Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
- Poster rang 1
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Ik vind hem een echte creep. Een griezel.
Is het stiekem nemen van intieme foto's en het verspreiden ervan trouwens niet strafbaar? Misschien is hij zich wel flink in de nesten aan het werken.
Is het stiekem nemen van intieme foto's en het verspreiden ervan trouwens niet strafbaar? Misschien is hij zich wel flink in de nesten aan het werken.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Wat Toon doet is zeker strafbaar ja. Maar als daar niemand een zaak van maakt kraait er ook geen haan naar. In ons land mag wel meer waarvoor je amper wordt gestraft 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 2
Tamara verdiende wel een lesje maar deze pesterigheid is de Toon van nooit weggeweest. Voilà, niet veel nodig om die boven te halen.jessie V. schreef:Ik vind Toon een rare. Ik krijg er geen hoogte van hoe die nou eigenlijk in elkaar zit. Wat dat nou gisteravond allemaal moest voorstellen is mij echt een raadsel.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Eigenlijk is hij het niet waard om er nog over te schrijven : pesterige puber met pensioenCaptain Cuckoo schreef:Allez Toon, ge hebt uw torso nog eens mogen tonen. Blij zeker? Zet nu maar wat haast achter uw kinderachtige "wraakoefening" op Tamara dat we dat gedoe snel achter de rug hebben.

0 x
-
- Poster rang 1
Hij hangt precies zo'n beetje de "edelmoedige" uit die wraak wil nemen omdat een "vriendin" gepest werd, maar volgens mij doet hij het gewoon voor zijn eigen ego.
Ik persoonlijk hoop dat hij er gevolgen van ondervindt want zoiets kan niet door de beugel.
Ik persoonlijk hoop dat hij er gevolgen van ondervindt want zoiets kan niet door de beugel.
0 x
-
- Poster rang 5
Nog niet redelijk.Jules schreef:Hij hangt precies zo'n beetje de "edelmoedige" uit die wraak wil nemen omdat een "vriendin" gepest werd, maar volgens mij doet hij het gewoon voor zijn eigen ego.

Hoorde ik dat goed trouwens dat Sam dat filmpje wel ok vond ondanks dat hij dat op één van haar werven opgenomen had?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Flower-Power
- Poster rang 2
Persoonlijk vind ik het een kinderachtige actie van Toon betreffende dat filmpje.
Hij had haar ook op een andere manier, meer een volwassen manier, kunnen terug pakken.
Verder denk ik dat hij nog problemen gaat krijgen met dat filmpje.
Ik zat zo te denken, stel dat Tamara naar de politie stapt en hem beschuldigd van verkrachting.
Hij heeft tenslotte nog seks met haar gehad.
Wat ik trouwens niet begrijp, hoe kan je nu seks met iemand hebben waarop je wraak neemt?
Neen, in mijn ogen is Toon zeer fout bezig - vooral op het vlak van omgang met vrouwen.
En ja, Lord F je hebt het goed gehoord. Sam vond het filmpje wel oké, maar niet dat het op een werf van haar gebeurde, want dat zou slechte reclame zijn voor de firma !!
Hij had haar ook op een andere manier, meer een volwassen manier, kunnen terug pakken.
Verder denk ik dat hij nog problemen gaat krijgen met dat filmpje.
Ik zat zo te denken, stel dat Tamara naar de politie stapt en hem beschuldigd van verkrachting.
Hij heeft tenslotte nog seks met haar gehad.
Wat ik trouwens niet begrijp, hoe kan je nu seks met iemand hebben waarop je wraak neemt?
Neen, in mijn ogen is Toon zeer fout bezig - vooral op het vlak van omgang met vrouwen.
En ja, Lord F je hebt het goed gehoord. Sam vond het filmpje wel oké, maar niet dat het op een werf van haar gebeurde, want dat zou slechte reclame zijn voor de firma !!
0 x
-
- x 435
Ik zit mij nog steeds af te vragen waarom Toon vind dat hij moet optreden. Volgens mij is 't aan Olivia om met haar kwelduivel af te rekenen.Flower-Power schreef:Persoonlijk vind ik het een kinderachtige actie van Toon betreffende dat filmpje.
Maar misschien heb ik iets gemist?
In ieder geval vind ik pesterijen via facebook allesbehalve OK.
En op de manier dat Toon Tamara aanpakt is 't zeker fout!
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Kinderachtige actie? Ik vond de actie van Toon zelfs veel te ver gaan of ben ik de enige die dat vind?
0 x
-
- Poster rang 1
Die actie van Toon was walgelijk en buiten proportie in vergelijking met dat stomme filmpje van Tamara.Kimmeke schreef:Kinderachtige actie? Ik vond de actie van Toon zelfs veel te ver gaan of ben ik de enige die dat vind?
Een flauwe grap in de klas en een flauw filmpje op youtube, dat is zelf geen pesten maar eerder plagen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Vind jij dat plagen? Plagen doe je eerder onder vrienden om iemand eens goed voor de gek te houden. Natuurlijk hangt het ook af van de persoon die geplaagd wordt en sommige mensen voelen zich nu eenmaal snel op de tenen getrapt,Lolplayer schreef:Een flauwe grap in de klas en een flauw filmpje op youtube, dat is zelf geen pesten maar eerder plagen.Kimmeke schreef:Kinderachtige actie? Ik vond de actie van Toon zelfs veel te ver gaan of ben ik de enige die dat vind?
maar de boodschap van die Tamara is duidelijk niet om Olivia een goeie poets te pakken, eerder om te vernederen en te kleineren. En zoiets los je écht niet op door opnieuw wraak te nemen.

In het begin dacht ik nog dat Toon haar naar ginder had gelokt en dat hij zou weglopen eenmaal ze geblinddoekt werd,
maar zijn spelletjes werden alsmaar vulgairder. Ik snap ook niet dat hij zo laag kan vallen.
Langs de andere kant vond ik het wel grappig hoe Tamara hem "Mister Grey" noemde (typisch

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Voor mij is het duidelijk: Toon wou haar omwille van Olivia misschien wel oprecht terugpakken, maar zal ook wel met zijn *** gedacht hebben, gezien het te hoge testosterongehalte...
Mijn eerste gedachte was ook dat het er zwaar over was. Ik vond het zelfs misbruik maken van vertrouwen.

Mijn eerste gedachte was ook dat het er zwaar over was. Ik vond het zelfs misbruik maken van vertrouwen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Voor Toon was de "wraak om wat Tamara gedaan had" gewoon een voorwendsel om zijn kinky fantasie te botvieren. Tamara mag dan wel pesterig, arrogant en dom zijn, ze is van het vrouwelijk geslacht, en méér vraagt Toon niet.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Grappig dat Toon, zoals ik eerder al dacht dat zou gaan gebeuren, op Kaat viel.
Jammer voor hem dat ze ineens weg was.
Anderzijds denk ik niet dat Kaat meteen op Toon zijn avances zou zijn ingegaan,
al was ze er volgens mij wel door gecharmeerd.
Afwachten of die twee elkaar nog gaan tegen komen en hoe lang het zal duren
eer Toon er achter komt wie Kaat vroeger was.
Verder ben ik wel van mening dat Toon overdrijft in zijn zucht naar vrouwen.
Maar...tja, in het werkelijke leven zijn er ook zo'n mannen die men dan players noemt
terwijl als vrouwen dat doen ze meteen een hoer zijn

Jammer voor hem dat ze ineens weg was.
Anderzijds denk ik niet dat Kaat meteen op Toon zijn avances zou zijn ingegaan,
al was ze er volgens mij wel door gecharmeerd.
Afwachten of die twee elkaar nog gaan tegen komen en hoe lang het zal duren
eer Toon er achter komt wie Kaat vroeger was.
Verder ben ik wel van mening dat Toon overdrijft in zijn zucht naar vrouwen.
Maar...tja, in het werkelijke leven zijn er ook zo'n mannen die men dan players noemt
terwijl als vrouwen dat doen ze meteen een hoer zijn

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Dat lijkt voor mij alvast heel duidelijk. Ik vroeg me bij het zien van de aflevering al af waarmee hij Olivia dan wel hielp.Captain Cuckoo schreef:Voor Toon was de "wraak om wat Tamara gedaan had" gewoon een voorwendsel om zijn kinky fantasie te botvieren. Tamara mag dan wel pesterig, arrogant en dom zijn, ze is van het vrouwelijk geslacht, en méér vraagt Toon niet.
Hij vond het gewoon leuk. En toch wel grappig toen één iemand (ben vergeten wie) al meteen de bedenking maakte waarom het filmpje zo abrupt stopte. Hij durfde het dan nog toe te geven ook.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.