Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door satine » za 10 nov 2018, 19:28

apestaart schreef: Hij heet Jan Fonteyn zeg je, ook niet bepaald een Koreaanse naam maar klinkt eerder Belgisch.
Ik vermoed dat hij geadopteerd is, of 1 dat van zijn ouders een Belg is.

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » zo 11 nov 2018, 11:00

Ik vond het ook wel grappig dat zijn Engels niet klonk zoals dat van n Chinees maar zoals n Nederlander die Engels spreekt. Zijn 'Yo de mannen' was dan weer accentloos

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » zo 11 nov 2018, 11:01

Wat klopt er nog niet : dat Thilly niet in bed dook met die leraar met zijn ontploft kapsel (naam ontglipt me) :D

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » zo 11 nov 2018, 14:05

[quote="johan1969"]Wat klopt er nog niet : dat Thilly niet in bed dook met die leraar/quote]
Dat is iets wat niet klopt volgens jou redenatie, maar geen fout in "Thuis".
Filip of Philippe is zijn naam.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » wo 14 nov 2018, 01:18

Sandrine die met Rosa op een gewone dinsdag naar de zoo trekt en tegen haar oma zegt dat het jammer is dat ze niet mee kan op haar verjaardag zelf, want dan moet ik naar school.

Hoezo, vandaag was toch geen feestdag en bovendien was Britney wel naar school.

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan » wo 14 nov 2018, 01:34

Tiboko schreef:Sandrine die met Rosa op een gewone dinsdag naar de zoo trekt en tegen haar oma zegt dat het jammer is dat ze niet mee kan op haar verjaardag zelf, want dan moet ik naar school.

Britney zit in het middelbaar, Sandrine in het lager. Kan om een pedagogische studiedag gaan.

Waar ik me aan stoor is de Stan-Blindedarmontsteking verhaallijn. Ten eerste lig je geen week in het ziekenhuis. Ze laten je al na twee dagen gaan. Ook kan je niegt zomaar een zware koffer opheffen. Dat lukt de eerste paar weken niet.
Afbeelding

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » wo 14 nov 2018, 08:42

Het was geen simpele blindedarm ontsteking, als ik het goed begrepen heb.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 14 nov 2018, 09:11

kittykattenfan schreef:
Tiboko schreef:Sandrine die met Rosa op een gewone dinsdag naar de zoo trekt en tegen haar oma zegt dat het jammer is dat ze niet mee kan op haar verjaardag zelf, want dan moet ik naar school.

Britney zit in het middelbaar, Sandrine in het lager. Kan om een pedagogische studiedag gaan.

Waar ik me aan stoor is de Stan-Blindedarmontsteking verhaallijn. Ten eerste lig je geen week in het ziekenhuis. Ze laten je al na twee dagen gaan. Ook kan je niegt zomaar een zware koffer opheffen. Dat lukt de eerste paar weken niet.
Je vergeet, zoals Jessie aanhaalt, een heel belangrijk detail. De appendix was opengebarsten, met een aanzienlijke kans op complicaties dus. Van die koffer heb je trouwens wel gelijk. Het is niet alleen van niet kunnen maar zelfs van niet mogen. Als arts had Judith dit toch ook moeten weten.

tisaltijdiets
Nog geen rang

Bericht door tisaltijdiets » za 24 nov 2018, 13:56

Steven en Rosa gaan naar een vernissage (voor de drank en de gezelligheid, niet voor de kunst zelf) en nemen een taxi zodat Rosa niet voor BOB moet spelen. Terwijl het koppel al terug is van de vernissage nemen andere personages middagpauze. Maw, die 'gezellige' vernissage ging door in de voormiddag? Yeah right! En Rosa kon niet rijden omdat ze in de voormiddag al dronken zou zijn?

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » wo 28 nov 2018, 09:45

Taxichauffeur Leo rijdt in de verkeerde richting op de parking als hij Steven en Rosa afzet (zie de witte pijlen op de grond)

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » wo 28 nov 2018, 12:21

johan1969 schreef:Taxichauffeur Leo rijdt in de verkeerde richting op de parking als hij Steven en Rosa afzet (zie de witte pijlen op de grond)
Dat gebeurt in 't echte leven ook, hoor. Ik vind dit dus geen fout in "Thuis".
Taxichauffers vergen wel vaker hun ***aan verkeersregels. :yup:

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » di 11 dec 2018, 10:30

Een lerares die een leerling mee naar huis neemt en gratis opvang speelt ???

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » di 11 dec 2018, 10:38

johan1969 schreef:Een lerares die een leerling mee naar huis neemt en gratis opvang speelt ???
Inderdaad, maar volgens mij is dit met een reden, om er een verhaallijn aan vast te koppelen binnen een bepaalde tijd, bv dat iemand van de school van ons weldoenertje (Olivia dus) op het matje roept.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » di 11 dec 2018, 14:36

vdbemdsa schreef:
johan1969 schreef:Een lerares die een leerling mee naar huis neemt en gratis opvang speelt ???
Inderdaad, maar volgens mij is dit met een reden, om er een verhaallijn aan vast te koppelen binnen een bepaalde tijd, bv dat iemand van de school van ons weldoenertje (Olivia dus) op het matje roept.
Of dat alleenstaande papa Leander op een bepaald moment in de problemen komt (met de arm der wet?) en dat onze commune op dat moment voor opvang van Emile zal moeten zorgen.

Ik zeg maar wat, maar zeker is dat hier een (nog niet gekende) bedoeling achter steekt.

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » di 11 dec 2018, 19:54

Er is al wel vaak vermeld dat Leander het als alleenstaande ouder financieel niet gemakkelijk heeft. Ms om in te spelen op de actualiteit van working poor ?

Plaats reactie