 17:14

tvx1 schreef:
wo 01 jan 2020, 22:26
apestaart schreef: ↑wo 01 jan 2020, 22:19
Frederieke werd ook niet aangevallen en het was al zeker geen moord. De man in de overall begon zacht over de armen van Frederieke te wrijven, maar Frederieke schrok en begon zich hardhandig te verdedigen. En tijdens die schermutseling verloor ze haar evenwicht en kwam ze slecht ten val. Dat was wel duidelijk te zien. Dat ze is overleden is dus een spijtig ongeluk. En ik vermoed dus dat Adil eigenlijk gewoon intiem wilde zijn met haar.
Ik heb het eens herbekeken. " De man in de overal begon zacht over haar armen te wrijven". Tot daar heb je helemaal gelijk. Maar toen greep de man (zoals ik het zie) haar aan haar nek omhoog en dan bij de keel en begon ze zich te verweren. Met de beste wil van de wereld zie ik in Adil niet iemand die niet onmiddellijk zou loslaten als zijn intimiteiten ongewenst zijn.
Het is voor mij helemaal de werkwijze van Jasper, die volgens mij wraak wil nemen op Thilly maar Frederieke per abuis als slachtoffer uitkoos.
Maar! Het is Thuis en het zou dus helemaal niet verwonderlijk zijn als er weer iets helemaal anders komt bovendrijven.
Jammer dat ze nu al weer verdwijnt, het was best wel een leuk personage. En vooral nu Angèle in het café werkte had ik gedacht dat Bar Madam een plaatsvervanger voor de Frens ging zijn.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Bericht door jessie V. » do 02 jan 2020, 17:52

Als je naar het postuur van de "dader"kijkt is het inderdaad eerder Jasper dan Adil.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 11

Bericht door tvx1 » do 02 jan 2020, 17:52

heidiw schreef:
do 02 jan 2020, 17:14
Met de beste wil van de wereld zie ik in Adil niet iemand die niet onmiddellijk zou loslaten als zijn intimiteiten ongewenst zijn.
Ja daarom ben ik ook lang niet zeker dat het Adil was. Adil zou zich meteen kenbaar maken. Die zou gewoon zeggen: "He ho, ik ben het:Adil!". Aan de andere kant is het wel nog altijd thuis. Dus je weet nooit. Blijft ook het feit dat hij erg geheimzinnig doet sinds die avond en het café al had verlaten toen Frederieke werd gevonden...
0 x

Gesloten