Spoilers 14 - 18/1

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Foruminfo
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!

Re: Spoilers 14 - 18/1

Berichtdoor satine » zo 13 jan 2019, 15:00

ALS Dieter zelfmoord pleegt, is de reactie van Ann hooguit het druppeltje dat de emmer deed overlopen.
En Ann heeft die emmer niet gevuld, dat heeft Lander gedaan met zijn stupide actie, en Comité P die Dieter het gevoel gaven dat hij oerdom is, en de entourage van Dieter waar blijkbaar niemand de tijd neemt of de moeite doet om eens fatsoenlijk met hem te praten en dan last but not least het gebrek aan professionele hulp.

Ann is een moeder die niet weet of haar kind het gaat halen en zo ja, wat Sandrine er zal aan over houden.
Men kan moeilijk verwachten dat ze tegen Dieter in deze omstandigheden zegt 'Het is niks, trek u dat toch niet aan'.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 3996 keer

Berichtdoor Tiboko » zo 13 jan 2019, 15:42

satine schreef:ALS Dieter zelfmoord pleegt, is de reactie van Ann hooguit het druppeltje dat de emmer deed overlopen.
En Ann heeft die emmer niet gevuld, dat heeft Lander gedaan met zijn stupide actie, en Comité P die Dieter het gevoel gaven dat hij oerdom is, en de entourage van Dieter waar blijkbaar niemand de tijd neemt of de moeite doet om eens fatsoenlijk met hem te praten en dan last but not least het gebrek aan professionele hulp.

Ann is een moeder die niet weet of haar kind het gaat halen en zo ja, wat Sandrine er zal aan over houden.
Men kan moeilijk verwachten dat ze tegen Dieter in deze omstandigheden zegt 'Het is niks, trek u dat toch niet aan'.

Zo denk ik er ook over.

Nu - de kans dat Dieter zelfmoord pleegt is vrij klein, heeft nog een belangrijke rol te spelen in het verhaal. Vooral als tegenpool van Nancy.

Allez - dat hoop ik toch, want owee als hij er niet meer moest zijn. Nancy is nu al niet te doen :think:
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 7 keer
Is bedankt: 220 keer

Berichtdoor linniethepooh » do 17 jan 2019, 09:22

Waar zit Kaat eigenlijk, en waarom zegt niemand daar iets over? Zou dit de "Dancing with the stars"-periode geweest zijn van Leen Dendievel?

Simonne is toch ook VEEL langer weggeweest dan ze in de serie hadden gezegd.
linniethepooh
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 9 keer

Berichtdoor martha » do 17 jan 2019, 16:43

RIP Sandrientje en nu kan de oorlog beginnen tussen madame Marianne en haar beste vriendin Nancy want ik denk niet dat Nancy zomaar de beschuldiging dat haar filou een moordenaar is naast zich gaat neerleggen.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 512 keer
Is bedankt: 822 keer

Berichtdoor Tiboko » do 17 jan 2019, 19:46

martha schreef:RIP Sandrientje en nu kan de oorlog beginnen tussen madame Marianne en haar beste vriendin Nancy want ik denk niet dat Nancy zomaar de beschuldiging dat haar filou een moordenaar is naast zich gaat neerleggen.

Dan zal er voor Marianne niets anders opzitten dan te verhuizen. Wellicht weer gaan parasieten bij Ann, die de komende tijd natuurlijk best een bemoeizieke moeder kan gebruiken.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 7 keer
Is bedankt: 220 keer

Berichtdoor satine » do 17 jan 2019, 19:53

Zouden Femke en Peter haar buiten gooien nadat ze pas haar kleindochter heeft verloren? :eh:
Sandrine was haar enige kleinkind, buiten Robin waar nooit over gesproken wordt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 3996 keer

Berichtdoor jessie V. » do 17 jan 2019, 22:05

Het wordt wel een moeilijke situatie. Dieter en Marianne onder één dak.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1970 keer
Is bedankt: 1925 keer

Berichtdoor apestaart » vr 18 jan 2019, 00:13

satine schreef:Zouden Femke en Peter haar buiten gooien nadat ze pas haar kleindochter heeft verloren? :eh:
Sandrine was haar enige kleinkind, buiten Robin waar nooit over gesproken wordt.

Ik denk van niet mits Marianne haar manieren houdt want als er een grote ruzie zal zijn tussen Marianne en Dieter/Nancy dan zou het wel eens kunnen gebeuren dat Peter ineens in een Franse colère gaat schieten en haar met onmiddellijke ingang buiten gooien met de valiezen achter zich heen.
Gebruikers-avatar
apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 38 keer

Berichtdoor Christel » vr 18 jan 2019, 16:12

Over de rug van een gestorven kind? :-?
Ik hoop toch dat er een beetje meer menselijkheid te zien zal zijn dan dit, hoor. Zou niet echt iets zijn om naar uit te kijken, vind ik, en vooralsnog ga ik er dan ook maar vanuit dat er vast nog wel wat over de uitbarsting van Marianne gezegd zal worden, maar dat het uiteindelijk met een beetje wederzijds begrip wel opgelost gaat worden.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4240 keer
Is bedankt: 2659 keer

Vorige

Keer terug naar Spoilers