Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Frank, dat toneelstukje van hem slaat kant noch wal. Is die man opeens heiliger dan de paus? Je zal zien, dadelijk ontploft bermbom Sam nog.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat Ruben haar maar meeneemt als bagagedrager of zo ....als hij tenminste weggeraakt
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Mayra -ik heb nog maar net beslist dat ik het kindje ga houden- Magiels 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Rosa, omdat ze nog steeds niet duidelijk is tegenover Luc.
In plaats van te zeggen dat ze niet meer kwaad is, maar dat hij niet meer hoeft te proberen wat hij deed, zit zij weeral te slijmen en zijn hand vast te houden.
Liefst dicht tegen haar borst...
In plaats van te zeggen dat ze niet meer kwaad is, maar dat hij niet meer hoeft te proberen wat hij deed, zit zij weeral te slijmen en zijn hand vast te houden.
Liefst dicht tegen haar borst...
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Weeral een heel serie lappen voor Sam als die tenminste nog oren heeft na al wat ze al van lappen heeft gekregen .
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Bob. Dat hij dat allemaal wil doen om Luc te helpen is ok, maar een beetje subtiliteit mag toch wel.
Het is best een mooie gedachte van hem om Luc een beetje geluk te geven, maar hij houdt er maar weinig rekening mee dat niet iedereen zo makkelijk met die situatie om kan. Voor Lowie zal dat niet zo leuk zijn, en dan smijt Bob dat zomaar op tafel bij adil en pauline alsof hij hem gaan verrassen met een fles wijn. Ook niet iedereen hoeft dat toch te weten.
Vorige week begon hij daarover aan de toog van de Frens waar nog andere mensen bij waren.
Het is best een mooie gedachte van hem om Luc een beetje geluk te geven, maar hij houdt er maar weinig rekening mee dat niet iedereen zo makkelijk met die situatie om kan. Voor Lowie zal dat niet zo leuk zijn, en dan smijt Bob dat zomaar op tafel bij adil en pauline alsof hij hem gaan verrassen met een fles wijn. Ook niet iedereen hoeft dat toch te weten.
Vorige week begon hij daarover aan de toog van de Frens waar nog andere mensen bij waren.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Soapseut
- x 435
En dat te bedenken dat hij leek te willen dat Tamara op Luc zou kruipen. Die Bob is me té raar aan het worden. Vroeg of laat pleegt die een moord "omdat moord de enige logische oplossing is".hannanaske schreef:Vorige week begon hij daarover aan de toog van de Frens waar nog andere mensen bij waren.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Neenee, Bob ging naar de Frens en zei tegen tamara dat ze iets moesten doen voor de luc. Het was tamara die vroeg hoe ze dat dan konden doen en vroeg sarcastisch aan Bob of zij luc dan moest helpen. Bob antwoordde meteen "natuurlijk niet, maar een van je vriendinnen misschien wel"
Ik dacht nog bij mezelf dat ik Bob ging gevraagd hebben of ik niet goed genoeg was om het zelf te doen, gewoon om duidelijk te maken hoe onnozel zijn voorstel was.
Ik had toch allesbehalve de indruk dat hij wou dat tamara het zelf deed hoor.
Ik dacht nog bij mezelf dat ik Bob ging gevraagd hebben of ik niet goed genoeg was om het zelf te doen, gewoon om duidelijk te maken hoe onnozel zijn voorstel was.
Ik had toch allesbehalve de indruk dat hij wou dat tamara het zelf deed hoor.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Soapseut
- x 435
Die indruk had ik eigenlijk echt wel. Maar Tamara zag dat duidelijk niet zitten en hij paste zijn houding snel aan door te zeggen dat misschien één van haar vriendinnen het zou zien zitten. Moest mijn vriend dat tegen mij zeggen "neen, niet jij... maar misschien een vriendin", ik zou even beledigd zijn.hannanaske schreef:Ik had toch allesbehalve de indruk dat hij wou dat tamara het zelf deed hoor.
Op zich is er niks mis met het beroep van sekswerker, maar Bob zocht op dat moment in feite gewoon een hoer. Die opmerking die hij maakte was verre van onschuldig. En het zegt genoeg over zijn beeld van vrouwen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tom, met een eettafel. Is hij nou helemaal belatafeld
ik dacht dat hij ondertussen zijn hormonen wel onder controle had maar zodra Karin avances maakt gaat hij met zijn korte invoegstrook denken en is alles reddeloos verloren. En maar tekeer gaat dat Judith zou zijn vreemdgegaan. Man spring in een dompelbad, dan koel je wat af.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Tom: eerst enkele keren
dan zorgvuldig
voor de zekerheid.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Krijg ik ook een hamer dan klop ik meeCaptain Cuckoo schreef:Tom: eerst enkele kerendan zorgvuldig
voor de zekerheid.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Tom -dekhengst- De Decker
die doet zijn familienaam alle eer aan
die doet zijn familienaam alle eer aan
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Bob heeft voor iedereen andere emoties, soms ietwat, soms veel en dan weer geen.
Moet hij daarom die tabellen bijhouden ? Hij mag gerust eens 'n draai rond zijn oren krijgen.
Moet hij daarom die tabellen bijhouden ? Hij mag gerust eens 'n draai rond zijn oren krijgen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De kans is groot dat Luc nu telkens gaat zeuren om een afspraak met Marieke, zoals een kleuter die blijft zeuren om nòg een ritje op de paardenmolen.
En wat deed men met een zeurende kleuter toen dan nog pedagogisch verantwoortd was?
En wat deed men met een zeurende kleuter toen dan nog pedagogisch verantwoortd was?
0 x