Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door jessie V. »

We stellen het huwelijk een jaar uit, want er is maar 1 kerkje op de wereld en dat wordt verbouwd:lol: :lol:
Moet je dat nog serieus nemen?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:We stellen het huwelijk een jaar uit, want er is maar 1 kerkje op de wereld en dat wordt verbouwd:lol: :lol:
Moet je dat nog serieus nemen?
Ik neem het niet serieus... Precies alsof er maar 1 kerk op die plaats is.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap niks van die Peter. Hoe graag wil je trouwen als je je huwelijk een jaar uitstelt ,omdat dat kerkje verbouwd wordt?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Ik snap niks van die Peter. Hoe graag wil je trouwen als je je huwelijk een jaar uitstelt ,omdat dat kerkje verbouwd wordt?
Meneer zal koste wat kost in dát kerkje willen trouwen. :mrgreen: :doh:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik begin te denken dat hij heel dat gedoe van Toscane etc heeft bedacht in de hoop dat peggy niet zo akkoord gaan en dus die trouw niet door kon gaan ; nu ze toch akkoord is moest hij wel iets anders verzinnen ....Ik zie die nog terug met Femke beginnen :denk: :denk:
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Dan kon hij het toch beter direct afbollen?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Peter,Peter toch! Dat gelooft ge toch zelf niet hé. Ik heb u al veel zotte dingen zien doen maar dit spant wel de kroon. En dat Peggy dat ook maar een seconde zou kunnen geloven gaat mijn petje helemaal te boven. Dan is ze nog dommer dan ik al dacht. Enfin Peter op zijn usual best. Ik heb even wat hoop gehad voor hem maar hij heeft het vakkundig in mekaar geslagen. :lol: :lol: :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En nu weer in BE trouwen... De impulsiviteit is weer eens niet ver te zoeken :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, zo net als de slinger van een oude horloge!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Als Peter het zo speciaal wil hebben heb ik ook wat suggesties :

- Las Vegas : Peter als den Elvis en Peggy als Marilyn kompleet met wit kleedje en blaaslucht
- exotisch strand in Thailand
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het speciale is er al: huwelijk Peter-Peggy met als getuigen Tom-Femke. De kerk gaat te klein zijn denk ik. Ik zou de pas afgebrande kerk van Westkapelle suggereren, een passend seizoenseinde. :sick: Thuis gaat de surrealistische toer op.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap eigenlijk niet dat Peter Tom nog wil verdedigen. Als ik van hem was had ik lang mijn boeltje gepakt en ergens anders gaan werken. Hij kan er alleen maar nadeel van ondervinden van daar te blijven werken.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik snap niet dat hij daar 25.000 tot 75.000 euro tegen aan wil gooien terwijl Tom onschuldig is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

tvx1 schreef:Ik snap eigenlijk niet dat Peter Tom nog wil verdedigen. Als ik van hem was had ik lang mijn boeltje gepakt en ergens anders gaan werken. Hij kan er alleen maar nadeel van ondervinden van daar te blijven werken.
Tom heeft indertijd wel Peter zijn vel gered door hem aan te nemen.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Devilex schreef:
tvx1 schreef:Ik snap eigenlijk niet dat Peter Tom nog wil verdedigen. Als ik van hem was had ik lang mijn boeltje gepakt en ergens anders gaan werken. Hij kan er alleen maar nadeel van ondervinden van daar te blijven werken.
Tom heeft indertijd wel Peter zijn vel gered door hem aan te nemen.
Andersom toch ook, Tom heeft toch in dienst van Peter gewerkt toen deze nog notaris was.

Over het geld, het is de goede naam van de praktijk die op het spel staat. En zoals Peter zei, het was geen schuldbekentenis. Hoe langer dat dit duurt, hoe meer cliënten ze verliezen, hoe minder ze er terug zullen kunnen winnen en die zullen wel meer geld in het laatje kunnen brengen dan hetgeen wat Peter aanboodt.
0 x
Afbeelding
Plaats reactie