Spoilers 24/06 - 28/06

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Thom
Nog geen rang

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door Thom » za 08 jun 2019, 10:22

Maandag 24 juni

Niet alleen Olivia heeft nieuws voor Tamara, maar ook zij verbaast Olivia op haar beurt met haar nieuwtje. Dieter neemt het op voor zijn vrouw. Frank is bezorgd om Joren. Het komt tot een bitse confrontatie tussen Judith en Stan.

Dinsdag 25 juni

Adil vindt een oplossing voor het personeelstekort bij de Kabouters. Waldek ontvangt een belangrijke boodschap. Dries komt Tamara opzoeken met een leuke attentie, maar Tamara kampt met een technisch probleem.

Woensdag 26 juni

Lowie en Tania maken zich zorgen over Bob. Nancy vertelt Marianne dat ze voet bij stuk heeft gehouden en hierin gesteund wordt door Dieter. Tom en Karin krijgen bezoek op kantoor. Stan zit met een schuldgevoel. Waldek doet iedereen versteld staan.

Donderdag 27 juni

Lowie voelt de stress tot in zijn kleinste teen. Waldek moet iets opbiechten. Frank uit zijn gevoelens tegen Tim. Judith en Tom stemmen de violen op elkaar af. Olivia verneemt nieuws dat haar toekomst kan beïnvloeden. Dries heeft een date.

Vrijdag 28 juni

Paulien is bezig met de opkuis van de Frens. Nancy denkt dat de vriendschapsrelatie met Marianne een serieuze knak heeft gehad en ziet het niet direct goedkomen. Joren botst op Boris. Lowie is razend kwaad op Olivia.

Bron : https://www.mijn-tv-gids.be/tv/23226717200/thuis.html

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door martha » za 08 jun 2019, 11:53

die kus van zatte Tom heeft duidelijk desastreuze gevolgen :roll: Zal Marianne als puntje bij paaltje komt, toch de kant kiezen van haar "tommeke" nadat ze eerst Nancy heeft opgestookt om er een (recht)zaak van te maken ?

Joren botst op Boris : in het zwembad ? :denk:

En blijkbaar woont Dries dan toch niet in de withoeve. Ik vond het al raar dat hij zomaar met Tamara meekwam want ik dacht niet dat zij dat in eerste instantie gezegd had tegen Femke toen zij haar woningprobleem uitlegde, eerder deze week.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door Tiboko » za 08 jun 2019, 12:46

martha schreef:
za 08 jun 2019, 11:53
want ik dacht niet dat zij dat in eerste instantie gezegd had tegen Femke toen zij haar woningprobleem uitlegde, eerder deze week.
Zat toch in de aflevering van gisteren? Femke vroeg Tamara of Dries daar dan ook komt wonen en toen ze vroeg "is dat een probleem" zei Femke nee, maar ze keek wel alsof ze "ja" bedoelde.
Adil vindt een oplossing voor het personeelstekort bij de Kabouters.
Ik hoop niet dat Jacques (en of Bill / Eddy) door die onnozele affaire met Stan in de bak is geraakt. Geen enkele van hen drie wordt in de spoilers vernoemd.
Paulien is bezig met de opkuis van de Frens.
Nog steeds? Ik dacht dat dit al weken geleden door Joren en Tim gedaan was.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door satine » za 08 jun 2019, 13:56

Misschien de opkuis na de paaseieren-veiling? :mrgreen:

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door martha » za 08 jun 2019, 17:14

de brokken oprapen na het vrijgezellinnenfeestje met pruillip christine :lol:

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door Kiki_Dee » di 11 jun 2019, 16:22

Lowie is razend kwaad op Olivia, maar de vrijgezellen was de week ervoor, dus daarmee kan het niet te maken hebben. 🤔

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door Tiboko » di 11 jun 2019, 18:43

Het is die dag wel de seizoensfinale.

Dus het heeft sowieso te maken met die trouw.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door satine » di 11 jun 2019, 19:10

Thom schreef:
za 08 jun 2019, 10:22
Olivia verneemt nieuws dat haar toekomst kan beïnvloeden.
Of misschien neemt Olivia een beslissing ivm haar toekomst waar Lowie niet achter staat?

niemand
Nog geen rang

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door niemand » do 13 jun 2019, 14:43

Thom schreef:
za 08 jun 2019, 10:22
Het komt tot een bitse confrontatie tussen Judith en Stan.

Stan zit met een schuldgevoel.

Judith en Tom stemmen de violen op elkaar af

Joren botst op Boris
Hm, ik zat te denken. Zou het misschien zo zijn dat Judith erachter komt dat Stan Eddy een mep verkocht heeft en dat ze daardoor ruzie maken? Misschien dat indertussen Eddy of iemand daarvoor al is op gedraaid? En dat Stan daarover een schuldgevoel heeft? (of dat dat de druppel is waardoor hij eindelijk tot bezinning komt dat hij terug ontspoord is). Tom en Judith die dan misschien bespreken wat nu te doen, Stan aangeven of wat? Misschien dat ze dat dan doen of (wat ik beter zou vinden) dt Stan eindelijk zelf naar de politie stapt om een en ander recht te zetten (iets wat hoognodig is als ze hem weer positief willen laten evolueren volgend seizoen).
Natuurlijk zit Boris dan ook in de problemen maar stel dat hij niet weet dat Stan hen heeft aangegeven (ik neem aan dat de politie niet gaat zeggen wie hun bron is) en dat hij aanneemt dat Joren hen verklikt heeft. Dan kan ik me inbeelden dat als Joren op Boris botst dat niet al netjes zal verlopen...

ThuisStan123
Nog geen rang

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door ThuisStan123 » do 13 jun 2019, 17:29

Bedankt voor deze analyse, nu snap ik deze lijnen een stuk beter. Als we Stans verwondingen in het filmpje over de nieuwe generiek in rekening nemen, lijkt het mij waarschijnlijk dat hij bij die confrontatie aanwezig zal zijn.

Dat schuldgevoel wijst er een beetje op dat hij misschien niet de kant van Boris zal kiezen eens het zover is. Nu, gezien zijn ongemak in dat spoilerfilmje acht ik die kans eerder klein. Ik hoop vooral dat Joren er heelhuids vanaf komt. En dat Stanneke hem nadien maar erg goed soigneert, hij heeft heel wat goed te maken.

niemand
Nog geen rang

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door niemand » do 13 jun 2019, 18:47

Het is maar een theorie natuurlijk. Het is tenslotte Thuis en op een week tijd kan er veel drama gebeuren!
ThuisStan123 schreef:
do 13 jun 2019, 17:29
dat spoilerfilmje
Welk spoilerfilmpje?

Ik heb daarstraks nog gezien dat mensen blijkbaar Stan uit de soep willen en dat ze denken dat hij weer slachtoffers gaat maken. Dat laatste vind ik vreemd en onwaarschijnlijk. Wat er ook gaat gebeuren, Ik denk niet dat Stan weer de dader zal zijn. Of het moest zijn als hij Joren verdedigt ofzo.
(https://www.msn.com/nl-be/entertainment ... li=BBqiQ9V)

ThuisStan123
Nog geen rang

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door ThuisStan123 » do 13 jun 2019, 19:05

Het is eigenlijk dat filmpje waarin Boris tegen Stan zegt dat Joren hen niet mag verklikken. Die aflevering is al een paar dagen uit dus is het eigenlijk geen spoiler meer.

Met Stan kan het eigenlijk al niet veel slechter en ik denk eigenlijk ook niet dat ze hem nog iets ergs laten doen. Behalve dan misschien als hij Joren verdedigt maar dat zou met een goed motief zijn.

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door vdbemdsa » vr 14 jun 2019, 10:49

Ik dacht eerder een confrontatie Joren/Boris, je weet toch tijdje terug had Joren een nachtmerrie met als droom dat er iemand verdronk in het zwembad of zo, denk dat het op zoiets uitdraait

ThuisStan123
Nog geen rang

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door ThuisStan123 » vr 14 jun 2019, 11:49

Maar Boris is een boom van een kerel. Joren zou nooit in staat zijn ol hem te verdrinken. En als het dan omgekeerd zou uitdraaien, nu ja, dan zullen de kijkers massaal afhaken. Zo slim zijn de programmamakers nu ook wel.

niemand
Nog geen rang

Spoilers 24/06 - 28/06

Bericht door niemand » vr 14 jun 2019, 13:20

Het zou mij niet verbazen als die droom nog terugkomt vandaar... ik zat (weer) te denken... voortgaande op mijn eerdere theorie dat Boris Joren kwaad wil doen. Stel ze botsen op elkaar in het zwembad, Boris beschuldigt Joren, Joren ontkent maar Boris gelooft hem niet en wordt agressief. Misschien dat Joren zich niet fysiek wil verdedigen omdat hij Tim niet weer wil teleustellen en hij ook duidelijk niet akkoord is met geweld of hij valt en land verkeerd na een mep of twee. In ieder geval, Joren gewond en bewusteloos. Boris loopt weg in paniek. Stan komt op de scene (mss dat hij Joren zoekt omdat Boris iets gestuurd heeft of gewoon Thuis-toeval) en ziet Joren daar liggen. Hij wil hem helpen maar wordt dan vanachter neergeslagen door een onbekend iemand (ze laten niet zien wie), Stan valt voorover in het zwembad en is bewusteloos. Als laatse beeld zien we hem verdrinken, zoals in die droom van Joren.

Et voila, dramatisch einde met ietwat te veel toeval en een cliffhanger, zoals ze bij Thuis zo graag doen! :lol: Leeft Joren nog? Leeft Stan nog? Gaat Boris hiermee wegkomen? En wie heeft Stan geslagen? Boris, Jacques of Bill die dachten dat Stan Joren zo had toegetakeld, of misschien zelfs Frank of Eddy?
En dan twee maand wachten! :angel:

Plaats reactie