Wat gebeurt er in de eerste week van het nieuwe seizoen...

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Meelezer
Nog geen rang

Bericht door Meelezer » vr 05 jul 2019, 14:17

Correct. Eén van de aspecten van borderline, wat bij hem vastgesteld is, is ook dat je je makkelijk laat beïnvloeden door anderen. In dit geval Boris dus. Ik had eigenlijk een ultieme confrontatie tussen Boris en Joren verwacht in de finale waar Stan dan een kant zou kiezen. De vraag is natuurlijk ook of Joren zich wilt openstellen voor iemand anders...

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » vr 05 jul 2019, 14:41

Meelezer schreef:
vr 05 jul 2019, 14:17
De vraag is natuurlijk ook of Joren zich wilt openstellen voor iemand anders...
Ik denk dat het antwoord is dat hij eerst zal moeten bekomen van alle emoties en verdriet. Dat openstellen voor iemand anders zal waarschijnlijk niet voor de eerste aflevering van 't komende seizoen zijn. ;) En dan zal er ook nog een geschikte kandidaat moeten opduiken. :mrgreen:

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » zo 07 jul 2019, 10:52

Ik ben het er ook volledig mee eens dat Stan absoluut geen geschikte kandidaat meer is voorJoren. Zelfs al toont hij berouw en leert hij uit zijn fouten (wat toch al een kleine kans is) Joren zal hem nooit meer zo veel kunnen vertrouwen. Wie dan wel een goede kandidaat voor hem zou zijn? Ik denk aan Daan of misschien wel een compleet nieuw personage.

Edit: het zal inderdaad wel een paar weken duren voor Joren alles verwerkt heeft. Dan pas kan hij zijn hart weer voor iemand openstellen.

Ik zou ook wel benieuwd zijn naar ern terugkomst van Bram. Ik heb hem immers nooit gezien, daar hij al wegwas toen ik begon met kijken. Ik wist niet eens dat hij de eerste persoon was aan wie Kaat haar plannen om vrouw te worden meedeelde.

Thuisforum
Administrator
Administrator

Bericht door Thuisforum » vr 26 jul 2019, 17:33

Vermits hier al een aantal spoilers te lezen zijn (Daan die een grotere rol zou krijgen (Bron???) en Christine die na haar bevallingsverlof terug komt), wordt dit topic verplaatst naar het spoilerhoekje.

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » do 01 aug 2019, 10:46

Bram :dance: :dance: :dance: ♥️

Plaats reactie