Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Frank en Eddy toen die laatste plannen maakte om naar een swingerscafé te gaan. In zijn tarzanbroekje maar dat hij dat ging uittrekken waarop Frank "nog erger"
toch even een glimlach, niet zozeer bij een tekst of personage, eerder bij de Stabilo Boss kleurstiften, die tijdens het studiemoment van Vince duidelijk in beeld kwamen, ook bij betere tijden maakte Lowie er gebruik van! Bijna een personage meer in Thuis, zo vaak dat die podium krijgen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
De scène tussen Sam en Christine in de keuken.
Ook al is het gedrag van Christine soms tenenkrullend, Sam die met haar mond vol tanden staat en over zich heen laat lopen maken we toch niet vaak mee.
Ik vond dat niet om te lachen ; moest Sam die Christine nu eventje hardhandig buiten hebben gezet , dan zou het nog hilarisch kunnen geweest zijn , maar nu ??? bah !
@ Satine : doe maar x 2. Ik vond het gewoon hilarisch want zo kennen we christine. En het gaf wat afleiding tussen de scénes met zombie Lowie en zombie Tamara.
martha schreef: za 04 mei 2024, 16:52
@ Satine : doe maar x 2. Ik vond het gewoon hilarisch want zo kennen we christine. En het gaf wat afleiding tussen de scénes met zombie Lowie en zombie Tamara.
Ah, merci!
En natuurlijk keur ik het gedrag van Christine lang niet altijd goed, ook gisteravond niet, maar hoe ze maar bleef doorgaan over de keukenkastjes en de thee en het beteuterde gezicht van Sam daar dan bij vond ik echt wel grappig. Zo'n dingen maken mij aan het lachen, veel meer dan de 'humor' van Rosa en Simonne.