Gisteren verschilden ze alleszins niet veel van elkaar, dat was het leuke van de scène, inderdaad!fan_van_marianne schreef:Gelukkig voor Marianne kan ze nog goed opschieten met haar poetsvrouw![]()
Samen porto drinken![]()
![]()
Het grappigste was dat Nancy zei dat ze eigenlijk niet veel verschillen van elkaar.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Flannery
- Nog geen rang
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
-
Leigh
- Nog geen rang
Ik vond heel dat stuk echt HI-LA-RISCH.
Die vete zal altijd blijven bestaan en ik vind dat eigenlijk wel leuk.
Die vete zal altijd blijven bestaan en ik vind dat eigenlijk wel leuk.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Leuk om eens een iet wat verwilderde (lees niet opgemaakte) Marianne te zien. Zelfs naturel en wat verwilderd ziet ze er goed uit
en "t blijft een steengoede actrice met een rol die haar vaak ongeliefd maakt, maar ik blijf haar graag zien spelen wat ze ook doet - het is altijd goed
En denk ook dat haar personage het enige is waar ik mij nooit aan erger 
0 x
-
Rieka
- x 435
Ganja schreef:Leuk om eens een iet wat verwilderde (lees niet opgemaakte) Marianne te zien. Zelfs naturel en wat verwilderd ziet ze er goed uiten "t blijft een steengoede actrice met een rol die haar vaak ongeliefd maakt, maar ik blijf haar graag zien spelen wat ze ook doet - het is altijd goed
Ja, een rasactrice!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Helemaal mee eens!Rieka schreef:Ganja schreef:Leuk om eens een iet wat verwilderde (lees niet opgemaakte) Marianne te zien. Zelfs naturel en wat verwilderd ziet ze er goed uiten "t blijft een steengoede actrice met een rol die haar vaak ongeliefd maakt, maar ik blijf haar graag zien spelen wat ze ook doet - het is altijd goed
![]()
Ja, een rasactrice!
Wat ze ook voor verhaallijnen krijgt, mij aan haar ergeren doe ik ook nooit. En dat is toch vooral een verdienste van Leah, die Marianne heel genuanceerd neerzet. Dat heeft een dergelijk ("aanwezig") personage wel nodig...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Ik wil het oude kapsel van Marianne terug 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Crackers schreef:Ik wil het oude kapsel van Marianne terug
Dat moet je begrijpen, Crackers, in tijden van crisis heeft ze waarschijnlijk geen zin om met de krultang aan de slag te gaan. Dat komt misschien toch wel weer goed mettertijd...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Voor één keer zat ze aan de ontbijttafel zoals de meesten onder ons : nog niet gekapt, nog niet opgemaakt en zeker niet met een mantelpakje parelsnoer inclusief
Marianne deed moeite om Nancy te ontvluchten maar was wel op een bepaald moment gecharmeerd en ontroerd toen Nancy de plannen ontvouwde om Mariannes huwelijk te redden; denk dat zij daardoor Mayra vastgeklampte om maar niet in tranen te hoeven uit te barsten.
En Ganja : 100% gelijk : Leah is een rasactrice (en spreekt nimmer dialect of bastaardnederlands).
Marianne deed moeite om Nancy te ontvluchten maar was wel op een bepaald moment gecharmeerd en ontroerd toen Nancy de plannen ontvouwde om Mariannes huwelijk te redden; denk dat zij daardoor Mayra vastgeklampte om maar niet in tranen te hoeven uit te barsten.
En Ganja : 100% gelijk : Leah is een rasactrice (en spreekt nimmer dialect of bastaardnederlands).
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij wordt het hoog tijd dat Marianne wat scheidingspapieren gaat regelen bij haar Tommeke. Dat komt niet meer goed volgens mij, met opperbevelhebber Geert...
Een klein lichtpuntje: dan is ze wel meteen van dat gedrocht van een schilderij af in de kamer
Een klein lichtpuntje: dan is ze wel meteen van dat gedrocht van een schilderij af in de kamer
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ondanks al haar kuren de laatste tijd, erger ik mij totaal niet aan Marianne.
Ze heeft haar goede en haar slechte kanten die ontzettend goed worden neergezet door Leah.
Gisteren vond ik het heel vertederend hoe ze Sandrine probeerde gerust te stellen in de kelder (ook al was Sandrine niet hysterisch ofzo). Een oma die zielsveel van haar kleinkind houdt (en dat ook op een realistische, mooie manier neerzet)
Leah is en blijft toch één van mijn favoriete actrices in Thuis.
Ze heeft haar goede en haar slechte kanten die ontzettend goed worden neergezet door Leah.
Gisteren vond ik het heel vertederend hoe ze Sandrine probeerde gerust te stellen in de kelder (ook al was Sandrine niet hysterisch ofzo). Een oma die zielsveel van haar kleinkind houdt (en dat ook op een realistische, mooie manier neerzet)
Leah is en blijft toch één van mijn favoriete actrices in Thuis.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Het lijkt me vooral erg als je schoten hoort en je niet weet wat er boven je gebeurt met de rest van je familie.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Ganja
- Poster rang 3

Helemaal mee eens.eddy en nancy schreef:Het lijkt me vooral erg als je schoten hoort en je niet weet wat er boven je gebeurt met de rest van je familie.
Eddy
Ze wist tenslotte niet wat er was gebeurd. Er had iemand dood kunnen zijn, An of Mayra of zelfs Femke en/of Sandrientje.
En ze speelde haar rol (angst) weer toppie
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

In Marianne's plaats ging ik ook door dat keldergat proberen te ontsnappen hebben, want zou me daar toch ook niet echt op m'n gemak gevoeld hebben. Grappige scene trouwens tss Marianne en Femke met dat kelderraam.
Eigenlijk mag Marianne Nancy wel dankbaar zijn.
Eigenlijk mag Marianne Nancy wel dankbaar zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Als Nancy was komen kuisen was dit waarschijnlijk helemaal anders afgelopen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Femke en Marianne worstelend met het kelderraam, vond ik ook leuk. Femke neemt het heft in handen en nu is zij het die Marianne commandeert.
0 x