Je bent niet de enige met deze gedachte...zarsas schreef:Ik denk dat hij zich dat nog gaat beklagen. Volgens mij gaat er nog iets gebeuren op die Romereis
Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
Lazylady
- x 435
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

What happens in Rome... stays in Rome...zarsas schreef:Ik denk dat hij zich dat nog gaat beklagen. Volgens mij gaat er nog iets gebeuren op die Romereis
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Was er nu vroeger ook eens niet zo'n situatie geweest tussen Simonne en de vader van Bram ?Peter Jansens schreef:What happens in Rome... stays in Rome...zarsas schreef:Ik denk dat hij zich dat nog gaat beklagen. Volgens mij gaat er nog iets gebeuren op die Romereis
Ge moet de kat niet bij de melk zetten natuurlijk ....
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

LOL Nounake, zit Thuis juist niet vol met dat soort situaties ...... het is het bestaansrecht van de serie zo'n beetjenounake schreef:Was er nu vroeger ook eens niet zo'n situatie geweest tussen Simonne en de vader van Bram ?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5

- x 1011
- x 586
Rome reizen in middelbare scholen gebeuren normaal in de paasvakantie. Dus als Thuis het echte leven wilt volgen
dan hebben we nog wat respijt

0 x
-
Lazylady
- x 435
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja dat is waar ook ...Amiche schreef:LOL Nounake, zit Thuis juist niet vol met dat soort situaties ...... het is het bestaansrecht van de serie zo'n beetjenounake schreef:Was er nu vroeger ook eens niet zo'n situatie geweest tussen Simonne en de vader van Bram ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Proficiat Bram, jij bent het populairste Thuispersonage van het voorbije jaar! 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ranske
- Poster rang 4

Van mij ook Bram en met zoveel voorsprong !
Ook proficiat voor de rest van de top 10 !
Ook proficiat voor de rest van de top 10 !
0 x
-
Lazylady
- x 435
Bram moet echt eens goed met Jana praten en zich niet meer laten afschepen!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zeker ! Die is veel te goed ! Anderzijds zijn ze veel te jong om definitief een "zoals" getrouwd koppel te zijn .
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ik kan begrijpen dat de aanwezigheid van Lowie op de zenuwen werkt.. Hij wil Jana vertrouwen en ik denk dat hij dat ook wel doet, maar toch.. Lowie is een ex.. en ze zijn nogal veel samen, ook buiten schooltijd. Maja vroeger zagen we ze nog is met vriendinnen maar nu helemaal niet meer? Want met die nieuwjaarsfuif zei Jana nog voor dat ze vertrok bij Simonne dat ze enkele vriendinnen ging oppikken maar toen ze in de Frens verscheen was alleen Lowie bij haar?? Die vriendinnen waren ergens anders naartoe dan?
Het lijkt mij toch niet echt goed om zoveel met je ex op te trekken, zeker niet als je een vaste relatie hebt en die andere persoon het er duidelijk moeilijk mee heeft.. Zoals het nu gaat zie ik Jana en Lowie nog een koppel worden..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind dat Bram zich op dit moment heel tolerant gedraagt tegenover Jana. Ik had dit niet verwacht van hem (en ik weet ook niet of het nog lang zal duren nu hij die armband gevonden heeft)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Summer85
- Poster rang 1

Vind ik ook, ze zullen wel echt verliefd zijn maar ze zijn nog véél te jong om al 'getrouwd' te zijn.
Dat zou zich later nog wreken (gezien het hier een soap is, zou later wel eens heel snel al kunnen zijn
)
Dat zou zich later nog wreken (gezien het hier een soap is, zou later wel eens heel snel al kunnen zijn
0 x
-
ikke
- x 435
Als dat ook geen cliché is!Summer85 schreef:Vind ik ook, ze zullen wel echt verliefd zijn maar ze zijn nog véél te jong om al 'getrouwd' te zijn.
Dat zou zich later nog wreken (gezien het hier een soap is, zou later wel eens heel snel al kunnen zijn)
0 x