Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Christel » vr 04 jan 2019, 10:53

Tegelprutser schreef:Dries ontbijt met Marianne, als hij de kop koffie neemt blijkt zijn horloge op... halfdrie te staan. Wat een laatslapers zeg!
Screenshot: https://imgur.com/a/kDCZ6am
De foto is te wazig om de cijfertjes goed te zien, maar in mijn ogen is het gewoon 8 uur op die wijzerplaat... :mrgreen:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 04 jan 2019, 12:28

Christel schreef:
Tegelprutser schreef:Dries ontbijt met Marianne, als hij de kop koffie neemt blijkt zijn horloge op... halfdrie te staan. Wat een laatslapers zeg!
Screenshot: https://imgur.com/a/kDCZ6am
De foto is te wazig om de cijfertjes goed te zien, maar in mijn ogen is het gewoon 8 uur op die wijzerplaat... :mrgreen:
Inderdaad, want Dries draagt zijn horloge rechts ipv het meer gebruikelijke links.

Tegelprutser
Nog geen rang

Bericht door Tegelprutser » vr 04 jan 2019, 12:56

Groot gelijk! Mijn excuses.

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » vr 04 jan 2019, 14:37

apestaart schreef:
heidiw schreef:@Tiboko. Jij weet blijkbaar één en ander van de rechtsgang. Daarom deze vraag: mag een rechercheur/magistraat werken aan een zaak waar (aangetrouwde) familie bij betrokken is?
Ik zal in zijn plaats antwoorden: ik denk niet dat een familielid al niet dan aangetrouwd aan die zaak mag werken kwestie van de objectiviteit niet op de helling te zetten, mocht die inspecteur toch aan die zaak beginnen dan wordt hij onmiddellijk van het onderzoek gehaald en vervolgens toegewezen aan iemands anders die niet met de zaak betrokken is.
Tim is met Sam, zelfs niet getrouwd denk ik, Sam is dus het kind van Simonne, maar is nooit wettelijk bepaald, en heeft zeker al niets met Frank dan te maken, dus geen probleem hier.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » vr 04 jan 2019, 14:44

https://www.een.be/thuis/krijgt-frank-eindelijk-gehoor

Daar staat die scène nog eens volledig.

Intussen hebben Frank, Emil, Eddy, Tim, Dieter en god weet wie al niet meer die handschoenen in handen gehad.
Hoe kan daar nu nog voor de rechtbank bruikbaar dna materiaal uitgehaald zijn.

tisaltijdiets
Nog geen rang

Bericht door tisaltijdiets » vr 04 jan 2019, 15:06

vdbemdsa schreef:
apestaart schreef:
heidiw schreef:@Tiboko. Jij weet blijkbaar één en ander van de rechtsgang. Daarom deze vraag: mag een rechercheur/magistraat werken aan een zaak waar (aangetrouwde) familie bij betrokken is?
Ik zal in zijn plaats antwoorden: ik denk niet dat een familielid al niet dan aangetrouwd aan die zaak mag werken kwestie van de objectiviteit niet op de helling te zetten, mocht die inspecteur toch aan die zaak beginnen dan wordt hij onmiddellijk van het onderzoek gehaald en vervolgens toegewezen aan iemands anders die niet met de zaak betrokken is.
Tim is met Sam, zelfs niet getrouwd denk ik, Sam is dus het kind van Simonne, maar is nooit wettelijk bepaald, en heeft zeker al niets met Frank dan te maken, dus geen probleem hier.
Voor belangenvermenging hoef je geen (aangetrouwde) familie te zijn hoor!

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » vr 04 jan 2019, 18:00

Dries die bij Marianne een douche gaat nemen omdat hij geen tijd heeft om nog naar huis te gaan en zich te douchen/om te kleden en een beetje later in het advocatenkantoor toekomt helemaal in een andere outfit.

Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sanneke » vr 04 jan 2019, 23:23

Dries ging rechtstreeks naar zijn afspraak met Peter, hij zal daarna naar huis zijn gegaan en dan pas naar kantoor.
Sanne

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » za 05 jan 2019, 20:12

Tiboko schreef:https://www.een.be/thuis/krijgt-frank-eindelijk-gehoor

Intussen hebben Frank, Emil, Eddy, Tim, Dieter en god weet wie al niet meer die handschoenen in handen gehad.
Voor zover ik weet hebben Tim en Dieter die handschoenen niet met hun handen aangeraakt. En het is niet omdat het DNA van die anderen er bijgekomen is dat het DNA van Lander zomaar zou verdwenen zijn.

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » di 08 jan 2019, 14:03

Simonne is nu thuisgekomen maar van Kaat wordt er geen woord over gerept, zit zij nog in de USA of zij al thuis, geen mens die het weet.
Ik vind het zeer raar dat niemand naar Kaat vraagt, het is alsof Kaat niet meer bestaat, ik vind het toch allemaal maar raar. :denk:

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » di 08 jan 2019, 19:12

tvx1 schreef:
Tiboko schreef:https://www.een.be/thuis/krijgt-frank-eindelijk-gehoor

Voor zover ik weet hebben Tim en Dieter die handschoenen niet met hun handen aangeraakt. En het is niet omdat het DNA van die anderen er bijgekomen is dat het DNA van Lander zomaar zou verdwenen zijn.
Niet het DNA op de buitenkant, maar dat aan de binnenkant is belangrijk. Behalve Emil heeft niemand van bovengenoemde die handschoenen aangehad.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » wo 09 jan 2019, 00:05

apestaart schreef:Simonne is nu thuisgekomen maar van Kaat wordt er geen woord over gerept, zit zij nog in de USA of zij al thuis, geen mens die het weet.
Ik vind het zeer raar dat niemand naar Kaat vraagt, het is alsof Kaat niet meer bestaat, ik vind het toch allemaal maar raar. :denk:

Het is één van de mysteries van Thuis.

Waarom doen zowel Frank als Simonne alsof er nooit een Kaat was? En waarom vraagt Femke (die in de aflevering van vanavond Simonne tegen kwam en zei "ik ben blij dat je terug bent?") niet hoe het intussen met Kaat is en wanneer ook zij weer wafels komt bakken? Of heeft gekke Nancy haar weggetoverd?

Of wacht. Morgen komt Franky plots thuis en zegt, hier ben ik terug pa. Het was fijn in de States. Straks ga ik aan de slag bij de Kabouters. Nu Waldek weg is hebben die een extra klusjesman nodig :eek:

@ Heidi

Ik ga er mijn hoofd niet langer over breken, volgens mij weten de scriptiers zelf niet meer waar ze met deze verhaallijn naartoe moeten. Zoals Landers advocaat. Hopelijk wordt die niet per woord betaald, want bij geen enkele van de intussen drie ondervraag sessies heb ik hem iets horen zeggen. Vandaag kwam hij zelfs niet meer in beeld.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » do 10 jan 2019, 21:05

Tiboko schreef:
apestaart schreef:Simonne is nu thuisgekomen maar van Kaat wordt er geen woord over gerept, zit zij nog in de USA of zij al thuis, geen mens die het weet.

Het is één van de mysteries van Thuis.

Waarom doen zowel Frank als Simonne alsof er nooit een Kaat was? En waarom vraagt Femke (die in de aflevering van vanavond Simonne tegen kwam en zei "ik ben blij dat je terug bent?") niet hoe het intussen met Kaat is en wanneer ook zij weer wafels komt bakken? Of heeft gekke Nancy haar weggetoverd?

Of wacht. Morgen komt Franky plots thuis en zegt, hier ben ik terug pa. Het was fijn in de States. Straks ga ik aan de slag bij de Kabouters. Nu Waldek weg is hebben die een extra klusjesman nodig :eek:

@ Heidi

Ik ga er mijn hoofd niet langer over breken, volgens mij weten de scriptiers zelf niet meer waar ze met deze verhaallijn naartoe moeten. Zoals Landers advocaat. Hopelijk wordt die niet per woord betaald, want bij geen enkele van de intussen drie ondervraag sessies heb ik hem iets horen zeggen. Vandaag kwam hij zelfs niet meer in beeld.
Ik denk eerder dat de scenaristen gewoon onverwacht werden geconfronteerd werden met een noodgedwongen niet volledig overlappende afwezigheid van enkele actrices die verwante personages vertolken en dus zo goed en zo kwaad mogelijk die afwezigheid proberen op te vangen.

jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door jorah69 » za 12 jan 2019, 06:25

Marianne komt langs op kantoor om 18.00 uur, maar het is nog altijd licht.

Renée
Nog geen rang

Bericht door Renée » zo 13 jan 2019, 14:30

Hoe is Nuria in het appartement van Waldek kunnen komen? Heeft zij een sleutel?

Plaats reactie