Oude cliffhangers Thuis

Johny
Nog geen rang

Oude cliffhangers Thuis

Bericht door Johny »

Dit gaat niet over de spannende cliffhanger van dit seizoen, maar over die van de andere seizoenen.

Ik volg Thuis nog niet zo lang en daarom, misschien weten de fans van het eerste uur nog wel wat van de oude cliffhangers van Thuis.

Die van het eerste en tweede seizoen weet ik nog.
http://www.youtube.com/watch?v=zkCHhi-N6EA Hier vind je de cliffhanger van het eerste seizoen :wink: ,
http://www.youtube.com/watch?v=BKHmHpPdYsM En hier die van het tweede seizoen.

Maar ik kan me alleen maar die van dit jaar en vorig jaar herinneren.
Kan iemand me helpen?
Laatst gewijzigd door Johny op di 07 aug 2007, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Rieka
x 435

Re: Oude cliffhangers

Bericht door Rieka »

Johny schreef:Dit gaat niet over de spannende cliffhanger van dit seizoen, maar over die van de andere seizoenen.

Ik volg Thuis nog niet zo lang en daarom, misschien weten de fans van het eerste uur nog wel wat van de oude cliffhangers van Thuis.

Die van het eerste en tweede seizoen weet ik nog.
http://www.youtube.com/watch?v=zkCHhi-N6EA Hier vind je de cliffhanger van het eerste seizoen :wink: , maar voor de rest kan ik me alleen die van dit jaar en vorig jaar nog herinneren.

Kan iemand me helpen?

Zie pb! :wink:
0 x
Gismo1
Nog geen rang

Bericht door Gismo1 »

Hallo Johny

Seizoen 1 en 2 heb ik ook via de DVD's. Van seizoenen 3, 4 en 5 heb ik niets. Ik herinner me wel vaag Frank als clochard in de Marollen en die verpleegster... maar dat is alles.

De cliffhangers van seizoen 6, 7, 8, 10 en 11 heb ik wel. Voor seizoen 9 moet ik nu nog wat wachten (dat is nu 's middags te zien op één) en vandaag was het aflevering 1464. (eerste aflevering seizoen 9 was 1436)

Van seizoen 9 heb ik nooit iets gezien, dus kijk ik tijdens de vakantie ook naar Thuis maar dan 's middags. ;)

Maar ik heb ze wel opgenomen en heb gisteren eens naar wat afleveringen van seizoen 11 zitten kijken toen Martine verliefd werd op Werner en Erik die dan met Lilly daar te doen had. Lowieke die dan valt, dag oog, de ruzie met Marie en Leontien omwille van dat accident. En Nonkel Tuur en Jetteke en Kasper met die vlooiebeten. En dokter Geert die enkel maar op huisbezoek wilde gaan als de patiënt niet zelf kon komen... :shock: (strenge dokter) En Marianne met Walter en dat Eldorado projekt.

En zondag met die hitte héél veel gekeken naar seizoen 6 toen Jean-Pierre die smerige truuks uithaalde met Dré met die drank voor Marie terug te winnen. Of nog eens kijken naar het huwelijk van Waldek en Rosa... Ik kan uuren kijken... :D

Groetjes,
Peter
0 x
Gismo1
Nog geen rang

Bericht door Gismo1 »

Als je dat op harde schijf opneemt heeft dat vele voordelen. Je kan al die afleveringen via Media Player afspelen op je TV als je je PC verbindt met de TV. Je moet ook geen videobanden meer kopen. Je kan je eigen compilaties maken. Ik maak compilaties van bepaalde verhallijnen. En je weet ook datum en uur van uitzending. ;)

http://users.telenet.be/Gismo1/thuis/th ... zicht1.jpg

Hier wat kleine foto's van Cliffhangers uit seizoen 6:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gismo1 op di 07 aug 2007, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Johny
Nog geen rang

Bericht door Johny »

Gismo1 schreef:Hallo Johny

Seizoen 1 en 2 heb ik ook via de DVD's. Van seizoenen 3, 4 en 5 heb ik niets. Ik herinner me wel vaag Frank als clochard in de Marollen en die verpleegster... maar dat is alles.

De cliffhangers van seizoen 6, 7, 8, 10 en 11 heb ik wel. Voor seizoen 9 moet ik nu nog wat wachten (dat is nu 's middags te zien op één) en vandaag was het aflevering 1464. (eerste aflevering seizoen 9 was 1436)

Van seizoen 9 heb ik nooit iets gezien, dus kijk ik tijdens de vakantie ook naar Thuis maar dan 's middags. ;)

Maar ik heb ze wel opgenomen en heb gisteren eens naar wat afleveringen van seizoen 11 zitten kijken toen Martine verliefd werd op Werner en Erik die dan met Lilly daar te doen had. Lowieke die dan valt, dag oog, de ruzie met Marie en Leontien omwille van dat accident. En Nonkel Tuur en Jetteke en Kasper met die vlooiebeten. En dokter Geert die enkel maar op huisbezoek wilde gaan als de patiënt niet zelf kon komen... :shock: (strenge dokter) En Marianne met Walter en dat Eldorado projekt.

En zondag met die hitte héél veel gekeken naar seizoen 6 toen Jean-Pierre die smerige truuks uithaalde met Dré met die drank voor Marie terug te winnen. Of nog eens kijken naar het huwelijk van Waldek en Rosa... Ik kan uuren kijken... :D

Groetjes,
Peter
Ben je zeker dat morgen de laatste aflevering van seizoen 8 is? In de tv-gids staat dat de aflevering nochtans evelang duurt en wat er gebeurt is ook niet zo spannend: 'Werner en Luc hebben iets te vieren.' Zal waarschijlijk dat contract zijn met de school, maar dat is toch niet zo spannend? :?
0 x
Johny
Nog geen rang

Bericht door Johny »

Gismo1 schreef:Hier wat kleine foto's van Cliffhangers uit seizoen 6:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
en wat gebeurde er precies :?: :wink:
0 x
Gismo1
Nog geen rang

Bericht door Gismo1 »

Johny schreef: Ben je zeker dat morgen de laatste aflevering van seizoen 8 is? In de tv-gids staat dat de aflevering nochtans evelang duurt en wat er gebeurt is ook niet zo spannend: 'Werner en Luc hebben iets te vieren.' Zal waarschijlijk dat contract zijn met de school, maar dat is toch niet zo spannend? :?
Morgen de laatste aflevering van seizoen 8 ? Neen, morgen is het aflevering 1466 en dat is al seizoen 9. De laatste aflevering van seizoen 8 was op 21 juni.
en wat gebeurde er precies
Totaal onmogelijk om dat allemaal te gaan uitleggen. Dat gevecht tussen Frank en Luc heeft te maken met die verkrachting van Luc op Simonne. Simonne gaat bij Leontien omdat ze niet weet wat ze moet doen maar zoals je weet liegt Leontien dan later op de rechtbank als dat proces dan begint tegen Luc.

Dan Werner en Valerie die gaan trouwen maar Isabelle zorgt ervoor dat dat huwelijk niet doorgaat.

Als Simonne dan tussen Frank en Luc wilt komen om ze proberen te scheiden duwt Frank haar weg maar ze valt per ongeluk op de kant van de tafel en de rest is dan weer verder in het nieuwe seizoen.

Groeten
0 x
Johny
Nog geen rang

Bericht door Johny »

Gismo1 schreef:
Johny schreef: Ben je zeker dat morgen de laatste aflevering van seizoen 8 is? In de tv-gids staat dat de aflevering nochtans evelang duurt en wat er gebeurt is ook niet zo spannend: 'Werner en Luc hebben iets te vieren.' Zal waarschijlijk dat contract zijn met de school, maar dat is toch niet zo spannend? :?
Morgen de laatste aflevering van seizoen 8 ? Neen, morgen is het aflevering 1466 en dat is al seizoen 9. De laatste aflevering van seizoen 8 was op 21 juni.
en wat gebeurde er precies
Totaal onmogelijk om dat allemaal te gaan uitleggen. Dat gevecht tussen Frank en Luc heeft te maken met die verkrachting van Luc op Simonne. Simonne gaat bij Leontien omdat ze niet weet wat ze moet doen maar zoals je weet liegt Leontien dan later op de rechtbank als dat proces dan begint tegen Luc.

Dan Werner en Valerie die gaan trouwen maar Isabelle zorgt ervoor dat dat huwelijk niet doorgaat.

Als Simonne dan tussen Frank en Luc wilt komen om ze proberen te scheiden duwt Frank haar weg maar ze valt per ongeluk op de kant van de tafel en de rest is dan weer verder in het nieuwe seizoen.

Groeten
bedankt! Zou je dit voor meer seizoenen kunnen doen?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Gismo1 schreef:
Idd, ik kijk elke dag naar de herhalingen en het zal nog eventjes duren vooraleer we aan het einde van dit seizoen zijn. Het is pas begonnen :)

De cliffhanger van seizoen9 zal trouwens dat heel gedoe met Marie-Alex-Claire zijn.
En ook nog dat Isabelle Lowieke uit het raam wil gooien en dat Femke hem kan redden. Of vergis ik me?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gismo1
Nog geen rang

Bericht door Gismo1 »

Ik ben daar een tijdje met bezig geweest en heb daar dus al wat korte inhouden over gemaakt. Maar ik zou graag daarover iets meer zeggen.

Eerst en vooral kijk ik weinig televisie. Ik ben ook nooit zo'n filmliefhebber geweest. Je hebt mensen die daar een collectie films hebben maar dat zal dan ook wel een hobby zijn. Nu, persoonlijk heb ik altijd wel gehouden van Vlaamse reeksen. Hard Labeur, Transport e.d. vond ik erg mooi. Of Beschuldigde sta op en de Collega's.

Maar Thuis is iets anders. Het is een soap en persoonlijk ken ik niemand die soaps opneemt. Zelf kijk ik ook niet altijd naar Thuis maar het wordt altijd opgenomen. Vanaf 901 beginnen opnemen en tegelijkertijd ook 's avonds. (maart 2005). Toen aflevering 2000 werd uitgezonden ben ik beginnen opnemen op een harde schijf. Cois kondigde die avond de aflevering aan maar 's middags was hij daar ook als omroeper. Hij gad toen de korte inhoud van die aflevering en dat was 1161.

Als je rekent dat we nu al aan 1465 zitten is dat 304 afleveringen van 's middags alleen. Reken dan nog die van 's avonds (dat zijn er 220 vanaf aflevering 2000 ) zijn dat 524 afleveringen. Ik moet dus in principe "nog" 535 afleveringen opnemen om ze tot aan 2000 op de schijf te hebben.

Moest ik het van in het begin allemaal hebben bijgehouden, dan zou dat makkelijker zijn. Maar ik wist ook niet dat ik het zou blijven opnemen zijn. En je hebt altijd wel iets moois om naar te kijken. Het enige gevaar is dat, als je begint te kijken, je blijft kijken. Dat is het gevaar van verslaafd te worden aan Thuis.

Denk nu niet dat ik niet weet dat het fictie is. Maar ik leef me er graag in en sommige films worden toch ook herbekeken door mensen? OK zal je zeggen maar dat duurt maar anderhalf of twee uren. Wel, in Thuis zijn er ook kortere verhaallijnen hoor die elk op zich een mooi verhaal maken.

Als ik daar allemaal korte inhouden zou moeten gaan van maken, lijkt me mogelijk maar zéér veel werk. :)
0 x
Johny
Nog geen rang

Bericht door Johny »

Gismo1 schreef:Ik ben daar een tijdje met bezig geweest en heb daar dus al wat korte inhouden over gemaakt. Maar ik zou graag daarover iets meer zeggen.

Eerst en vooral kijk ik weinig televisie. Ik ben ook nooit zo'n filmliefhebber geweest. Je hebt mensen die daar een collectie films hebben maar dat zal dan ook wel een hobby zijn. Nu, persoonlijk heb ik altijd wel gehouden van Vlaamse reeksen. Hard Labeur, Transport e.d. vond ik erg mooi. Of Beschuldigde sta op en de Collega's.

Maar Thuis is iets anders. Het is een soap en persoonlijk ken ik niemand die soaps opneemt. Zelf kijk ik ook niet altijd naar Thuis maar het wordt altijd opgenomen. Vanaf 901 beginnen opnemen en tegelijkertijd ook 's avonds. (maart 2005). Toen aflevering 2000 werd uitgezonden ben ik beginnen opnemen op een harde schijf. Cois kondigde die avond de aflevering aan maar 's middags was hij daar ook als omroeper. Hij gad toen de korte inhoud van die aflevering en dat was 1161.

Als je rekent dat we nu al aan 1465 zitten is dat 304 afleveringen van 's middags alleen. Reken dan nog die van 's avonds (dat zijn er 220 vanaf aflevering 2000 ) zijn dat 524 afleveringen. Ik moet dus in principe "nog" 535 afleveringen opnemen om ze tot aan 2000 op de schijf te hebben.

Moest ik het van in het begin allemaal hebben bijgehouden, dan zou dat makkelijker zijn. Maar ik wist ook niet dat ik het zou blijven opnemen zijn. En je hebt altijd wel iets moois om naar te kijken. Het enige gevaar is dat, als je begint te kijken, je blijft kijken. Dat is het gevaar van verslaafd te worden aan Thuis.

Denk nu niet dat ik niet weet dat het fictie is. Maar ik leef me er graag in en sommige films worden toch ook herbekeken door mensen? OK zal je zeggen maar dat duurt maar anderhalf of twee uren. Wel, in Thuis zijn er ook kortere verhaallijnen hoor die elk op zich een mooi verhaal maken.

Als ik daar allemaal korte inhouden zou moeten gaan van maken, lijkt me mogelijk maar zéér veel werk. :)
ik geef je uiteraard gelijk, dat zou onbegonnen werk zijn :wink: , maar zou je het ook gewoon van alle cliffhangers kunnen doen? Een korte beschrijving wat er gebeurt ofzo... :?:
0 x
Gismo1
Nog geen rang

Bericht door Gismo1 »

Mieke schreef: Idd, ik kijk elke dag naar de herhalingen en het zal nog eventjes duren vooraleer we aan het einde van dit seizoen zijn. Het is pas begonnen :)

De cliffhanger van seizoen9 zal trouwens dat heel gedoe met Marie-Alex-Claire zijn.
En ook nog dat Isabelle Lowieke uit het raam wil gooien en dat Femke hem kan redden. Of vergis ik me?
Seizoen 9 heb ik nooit gezien Mieke. Maar ik neem het nu op 's middags. Ondertussen heb ik eens gekeken naar de videobanden en ik ben 's avonds beginnen opnemen in maart 2005.

Hier de korte inhouden vanaf morgen (vrijdag is er geen uitzending van Thuis 's middags wegens de ronde van Duitsland)
Aflevering 1466 - Maandag 13 oktober 2003 (originele uitzenddatum)
Sinds de karaokewedstrijd is Frank meer dan ooit van zijn talent overtuigd. Eva gaat nu ook voor 'Ter Smissen Baget' werken. Sam doet een goed woordje voor Femke, maar of dat helpt...

Aflevering 1467 - Dinsdag 14 oktober 2003
Yvette wil met Frank een muzikaal duo vormen. Rosa maakt zich zorgen over Jans reactie wanneer die zal ontdekken dat Eva nu ook voor Werner werkt. Sam maakt kennis met de ouders van Femke.

Aflevering 1468 - Woensdag 15 oktober 2003
Femkes afwezigheid op school baart Sam zorgen. Het etentje van Ria en Dré zorgt in Ter Smissen voor heel wat spanningen. Eva en Werner kunnen het weer beter met elkaar vinden.

Aflevering 1469 - Donderdag 16 oktober 2003
Het etentje van Ria en Dré zorgt voor heel wat gespreksstof. Het komt tot een confrontatie tussen Eric en de vader van Femke. Marie zoekt weer contact met Alex.

Aflevering 1470 - Vrijdag 17 oktober 2003
Voor Jenny en Dré lijkt er geen hoop meer te zijn. Jan ontdekt dat Eva voor Werner werkt. Femke doet Sam een voorstel en ook Frank heeft plannen.

Aflevering 1471 - Maandag 20 oktober 2003
Femke verneemt dat ze recht heeft op een uitkering. Jan maakt het weer goed met Eva en ook Mo en Veronique lijken naar elkaar toe te groeien.

Aflevering 1472 - Dinsdag 21 oktober 2003
Ten huize Bastiaens maken ze zich zorgen over de plannen van Femke en Sam. In Ter Smissen zijn de verbouwingen gestart en dat is dik tegen de zin van Rosa. Eva heeft Werner nog niet ingelicht over haar ontslag.

Aflevering 1473 - Woensdag 22 oktober 2003
Werner vindt het ontslag van Eva verdacht. Luc mag op de kleine Lowie passen. Michael en Martine vrezen dat Femke zich zwanger wil laten maken.

Aflevering 1474 - Donderdag 23 oktober 2003
De Swingende Loodgieters zijn op zoek naar een geschikt nummer. Leontien en Eva keuren de relatie van Alex en Marie af, maar ook Marie heeft twijfels over Eva haar gevoelens voor Jan. De woonkwestie met Femke gaat van kwaad naar erger.

Aflevering 1475 - Vrijdag 24 oktober 2003
Vandaag wordt 'Ter Smissen Baget' geopend, maar niet iedereen is in feeststemming. Jenny kan haar scheiding moeilijk verwerken en Claire is niet van plan Alex zomaar op te geven.
Over Isabel en dat kindje: dat heeft me inderdaad iemand gezegd. In aflevering 1486 lees ik wel het volgende:
Aflevering 1486 - Maandag 10 november 2003
Marie's geluk is van korte duur. Leontien krijgt schokkend nieuws over Isabel. Jan vindt de perfecte locatie voor het kapsalon van Eva.
We zullen Isabelle dus wel spoedig terugzien... :)

@Johny,

Ik zou dat wel willen doen maar ik heb daar praktisch gezien geen tijd voor. Ik herstel PC's de ene keer weet ik niet waar eerst te beginnen en de andere keer heb ik een zee van tijd. Ik heb nog twee honden ook en wandelen doe ik dan meestal voor mijn eigen ontspanning (ik durf tamelijk ver gaan en we spreken dan over km's) .

Maar als ik eens tijd (en goesting) heb wil ik dat gerust eens doen. ;)

Groetjes,
Peter
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

eindigt seizoen 9 niet met de dood van jan?
0 x
Afbeelding
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

kittykattenfan schreef:eindigt seizoen 9 niet met de dood van jan?
Ik denk dat dat pas seizoen 10 is
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Mieke schreef:
kittykattenfan schreef:eindigt seizoen 9 niet met de dood van jan?
Ik denk dat dat pas seizoen 10 is
Nee, hoor, het is inderdaad seizoen 9. :wink:

In seizoen 8 was het de trouw van Jan en Eva, seizoen 9 was het gevecht tussen Werner en Jan, seizoen 10 met de verkrachter en seizoen 11 Manfred-Frank. :)
0 x
Gesloten