Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Dus het gerecht is eigenlijk gewoon geluk hebben? Dat is echt pas geruststellend.tvx1 schreef: Eddy heeft gewoon geluk gehad met deze rechter. Een andere rechter had net zo goed veel minder medelijden kunnen hebben en zijn strafblad ook zwaar kunnen laten doorwegen. Dus ik vond het einde van deze aflevering absoluut niet goed.
In mijn beroep speelt geluk niet...
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Zat er eigenlijk een jury? 
Deze week maar met een half oog kunnen kijken, dus niet op die "details" gelet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Dat moet je er nu toch ook niet van maken. :roll:Ik wil gewoon zeggen dat een oordeel vellen geen zwart/wit gedoe is.Caligula schreef:Dus het gerecht is eigenlijk gewoon geluk hebben? Dat is echt pas geruststellend.tvx1 schreef: Eddy heeft gewoon geluk gehad met deze rechter. Een andere rechter had net zo goed veel minder medelijden kunnen hebben en zijn strafblad ook zwaar kunnen laten doorwegen. Dus ik vond het einde van deze aflevering absoluut niet goed.![]()
In mijn beroep speelt geluk niet...
Nee. Het was niet het assisenhof.lord F. schreef:Zat er eigenlijk een jury?
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 20 jan 2017, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vind ik een schitterend plan!lord F. schreef:Of een spin-off Thuis Achter De Tralies maken?
Maar eerlijk; ik heb echt weer genoten van de scènes met Eddy deze week, en ik hoop dan ook dat we hem nog wel gaan zien, hoe ze dat ook in het vat willen gaan gieten in de toekomst.
Ik ben eens benieuwd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Of Nergens Beter Dan In t Prison.Christel schreef:Vind ik een schitterend plan!lord F. schreef:Of een spin-off Thuis Achter De Tralies maken?![]()
![]()
Met dan alle levende slechteriken uit de Thuis-geschiedenis zoals Swerts, Yourie, Guy, Isabelle, ... die allerlei avonturen beleven in de gevangenis. En af en toe is er dan eens een gastpersonage zoals Waldek die tijdelijk eens vastzit.
Maar soit, we wijken af.
0 x
-
Lazylady
- x 435
lord F. schreef:Of Nergens Beter Dan In t Prison.Christel schreef:Vind ik een schitterend plan!lord F. schreef:Of een spin-off Thuis Achter De Tralies maken?![]()
![]()
Met dan alle levende slechteriken uit de Thuis-geschiedenis zoals Swerts, Yourie, Guy, Isabelle, ... die allerlei avonturen beleven in de gevangenis. En af en toe is er dan eens een gastpersonage zoals Waldek die tijdelijk eens vastzit.
Maar soit, we wijken af.
0 x
-
tvx1
- x 435
Als ge er "Alles Bon In 't Prison!" van maakt kunnen ze die spin-off in 't echt Antwerps theater spelen.Lazylady schreef:lord F. schreef:Of Nergens Beter Dan In t Prison.Christel schreef:Vind ik een schitterend plan!lord F. schreef:Of een spin-off Thuis Achter De Tralies maken?![]()
![]()
Maar soit, we wijken af.![]()
![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Onbedoeld griezelige foto nu op de homepage van één. 
("vandaag", om on-topic te blijven)

("vandaag", om on-topic te blijven)

0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Wel een rare formatie he..
Zou dit een hint zijn dat er misschien deze week schot in de zaak Julia komt?
Zou dit een hint zijn dat er misschien deze week schot in de zaak Julia komt?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom griezelig?
Okee ik zie het al waarom je griezelig zegt. Omdat er een mes ontbreekt in het messenblok (Nancy heeft ze "vandaag" niet geteld) en dat dus bewijst dat er wel degelijk een psychowackoo in de bomen rond de Withoeve zit.
Okee ik zie het al waarom je griezelig zegt. Omdat er een mes ontbreekt in het messenblok (Nancy heeft ze "vandaag" niet geteld) en dat dus bewijst dat er wel degelijk een psychowackoo in de bomen rond de Withoeve zit.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Zie je Julia al in de bomen klimmen? Seffens verongelukt ze nog echt. 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik dacht eerlijk gezegd gewoon omdat Julia er opstond en we momenteel niet weten waar is ze is, dood of levend, enz.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Welja, vooral griezelig omdat ze mogelijk dood is en op die foto daar met zo'n griezelige grijns staat. 
Maar wellicht verandert die foto automatisch om de paar dagen.
Maar wellicht verandert die foto automatisch om de paar dagen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nogal onrealistisch dat Olivia ineens zo tegen Jana uitvloog, en dan sloeg het nog nergens op ook. (Maar goed, verzachtende omstandigheid: het gaat nog altijd om springkonijn Olivia...
)
0 x