Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Icarus123
Nog geen rang
x 1
x 15

Bericht door Icarus123 » vr 19 feb 2021, 11:30

satine schreef:
vr 19 feb 2021, 09:45
't Is in ieder geval vreemd dat in de Withoeve, waar het altijd druk-druk-druk is, waar de manden de deur uit vliegen en waar nog nooit een woord over geldgebrek gevallen is, nu opeens in slechte papieren zou zitten?
Zoiets komt toch ook niet van vandaag op morgen?
Ik ben benieuwd wat hier achter zit.
Wat er volgens mij achter zit, is het onvermogen van de schrijvers om maanden (jaren) vooruit te denken bij het schrijven van scenario's. Zo ook bij Frank en Simonne die nog nooit met een woord hadden gerept over verhuizen en die plots besloten om te verhuizen. De week erna stond het huis te koop en de week daarna was het verkocht. :crazy:
Of zoals het bij Tania en haar zoon: nooit was daar enige aanleiding toe gegeven. Eerder lachte ze zelfs de aanranding van Nancy weg.

Over de aflevering van gisteren: ik vind het eigenlijk wel spijtig dat het huis van Frank en Simonne zomaar verkocht wordt aan een wildvreemde. In het opzicht van Frank en Simonne is dit niet zo vreemd, maar als Thuis-kijker had ik het wel graag terug gerenoveerd gezien. Niet helemaal hetzelfde als vroeger, maar toch een beetje herkenbaar. Nu is de verhaallijn van de brand blijkbaar afgesloten, zonder dat we weten wat er precies is gebeurd. Jammer dat ze er niet meer hebben kunnen uithalen :-? Of misschien komt er toch nog nieuwe informatie?
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 213
x 374
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 19 feb 2021, 11:45

Icarus123 schreef:
vr 19 feb 2021, 11:30
als Thuis-kijker had ik het wel graag terug gerenoveerd gezien. Niet helemaal hetzelfde als vroeger, maar toch een beetje herkenbaar.
Kan nog altijd denk ik. Tamara en Bob hun huizenjacht staat nu 'on hold' maar wie weet, als Bob hertelt...je weet maar nooit dat zij dan in de dreef gaan intrekken! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 5
x 182

Bericht door Tiboko » vr 19 feb 2021, 12:32

Dat huis (of liever die grond met een ruïne) is nu verkocht, denk dus niet dat Bob dat nog gaat kunnen renoveren, vroeg of laat :nope:

Aflevering van gisteren. Lijkt wel alsof Tom die renovatieplannen heeft bedacht om chef kok Kobe langer in huis te houden. Nu is het precies elke dag restaurantje@home en hij geniet daar wel van. Zal afkicken worden de dag dat Karins zoon verhuist :lol:
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 439
x 168

Bericht door ikke » vr 19 feb 2021, 12:56

satine schreef:
vr 19 feb 2021, 09:45
Maar dit opkroppen en 'ik wil niemand tot last zijn' slaat nergens op.
Dat maakt van hem een heel lastig mens. :thumbdown:
Ik heb de laatste maanden van een sympathiek mens meegemaakt. Die klaagde ook zelden, maar verbloemde de waarheid niet. Toen het tijd was om naar palliatieve te verhuizen heeft zij mij getroost!
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 32

Bericht door apestaart » ma 22 feb 2021, 23:42

Roxanne meld zich op het politiebureau, zou zij klacht indienen tegen Lowie of Lowie ergens inluizen? :denk:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 213
x 374
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 23 feb 2021, 08:12

apestaart schreef:
ma 22 feb 2021, 23:42
lacht indienen tegen Lowie of Lowie ergens inluizen?
Denk ik wel...haar eigen vel redden. De beste verdediging is de aanval! Nog altijd naar het schijnt... :think:
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 439
x 168

Bericht door ikke » di 23 feb 2021, 17:40

daffy duck schreef:
di 23 feb 2021, 08:12
Denk ik wel...haar eigen vel redden. De beste verdediging is de aanval! Nog altijd naar het schijnt...
Dat geloof ik niet meer...
0 x

Icarus123
Nog geen rang
x 1
x 15

Bericht door Icarus123 » di 23 feb 2021, 21:06

Grappig dat Dieter denkt dat ze "de link" hebben gevonden terwijl Jacques daar allemaal niks mee te maken heeft :crazy: :lol: Als Jacques ooit ontmaskerd wordt, dan zal het zijn omdat hij een cruciale fout maakt en niet omdat Dieter zo slim is.
En eigenlijk vind ik het - in tegenstelling tot anderen hier op het forum - juist goed dat wij kijkers de moordenaar van Jasper al kennen. Dat bespaart ons tenminste die halfslachtige politieonderzoeken van de voorbije jaren waarbij de kijker al weken zag aankomen wie het had gedaan. Nu wordt het scenario verteld met de voorkennis van de kijker in gedachten en heeft deze verhaallijn niet de bedoeling om de kijker te verrassen. Maar ik ben wel benieuwd waar dat hele Impulsverhaal nu naartoe zal gaan.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 82
x 125

Bericht door jessie V. » di 23 feb 2021, 22:36

De een liegt nog harder dan de ander. Ik hoopte de hele tijd dat Frank op het idee zou komen een bezoekje aan de politie te brengen. Helaas heeft hij zich toch weer laten beïnvloeden door die schurk
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 213
x 374
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 23 feb 2021, 23:08

Frank zou ze er allemaal kunnen bijlappen, maar hij heeft het jammer genoeg niet gedaan ! :thumbdown:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 5
x 182

Bericht door Tiboko » wo 24 feb 2021, 10:53

Frank kan natuurlijk enkel getuigen dat hij pakjes heeft rond gebracht. Bij mijn weten heeft hij ze nooit open gemaakt. Wat dat betreft kan hij niks bewijzen hé.

Dries die Roxanne gaat verdedigen. Worden leuke game avondjes daar bij Lowie thuis binnenkort :D
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 19

Bericht door vdbemdsa » wo 24 feb 2021, 17:13

Tiboko schreef:
wo 24 feb 2021, 10:53
Dries die Roxanne gaat verdedigen.
En haar broer zij laatst nog zo, dat hij zich niets meer van haar aantrok, snel veranderd van gedachte!
0 x

Icarus123
Nog geen rang
x 1
x 15

Bericht door Icarus123 » vr 26 feb 2021, 21:37

Tweeling voor Adil en Christineke :dance:
Lijkt me nu al duidelijk dat er nog vanalles kan en gaat gebeuren:
-Eddy en Thilly kunnen tóch peter en meter worden
-één kindje of allebei halen het niet
-ze staan een kindje ter adoptie af aan Kobe en Paulien (op een illegale manier dan, want ze zijn net afgewezen)
-Jacques blijkt uiteindelijk de vader te zijn, dat met Adil zijn vruchtbaarheidsprobleem was altijd al wat raar
-...

En misschien dat de (vroege) geboorte opnieuw tijdens de seizoensfinale valt?
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 32

Bericht door apestaart » za 27 feb 2021, 09:27

Kobe en Paulien hebben de deksel op hun neus gekregen, hun adoptie avontuur eindigt hier en nu, ik vrees voor problemen vooral aan de kant van Paulien, ik voorspel dat er een huwelijkscrisis zal komen. :thumbdown:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 230
x 387

Bericht door satine » za 27 feb 2021, 15:26

Ik vrees er ook voor - ik had altijd het gevoel dat Kobe en Paulien zo snel getrouwd zijn om te kunnen adopteren.
En dat dit ook zowat de enige reden voor hun relatie was.
Nu hun gezamenlijk doel weg valt, blijft er dan nog genoeg over om samen te blijven? :denk:
0 x

Plaats reactie