De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 451
x 390

De Mol

Bericht door martha » ma 01 mei 2023, 17:17

Ik geef het op :mrgreen: Na Lieselot en mijn reserve Thomas ging ik vorige week voor Ruben en vliegt die eruit zeker :doh: :doh:

En ik vrees dat het Lancelot zal zijn.
martha schreef:
di 11 apr 2023, 18:17
Denk dat Lieselot hoopte dat haantje Lancelot wel voor die pasvragen ging gaan (zei ze niet, je mag ze allebei hebben :denk: ). Omdat Lancelot toch besloot om niet voor de pasvragen te gaan kwam er 5000 euro in de pot wat verklaarde dat de mol in haar :mrgreen: dagboek zei dat ze gefaald had bij die opdracht.
Mijn eigen gequoot en vervang Lancelot als de teleurgestelde mol in zijn dagboek.
Gisteren bij het boomzagen nam Lancelot direct het voortouw door te zeggen we gaan voor de diepste snede, zal het meeste geld opbrengen terwijl het het minste was. Als ik terugdenk aan die keer dat hij "schoolmeester" moest zijn .. Dus ik vrees Lancelot maar beste Hannanaske, ik ga geen 10 paar schoenen opfretten want dan heb ik er geen meer over :lol:

Wat de aflevering betreft : ik vond het hele gedoe in de saloon slaapverwekkend, dus met slappe aandacht gevolgd. Was ook afgeleid door Martha die aan het ijsberen ging en dan was er aan de overkant van de straat een interventie van de brandweer, het juiste waarom weet ik niet.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 28

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 01 mei 2023, 21:49

Er bestaat ook een website van de mol waarin je ziet wie het meeste verdiend heeft, alleen is ze nog niet geüpdatet want de opdrachten van gisteren staan er nog niet op (én daar heeft Commy wél 3000 euro verdiend)
https://be.wieisdemol.com/dm2023-followthemoney

Maar tot vorige week was Lancelot wel diegene die het meest verdiend heeft én ondanks het feit dat hij veel dingen doet die enorm twijfelachtig zijn, begin ik ook wel te denken dat hij gewoon zenuwachtig wordt van die tijdsdruk én dat het daarom niet altijd lukt.
Gisteren met die tongtwisters was ie enorm aan't sukkelen maar als het er dan weer op aankwam lukte het nog net wel.
In café de mol toonden ze ook al die beelden hoe Lancelot dingen laat mislukken, het dan later toch weer goed doet, om dan weer te laten mislukken, om dan toch weer goed te doen... :lol: Daarom dat kan ik hem nooit goed kon peilen, maar denk nu toch wel dat het gewoon in zijn aard zit. 't Is ook niet dat die opdrachten supergemakkelijk zijn en niet iedereen kan even goed om met tijdsdruk.

Het is mij ook al opgevallen dat hij in de laatste afleveringen enorm meegaand is over wie welke opdrachten gaat uitvoeren. Tot vorige week was het Thomas die wel enorm de leiding nam en beslissingen nam wie welke proef zou doen en de verdeling ervan (daarom dat hij voor zoveel mensen verdacht was, terwijl ik het nog wat kon plaatsen aangezien hij een leraar is) Lancelot is precies met alles akkoord en maakt het hem ni zoveel uit welke proeven hij gaat doen.
In tegenstelling tot vorige jaren heb ik ook niet het gevoel dat er twee kandidaten ook constant bij elkaar zitten (omdat ze elkaar op 't spoor zitten)

Neen, ik vind het echt een moeilijken dit jaar!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 28

De Mol

Bericht door hannanaske » za 06 mei 2023, 13:07

Followthemoney is geüpdatet :angel: Nu staat Toos aan de leiding van het meest binnengebrachte geld :eek:

En dat doet me dus wéér twijfelen. :lol:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 35
x 737

De Mol

Bericht door Tiboko » zo 07 mei 2023, 14:47

Pas deze ochtend de jongste aflevering kunnen zien. Wist dus al dat Ruben eruit was en kon me daardoor focussen op de andere 3 kandidaten...

Toos speelt té graag het spel, die geeft zich volledig. Ruben kan (kon) duidelijk niet goed liegen. Dus resten Comfort en Lancelot. Moeilijk - maar ik blijf haar toch vooral als mol zien...

Bij het schietduel bv was zij sneller dan Ruben en tóch schoot hij eerst. Op die manier werd er geen extra geld verdiend voor de groepspot...
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 28

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 07 mei 2023, 23:03

Dan toch Commy :-) Nuja, als zij het minst heeft verdiend dan is het wel terecht & aangezien de pronostieken ongeveer gelijk stonden kan je wel zeggen dat ze het niet slecht heeft gedaan.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik benieuwd ben naar volgende week en waar zij gemold heeft, want eerlijk; Ik zie het niet echt! :lol:
0 x

Plaats reactie