Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Laat ons hopen dat Julia sterk genoeg in haar schoenen staat om niet toe te geven aan morele chantage die Lowie en Paulien gebruiken om een vrijwilliger te vinden voor verzorging van Luc. Op die manier moeten zij het niet op zich nemen, en is hun geweten toch gerust gesteld. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel die schoenen zullen best nog meevallen denk ik, ze heeft er al een hele tijd naast gelopen.
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Schandalig hoe iedereen Julia probeert neer te halen. Ze heeft overschot van gelijk met niet meer over zich heen te laten lopen. De organisatie bij LEV doet ze duidelijk goed en dan mag ze daar ook op haar strepen staan. (Dat Rosa en Peggy daar dan achter haar rug mee lachen, daar komt mijn haar recht van omhoog
)
Ook Lowie en Paulien mogen eens een toontje lager gaan zingen...
Ook Lowie en Paulien mogen eens een toontje lager gaan zingen...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Inderdaad niemand kan van Julia verlangen dat ze nu de pampers ververst van iemand waar ze haat en walg voor voelt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,zowat iedereen en in het bijzonder Simonne heeft haar gewaarschuwd toen ze iets met de Luc begon. Simonne heeft zelfs texto gezegd: kom niet bij mij bleiten als het verkeerd gaat.
Tja als ge niet wilt luisteren.
Wat baten kaars en bril...
Wie zijn gat verbrandt...
Ik heb echt geen medelijden met die kakelende kip hoor.
Dit gezegd zijnde vind ik ook niet dat haar dochter er nog een schepje bovenop moet doen en dat ze idd Luc's pampers niet hoeft te verversen. Hoe ze nu snel kan scheiden blijft me evenwel een (Thuis)raadsel.
Tja als ge niet wilt luisteren.
Wat baten kaars en bril...
Wie zijn gat verbrandt...
Ik heb echt geen medelijden met die kakelende kip hoor.
Dit gezegd zijnde vind ik ook niet dat haar dochter er nog een schepje bovenop moet doen en dat ze idd Luc's pampers niet hoeft te verversen. Hoe ze nu snel kan scheiden blijft me evenwel een (Thuis)raadsel.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat ze haar neus zo gestoten heeft met Luc, daar heb ik ook niet echt medelijden mee. Ze is inderdaad meer dan genoeg gewaarschuwd... Maar dat haar dochter blijkbaar zo weinig om haar geeft dat ze haar moeder bijna uitspuugt nu die niet voor liegende en bedriegende Luc wil zorgen, vind ik wel heel sneu voor haar. En onbegrijpelijk ook, eigenlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Zeg wat vinden jullie van het nieuw kleedje van Julia? Ik vind het hmm...oogverblindend.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het paste volgens mij helemaal bij haar huidige uitbundige huppelgedrag. Een Olijf(je) 2.0 misschien?Caligula schreef:Zeg wat vinden jullie van het nieuw kleedje van Julia? Ik vind het hmm...oogverblindend.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Julia is in overdrive en lijkt met haar energie geen blijf te weten. Het is haar gegund.
Alleen één ding, haar stem mag wat zakken, ze kweelt irritant hoog.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Beter zo dan dat ze zou wegkwijnen en zo moet ze niet teveel aan Luc denken of aan haar dochter.Linne schreef:Julia is in overdrive en lijkt met haar energie geen blijf te weten. Het is haar gegund.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Diepere stem? Julia die met een Rosa-intonatie praat. Moet ge u eens inbeelden!Linne schreef:Julia is in overdrive en lijkt met haar energie geen blijf te weten. Het is haar gegund.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Julia is vooral bezig met met ze destijds in de noorderzon deed en later probeerde te doen in de zus&zo : het laken volledig naar zich toe trekken. Dat gaat later nog botsen met Peter en Femke als Julia denkt dat zij de grote bazin is van LEV. Eddy was gisteren al aan het sikkaneren over het gedrag van Julia.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Voor de moment komt ze op met goede ideeën en ze is een goede werkkracht en doet haar job met véél enthousiasme en plezier dus voor de moment kan Peter en Femke daar niks op tegen hebben omdat dit hun bedrijf ten goed komt.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Haar gedrag is haar eigen manier om de recente portie teleurstellingen te verwerken. Luidruchtig en hyperactief? Mogelijk, maar behalve de Snuiten en sommige kijkers stoort zij daar toch niemand mee?zanacht schreef:Voor de moment komt ze op met goede ideeën en ze is een goede werkkracht en doet haar job met véél enthousiasme en plezier dus voor de moment kan Peter en Femke daar niks op tegen hebben omdat dit hun bedrijf ten goed komt.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik denk dat je, om Eddy in het gareel te houden, ook wel een beetje autoritair moet optreden. Zeker als hij aan de slurfkes zit.
0 x