Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Ik kijk nu al uit naar het moment dat alles aan het licht komt en die goed op haar bek gaat. Wat voor iets is dat geworden 
0 x
"You can call me Root"
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik kan die Mayra 2 niet meer zien of horen!
Het is zo erg dat ik alle scènes waarin ze meespeelt gewoon niet meer bekijk. Ik ben die verhaallijn echt kotsbeu.
Ik vond Mayra 1 een veel toffere, maar daar zal ik niet de enigste in zijn.
Ik vond Mayra 1 een veel toffere, maar daar zal ik niet de enigste in zijn.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Je zou gedacht hebben dat ze om Ann te sussen de excuses zou aanvaren van Marianne maar nee, nadat Anneke haar in haar armen nam wist de bitch dat alles weer in orde is. Is Ann zo stekeblind dat ze niet ziet dat Mayra haar manipuleert en dan nog als ze geen respect heeft voor Marianne dat is haar ding maar haar middenvinger opsteken naar Marianne dat is ook totaal geen respect hebben voor Ann. Alle slechte eigenschappen die een mens ook maar kan hebben en dat in 1 persoon gestopt en dan heb je Mayra. 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Benieuwd of Ann nog zo gaat kruipen voor Mayra als blijkt dat Mayra zwanger is en het kind van haar verkrachter houdt !
Ann had wel gelijk dat er n luchtje aan dit verhaal zat ! Eerst wou Mayra, Kurt als donor, en nu dat niet doorging, wordt ze verkracht door hem.
Ann had wel gelijk dat er n luchtje aan dit verhaal zat ! Eerst wou Mayra, Kurt als donor, en nu dat niet doorging, wordt ze verkracht door hem.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik hoop dat Marianne die middelvinger afhakt en haar doet opeten.
Wat een serpent is Mayra geworden. Jammer, het lijkt me dan ook evident dat ze Thuis verlaat?
Welke rol zou ze hierna nog in godsnaam hebben...
Wat een serpent is Mayra geworden. Jammer, het lijkt me dan ook evident dat ze Thuis verlaat?
Welke rol zou ze hierna nog in godsnaam hebben...
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je naar Thuis kijkt en achteraf verveeld bent door het personage van Mayra!
OK, Mayra is erg fout bezig maar over een dik jaar ben je 't alweer vergeten hoor
Vorig jaar was Luc vooral de smeerlap, maar hij zit er nog steeds in en geen haan die nog kraait over wat hij heeft gedaan.
Als het allemaal brave rollekes waren, was er 0,0 spanning en er keek geen kat naar "thuis".
Ik vind dat de actrice die Mayra vertolkt, dat ferm goed doet. Ok, ze haalt soms ook het bloed van onder mijn nagels maar er is geen haar op mijn hoofd die er nog maar aan denkt om de tv te verzetten.
Ik vind die verhaallijn superspannend, 't feit dat ze mijn tenen nog es doet krullen betekent alleen maar dat het allesbehalve saai is.
OK, Mayra is erg fout bezig maar over een dik jaar ben je 't alweer vergeten hoor
Als het allemaal brave rollekes waren, was er 0,0 spanning en er keek geen kat naar "thuis".
Ik vind dat de actrice die Mayra vertolkt, dat ferm goed doet. Ok, ze haalt soms ook het bloed van onder mijn nagels maar er is geen haar op mijn hoofd die er nog maar aan denkt om de tv te verzetten.
Ik vind die verhaallijn superspannend, 't feit dat ze mijn tenen nog es doet krullen betekent alleen maar dat het allesbehalve saai is.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Evaaa
- x 435
Luc is altijd al zo geweest, daarom verdragen mensen het meer. Ik incluis. Mayra was in het begin een aangename dame. Nu heeft ze een enorm karakterswitch gedaan op een halfjaar tijd. Beetje jammer vind ik dan.hannanaske schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je naar Thuis kijkt en achteraf verveeld bent door het personage van Mayra!
OK, Mayra is erg fout bezig maar over een dik jaar ben je 't alweer vergeten hoorVorig jaar was Luc vooral de smeerlap, maar hij zit er nog steeds in en geen haan die nog kraait over wat hij heeft gedaan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

In Thuis,you never know. Maar ik ben wel akkoord dat ze deze verhaallijn nu zo stillekesaan mogen afsluiten. Dus exit Mayra? En een nieuwe vriendin voor Ann? Eentje met 2 kinderen van verschillende papas mss? 
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Het is juist omdat ze die personage zodanig veranderd hebben dat het zelfs een beetje te onrealistisch geworden is zelfs voor een soap en op zo'n korte tijd en daarmee doet ze zoveel stof opwaaien bij de meeste onder ons.hannanaske schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je naar Thuis kijkt en achteraf verveeld bent door het personage van Mayra!
OK, Mayra is erg fout bezig maar over een dik jaar ben je 't alweer vergeten hoorVorig jaar was Luc vooral de smeerlap, maar hij zit er nog steeds in en geen haan die nog kraait over wat hij heeft gedaan.
0 x
-
femfan
- Nog geen rang
Ik zie Mayra er nog met Sandrine vandoor gaan. Ze heeft haar geadopteerd, dus kan nog hoederecht e.d. gaan eisen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou zomaar kunnen, al vraag ik me af of Mayra met haar recentelijke staat van dienst, voorlopig nog kans maakt op dat hoederecht...
Het is inderdaad die enorme verandering in haar karakter die het zo lastig verteerbaar maakt allemaal. En bovendien, als de vergelijking met Luc dan bijvoorbeeld gemaakt wordt; Luc voerde zijn streken uit omdat hij er op dat moment zelf iets bij te winnen had (in de meeste gevallen geld en macht). Maar wat wint Mayra met haar gedrag? En hoe komt ze zo gemeen en egoïstisch ineens?
Er is niks leuks of vriendelijks meer aan haar personage. Zelfs Ann en Waldek, 2 mensen die de afgelopen tijd alles voor haar in de waagschaal gelegd hebben en daar de akelige gevolgen dagelijks van dragen, gebruikt ze als een stel voetvegen zonder met haar ogen te knipperen. Ik vind het niet spannend meer wat ze van plan is (ga maar gewoon uit van het smerigste/ergste, dan zit je altijd goed), ik had haar gedrag niet plaatsen - laat staan (ergens) begrijpen - dus alle sympathie voor haar is weg, én wat ze doet is langs alle kanten bekeken te gek voor woorden, dus normaal kun je haar ook niet meer noemen...
Wat overblijft past wat mij betreft direct in het rijtje gevoelloze of verknipte Thuis-gekken, bij bijvoorbeeld een Guy, Maarten & Mathilde, Isabelle of Pièrre. Misschien wel leuk voor eventjes om de boel op stelten te zetten qua verhaallijnen, maar het moet niet te lang duren, en te handhaven zijn ze achteraf ook niet meer...
Het is inderdaad die enorme verandering in haar karakter die het zo lastig verteerbaar maakt allemaal. En bovendien, als de vergelijking met Luc dan bijvoorbeeld gemaakt wordt; Luc voerde zijn streken uit omdat hij er op dat moment zelf iets bij te winnen had (in de meeste gevallen geld en macht). Maar wat wint Mayra met haar gedrag? En hoe komt ze zo gemeen en egoïstisch ineens?
Er is niks leuks of vriendelijks meer aan haar personage. Zelfs Ann en Waldek, 2 mensen die de afgelopen tijd alles voor haar in de waagschaal gelegd hebben en daar de akelige gevolgen dagelijks van dragen, gebruikt ze als een stel voetvegen zonder met haar ogen te knipperen. Ik vind het niet spannend meer wat ze van plan is (ga maar gewoon uit van het smerigste/ergste, dan zit je altijd goed), ik had haar gedrag niet plaatsen - laat staan (ergens) begrijpen - dus alle sympathie voor haar is weg, én wat ze doet is langs alle kanten bekeken te gek voor woorden, dus normaal kun je haar ook niet meer noemen...
Wat overblijft past wat mij betreft direct in het rijtje gevoelloze of verknipte Thuis-gekken, bij bijvoorbeeld een Guy, Maarten & Mathilde, Isabelle of Pièrre. Misschien wel leuk voor eventjes om de boel op stelten te zetten qua verhaallijnen, maar het moet niet te lang duren, en te handhaven zijn ze achteraf ook niet meer...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
En tegelijkertijd lees je in interviews dat er veel over gepraat wordt, dus dan zal het wel een goede verhaallijn zijn...
Dit is geen vrouw met een kinderwens die weet dat ze haast moet maken voor de poort sluit en dus zo snel mogelijk (hoe dan ook) zwanger wil worden.
Dit lijkt meer op een verknipte psychopate
Dit is geen vrouw met een kinderwens die weet dat ze haast moet maken voor de poort sluit en dus zo snel mogelijk (hoe dan ook) zwanger wil worden.
Dit lijkt meer op een verknipte psychopate
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,hoe straffer en onwaarschijnlijker hoe meer er over gesproken wordt. Maar een gepantenteerde psychopate is het wel. Grote onderscheiding m.i.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Meteen gijzelt ze de hele familie nog! (Dat kennen we nog van iemand anders!)
0 x