Stan Van Damme (Lennart Lemmens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Het is zover gekomen dat hij nu ook al anderen voor het plezier begint te kloppen , en Eddy is daar al het slachtoffer van. Waarom dient Jacques nu toch eens geen klacht tegen hem in? :boo:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Tien tegen een dat de mensen dat opvatten als het bewijs van zijn zogenaamde 'pedofilie'. Judith zal hem niet verdedigen als hij klacht indient. En Tom al zeker niet.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ThuisStan123 schreef: vr 07 jun 2019, 12:35 Tien tegen een dat de mensen dat opvatten als het bewijs van zijn zogenaamde 'pedofilie'.
Ik ben er zeker van dat Joren Jacques niet zou laten beschuldigen, deze keer toch niet. De vorige keer geloofde Joren zijn vriendje nog... Zijn euro is duidelijk aan het vallen wat Stan en c° aangaat. In ieder geval hoop ik dat het hier en nu stopt, met die pedofilie"zaak".
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Joren weet dat inderdaad heel goed, maar of hij ook echt tegen Stan in zou gaan, daar heb ik toch zo mijn twijfels over. Zijn euro is wel aan het vallen, maar Joren lijkt mij (nog) niet echt opgewassen tegen Stan & Boris als puntje bij paaltje komt.
Ik kan me iig toch voorstellen dat Jacques daar niet teveel vanuit durft te gaan mocht hij hier werk van maken. En meer bewijs dan Joren, heeft hij niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Nee, en zolang Joren zich niet kan uitspreken (misschien uit angst) heeft Jacques ook geen stok achter de deur.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ai ai, die opmerking van krapuul Boris dat Stan zijn moeder beter ook klop zou geven viel niet in de juiste aarde. Zou Stan toch een klein beetje wroeging hebben ? :denk: En duidelijk dat Boris dus Stan zijn gewelddadige geschiedenis niet kent.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Zou toch eigenlijk eens willen weten wat Stan zijn vrienden verteld heeft over zijn opname ?

Als ik mij niet vergis dacht Joren dat het was omdat hij na die zaak met Jacques serieus met zichzelf in de knoop zat. Vandaar dat medelijden en die "ik laat je heus niet vallen". Hij ziet hem niet als dader, maar als een slachtoffer.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Stan heeft dat inderdaad aan niemand verteld volgens mij. En wroeging zie ik ook niet echt bij hem. Hij keek inderdaad wel wat bedenkelijk toen Boris het over klop geven aan zijn moeder had, maar dat leek me eerder een beetje schichtig gedrag omdat het allemaal zo dicht bij de waarheid zat en niemand dat verder weet.
Hij laat al een heel tijdje geen enkel moreel besef meer zien, vind ik...
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik kijk momenteel eveneens naar de namiddagafleveringen en daar krijg ik Stan te zien als een lieve brave jongen tegenover nu een krapuul pur sang, wat een schril contrast.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Bij voorbaat excuus voor het taalgebruik maar ik kan maar 2 woorden bedenken: laffe en str***zak
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Kan ik je helaas alleen maar gelijk in geven. Ik weet niet of ik moedig genoeg zou zijn om mijn vriend van de sporen te helpen, maar ik zou zeker niet de plaat poetsen. Echt schandalig vind ik het.

Wel een puike acteerprestatie van iedereen die daar op de set was :thumbup:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Het gaat mij niet over het niet helpen op zich, sommigen blokkeren echt helemaal in noodsituaties. Het was gewoon de onverschilligheid. Zich even omdraaien, schouders ophalen en kom we zijn weg.
0 x
niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand »

Ik snap totaal niet dat ze zomaar kunnen wegfietsen. Ik weet zeker dat ik niet moedig genoeg zou zijn om te helpen. Ik zou waarschijnlijk gewoon aan de grond genageld blijven staan staren. Maar wegrijden? Wil hij dan helemaal niet weten of Joren in orde is?

*zucht* Ik blijf maar maanden lang hopen dat ze Stan weer een positieve richting uit sturen maar geduld en 'hoop' is nu toch ook zo goed als op. Des te beter mocht het toch nog gebeuren maar momenteel? :boo:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vond het ook raar en laf dat ze wegreden. Mooie vrienden voor Joren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, ik kan me alleen maar bij het bovenstaande aansluiten, helaas. Van Boris had ik eigenlijk niet veel anders verwacht, maar wat Stan betreft vind ik het toch weer een nieuw dieptepunt, en verder dan dit kan hij voor mij ook echt niet meer zakken. Hij heeft blijkbaar geen greintje gevoel in zijn lijf. Onvoorstelbaar hoe hij omdraaide en even keek, en toen gewoon aanfietste. Compleet onverschillig inderdaad :boo: :boo: :boo:
0 x
Plaats reactie