wat kan er gebeuren in de seizoensfinale ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » di 28 mei 2019, 17:24

Nog een goed maandje te gaan en dan weten we het. Misschien een goed idee om te voorspellen wat er kan of wat er zal gebeuren tijdens de ongetwijfelde :angel: seizoensfinale.

- dat er iets in het zwembad gaat gebeuren met Stan en Joren (en eventueel die Boris) daar ben ik haast zeker van. Er was die droom van Joren enkele maanden geleden en ik moest denken aan enkele seizoenen terug toen Tom ook maanden voor de seizoensfinale droomde dat William Marianne vermoordde. En Joren zei gisteren tegen Tim dat hij zijn zwemmen terug wil oppikken.

- zullen Bob en Christine trouwen ? Ik denk het wel om het drama gehalte hoog te houden (ook met het oog op volgend seizoen) want Tamara die uitgerekend is juist op dag na het huwelijk van Bob die zal bevallen, al dan niet in de dispatch van de taxi's.

- er is nog de ganse toestand met Paulien doch iets in mij zegt dat deze verhaalijn zal afgehandeld worden binnenkort; er is nog het fraude onderzoek naar Steven en zal Lowieke geslaagd zijn voor zijn examens ? En wat met Thilly en Waldek : die kan zwanger zijn van hem. Ja, ik weet het : ieder seizoen heeft zijn zwangerschap.

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » di 28 mei 2019, 18:26

Eeuwen met Rosa en alleen een miskraam (Kaspers adoptie buiten beschouwing gelaten), twee keer een onenightstands en telkens vanaf de eerste keer raak? Vreemd, maar zeker niet onmogelijk.

Wat Stan en Joren betreft, goede vergelijking met die droom. Nu, sommige fans zullen het al eerder weten met het uitkomende boek. Ik wil er niet aan denken dat Stan door Joren verdronken zou worden (of andersom). Hoeft niet zo extreem, maar erg prettig verloopt het nu ook al niet.

Bob laat Christine staan aan het altaar :clap: Nog slechts speculatie, maar ik zal me een goede friettent uitzoeken wanneer dit blijkt te kloppen. :dance:

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » di 28 mei 2019, 22:47

Ik ben zeker van dat Paulien iets zal uitsteken en dat zal niet veel goeds zijn, ik durf te wedden dat zij zal proberen om zelfmoord te plegen al dan niet tezamen met Hannah en waarschijnlijk vooraf Tamara proberen te vermoorden al dan niet met een gijzeling.
Bob zal dan voor de reddende engel spelen door op tijd tussenbeide te komen.

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » wo 29 mei 2019, 12:51

Boris is tot de seizoensfinale te zien in Thuis heb ik ergens gelezen in een interview met hem ;)
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » wo 29 mei 2019, 17:03

en er zijn dan nog de werken die eind juni zullen plaatsvinden in de withoeve. Het trouwfeest van bob en christine dat zal ongetwijfeld in de "zaal" plaatsvinden met Dieter achter de toog. Misschien eindigt Thuis dit seizoen met een letterlijke knal :tools-hammerdrill:

En boeken over Thuis die lees ik nooit.

pnele
Nog geen rang

Bericht door pnele » wo 29 mei 2019, 17:27

Ik denk niet dat Stan vermoord zal worden door Joren. Waarom anders die acteruswissel? Ze gaan toch niet voor slechts enkele afleveringen een andere acteur zoeken? Ik denk dat ze dan wel verder zouden gedaan hebben met de oude acteur.

Wat de rest van de seizoensfinale betreft denk ik dat Tamara op de dag van het huwelijk zal bevallen en dat Bob telefoon zal krijgen net wanneer hij zijn ja-woord moet geven. Hierdoor zal hij weglopen uit de ceremonie richting het ziekenhuis en dan blijft Christine alleen achter. Hij zal wel niet welkom zijn bij Tamara en Christine zal ook wel niet opgetogen zijn met zijn vertoning waardoor er weer extra drama is.

Dat Pauline ook tegen dan helemaal zal doordraaien zie ik ook wel gebeuren. Wat ze zal doen vind ik nog moeilijk om nu te zeggen.

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » wo 29 mei 2019, 18:25

Bij de kwestie Stan zijn er twee dingen mogelijk: grote ruzie of verzoening. Het zou inderdaad belachelijk zijn om zoveel moeite te doen een nieuwe acteur voor Stzn te vinden om hem na een maand te laten sterven.

Bob zou zeker en vast naar Tamara en het kind toe gaan, maar Christine zal hem wel willen tegenhouden. Of misschien aarzelt hij tijdens de finale en weten we pas volgend seizoen welk besluit hij neemt. Dat Paulien gaat doordraaien, staat onomstotelijk vast. Ik hoop maar dat Hannah niets overkomt...

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » do 30 mei 2019, 14:21

Adil komt terug uit Marokko en heeft een "bruid" mee :mrgreen:

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » vr 31 mei 2019, 12:33

Ha ja, dat zie ik nog wel gebeuren. En wat zou daar zo erg aan zijn? Hij was voor Paulien toch nooit iets meer dan een spermadonor.

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » vr 31 mei 2019, 21:23

Een bruid uit Marokko is inderdaad mogelijk. De LGBTQ gemeenschap is goed vertegenwoordigd. Maar mensen met een ander geloof niet (Adil en af en toe Younes). Vroeger had je Mo, Aisha, Youssef...

Dit in reply tor Martha, maar iemand quoten lukt mij zo goed of niet, i give up, zal wel aan mij liggen

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » za 01 jun 2019, 00:09

Ik denk dat Jacques en Stan al in ieder geval een rol van betekenis gaan spelen in de seizoensfinale. Het valt op dat die twee nog geen confrontatie met elkaar hebben gehad, sinds Stan terug op regelmatige basis naar huis komt. Zal die confrontatie er komen tijdens de seizoensfinale?

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » za 01 jun 2019, 10:49

Ai. Dan hoop ik vooral dat het geen nadelige gevolgen zal hebben voor Jacques. Hij zou wel niet zo dom zijn om zich expres in de buurt van Stan te wagen, maar je weet maar nooit dat het toevallig gebeurt.

Misschien komt er wel een confrontatie tussen Stan en Joren en komt Jacques dan tussenbeide? Dat zie ik eigenlijk echt nog wel gebeuren.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » za 01 jun 2019, 18:31

Jacques is nu niet bepaald iemand die eerst denkt en dan doet.

Stan daarentegen is "the man with a plan".

Zou wel eens goed kunnen Stan hem er "nogmaals" inluist.

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » za 01 jun 2019, 20:07

Daar heeft hij op zich geen reden meer toe, zowel zijn moeder als Joren hebben geen contact meer met Jacques, maar dan heb je natuurlijk Bill nog en Stan is natuurlijk niet voor de volle honderd procent betrouwbaar. (Understatement).

Edit: als Stan Joren iets aan probeert te doen en Jacques ziet het, kunnen we alvast de kistenmaker bellen. De vraag zal alleen zijn voor wie.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » ma 03 jun 2019, 23:54

Ik denk niet dat Jacques nog in het zwembad mag komen hé.

De enige die daar wel nog kan / zal zijn is dronkenlap Bill. Zou wel eens kunnen dat hij wraak neemt op Stan.

Mooie cliffhanger naar volgend seizoen. Overleeft Stan de moordpoging (tot verdrinken) door Bill ?

Plaats reactie