Maar zover gaat het uiteraard niet komen. Het gaat allemaal uitkomen en Mayra gaat veel tekst en uitleg moeten geven aan Anneke.
Ik vind wel dat de schrijverkes hier een beetje met vuur aan het spelen zijn.

Dat vind ik ook...Caligula schreef:Ik vind wel dat de schrijverkes hier een beetje met vuur aan het spelen zijn.

Dat is waar. Ze hebben dan ook minstens een half seizoen voorsprong op ons.Maar daar gaat het mij niet zozeer om. Dat er in Thuis al ontelbare wissels van relaties zijn geweest hoeft geen betoog.Ik vind gewoon dat dit wel een beetje ver gaat. En dat je graag eens buiten de lijntjes kleurt, daar kan ik inkomen (ik doe dat zelf ook graag) maar dit... Willen zwanger worden zelfs door verkrachting en ook nog je beste en laatste vriend opofferen, dat is geen kinderwens meer, dat is een ziekelijke obsessie. En daar zouden de schrijverkes mee moeten opassen. Mss is hier ook wel een waarschuwing van toepassing op het einde van de episode want het gaat hier wel om een potentiëel kind hé.lord F. schreef:Ze weten dus, volgens mij, wel perfect waar de relatie tss Mayra en Ann naartoe zal gaan in de komende maanden.

Het heeft alleszins wel iets sadistisch, aangebrand. Zeker als ze echt zwanger zou worden en Judith (of Emma en Stan) dan te weten zou komen dat Kurt eigenlijk de vader was.Caligula schreef:Dat is waar. Ze hebben dan ook minstens een half seizoen voorsprong op ons.Maar daar gaat het mij niet zozeer om. Dat er in Thuis al ontelbare wissels van relaties zijn geweest hoeft geen betoog.Ik vind gewoon dat dit wel een beetje ver gaat. En dat je graag eens buiten de lijntjes kleurt, daar kan ik inkomen (ik doe dat zelf ook graag) maar dit... Willen zwanger worden zelfs door verkrachting en ook nog je beste en laatste vriend opofferen, dat is geen kinderwens meer, dat is een ziekelijke obsessie. En daar zouden de schrijverkes mee moeten opassen. Mss is hier ook wel een waarschuwing van toepassing op het einde van de episode want het gaat hier wel om een potentiëel kind hé.lord F. schreef:Ze weten dus, volgens mij, wel perfect waar de relatie tss Mayra en Ann naartoe zal gaan in de komende maanden.

Ja en het eerste wat ik dacht wasJolanda_tje schreef:Hebben jullie ook de ringtone gehoord toen Marianne naar Mayra aan het bellen was "bitch is calling"

Inderdaad, hoe ze aanvankelijk zonder een woord te zeggen met haar bord in de zetel wou gaan zitten en dan na 'het gesprek': "kan ik nu verder kijken?"Christel schreef:Wat is het toch een verschrikkelijk gevoelloos, egoïstisch kreng! Ann heeft met haar opmerking dat ze Mayra nooit meer kwijt wil, blijkbaar de sluizen open gezet voor Mayra om haar nog meer als voetveeg te gebruiken. Daar zit echt geen greintje liefde meer in, lijkt 't wel...