Joren de held

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
ThuisStan123
Nog geen rang

Joren de held

Bericht door ThuisStan123 » ma 09 sep 2019, 21:27

Wat we geleerd hebben uit deze aflevering van vandaag:

1) Joren geeft kennelijk nog om Stan, wat ook niet verwonderlijk is. Hij is zonder aarzelen in het water gesprongen om Jacques tegen te houden. :clap: Wel echt die afschuw achteraf... Hopelijk kopt hij er snel bovenop.

2) Daan is dus inderdaad teruggekomen, en dan nog wel als opzichter in het zwembad. Ik hoop echt dat het geen eenmalige verschijning was.

3) Ik heb vooral medelijden met Jacques. Het zat kennelijk zeer diep. Hopelijk lekt dit voorval niet uit. Sjiek dat Frank hem zo steunt. Om eerlijk te zijn dacht ik al niet dat Frank Stan op een dergelijke manier iets wou aandoen.

4) En last but not least: Stan zelf. Als de boodschap nu nog niet bij hem is aangekomen, vreet ik mijn muts op. Natuurlijk zat ik ergens wel met hem in, maar toch veel minder dan wanneer hij niet zo veel kwaad had gesticht. Als hij nu opgezadeld zit met een trauma, nou, dat is weer iets anders.

Wat denken jullie hierover?

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Joren de held

Bericht door Tiboko » ma 09 sep 2019, 23:55

Ik vermoed dat Jacques hier weer de bonen zal vreten, om het zo maar eens te zeggen. Vermits Tom echt wel van Stan zal willen weten wat er gebeurd is, zal het niet lang duren voor Stanneman het er allemaal uitkotst en dan zal het ook niet lang duren voor Tom bij de politie staat.

Verder. Chapeau voor Frank, dat hij Jacques blijft steunen.

daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Joren de held

Bericht door daffy duck » di 10 sep 2019, 08:20

Ik denk dat Joren het niet zal verzwijgen voor Tim. zag al zoiets passeren gisteren!
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Joren de held

Bericht door satine » di 10 sep 2019, 09:19

Joren vertelt het inderdaad aan Tim, maar vroeg die laatste niet of Stan klacht zou neerleggen?
Als dat niet gebeurt, dan wordt er ook geen actie ondernomen door de politie, neem ik aan?

ThuisStan123
Nog geen rang

Joren de held

Bericht door ThuisStan123 » di 10 sep 2019, 17:09

Volgens mij moet het 'slachtoffer' eerst echt wel het sein geven de dader te willen laten ondervragen. Dus laat ons hopen van niet. Joren zou in een bepaalde zin toch positiever moeten staan tegenover Jacques sinds Stan met hem gebroken heeft. Afijn, vind ik dan. Ik hoop ook dat Tim niets gaat proberen. Hoewel hij dat strikt genomen niet zelf mag beslissen volgens mij.

Plaats reactie