Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Caligula »

Ja,idd stel maar even dat Mayra zwanger is van die laatste poging van Kurt. Hoe gaat ze dat in godsnaam aan hare kleine uitleggen later? Zoiets van: ja hij heeft me verkracht en een andere heeft hem in het kanaal geduwd en hij is verzopen. Dat is toch niet zo erg hé. Jezus! Ik kan het gezicht van dat manneke of meisje al zien. En gaat ze dan echt verwachten dat het kind zegt: wat ben je toch een lieve mama? :mrgreen:
Maar zover gaat het uiteraard niet komen. Het gaat allemaal uitkomen en Mayra gaat veel tekst en uitleg moeten geven aan Anneke.
Ik vind wel dat de schrijverkes hier een beetje met vuur aan het spelen zijn.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Ik vind wel dat de schrijverkes hier een beetje met vuur aan het spelen zijn.
Dat vind ik ook...
Alle personages hebben al wel eens hun streken gehad, maar in het geval van Mayra gaat het allemaal wel héél erg ver. Ik vraag me dan ook echt af hoe ze daar ooit weer een "normale vrouw" van gaan maken. En wat haar relatie met Ann betreft, zou ik het ook nogal vreemd vinden als die 2 bij elkaar zouden blijven. Dit is geen "leugentje" of "vreemdgaan" meer o.i.d... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Met Mayra en Ann kan ik niet langer meeleven daar het me lijkt dat de schrijvers het noorden kwijt zijn. Niet moeilijk.
Ze lieten dit zo lang aanslepen, lieten het op de duur te gek worden. OK dat ze hun fantasie gebruiken om de spanning
( kijkcijfers ) op te krikken maar wie voor debiel gehouden wordt die gaat afhaken. Ik kijk voorlopig alleen nog voor het akteertalent van sommige andere akteurs/actrices in Thuis.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik denk dat de scenaristen verder vooruit denken dan jullie denken hoor. ;)
Meer nog, ze bouwen zoiets in zodat de personages een beetje gemixed kunnen worden.

Ze weten dus, volgens mij, wel perfect waar de relatie tss Mayra en Ann naartoe zal gaan in de komende maanden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Ze weten dus, volgens mij, wel perfect waar de relatie tss Mayra en Ann naartoe zal gaan in de komende maanden.
Dat is waar. Ze hebben dan ook minstens een half seizoen voorsprong op ons.Maar daar gaat het mij niet zozeer om. Dat er in Thuis al ontelbare wissels van relaties zijn geweest hoeft geen betoog.Ik vind gewoon dat dit wel een beetje ver gaat. En dat je graag eens buiten de lijntjes kleurt, daar kan ik inkomen (ik doe dat zelf ook graag) maar dit... Willen zwanger worden zelfs door verkrachting en ook nog je beste en laatste vriend opofferen, dat is geen kinderwens meer, dat is een ziekelijke obsessie. En daar zouden de schrijverkes mee moeten opassen. Mss is hier ook wel een waarschuwing van toepassing op het einde van de episode want het gaat hier wel om een potentiëel kind hé.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Ze weten dus, volgens mij, wel perfect waar de relatie tss Mayra en Ann naartoe zal gaan in de komende maanden.
Dat is waar. Ze hebben dan ook minstens een half seizoen voorsprong op ons.Maar daar gaat het mij niet zozeer om. Dat er in Thuis al ontelbare wissels van relaties zijn geweest hoeft geen betoog.Ik vind gewoon dat dit wel een beetje ver gaat. En dat je graag eens buiten de lijntjes kleurt, daar kan ik inkomen (ik doe dat zelf ook graag) maar dit... Willen zwanger worden zelfs door verkrachting en ook nog je beste en laatste vriend opofferen, dat is geen kinderwens meer, dat is een ziekelijke obsessie. En daar zouden de schrijverkes mee moeten opassen. Mss is hier ook wel een waarschuwing van toepassing op het einde van de episode want het gaat hier wel om een potentiëel kind hé.
Het heeft alleszins wel iets sadistisch, aangebrand. Zeker als ze echt zwanger zou worden en Judith (of Emma en Stan) dan te weten zou komen dat Kurt eigenlijk de vader was.

Nu ja, t is een soap hé. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ja ik snap echt niet hoe ze maar kan overwegen om het kind te houden.. en inderdaad hoe zou ze dat uitleggen later? En Emma & Stan zouden een half broer of half zus erbij hebben.. Een constante herinnering aan die avond.. aan heel dat drama. Hoe gestoord en egoïstisch kan je zijn?! Zij was misschien beter verdronken.. :evil:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

:problem: :thumbdown: :evil:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat is het toch een verschrikkelijk gevoelloos, egoïstisch kreng! Ann heeft met haar opmerking dat ze Mayra nooit meer kwijt wil, blijkbaar de sluizen open gezet voor Mayra om haar nog meer als voetveeg te gebruiken. Daar zit echt geen greintje liefde meer in, lijkt 't wel... :evil:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Hebben jullie ook de ringtone gehoord toen Marianne naar Mayra aan het bellen was "bitch is calling" :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jolanda_tje schreef:Hebben jullie ook de ringtone gehoord toen Marianne naar Mayra aan het bellen was "bitch is calling" :lol:
Ja en het eerste wat ik dacht was :eh: :D
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Christel schreef:Wat is het toch een verschrikkelijk gevoelloos, egoïstisch kreng! Ann heeft met haar opmerking dat ze Mayra nooit meer kwijt wil, blijkbaar de sluizen open gezet voor Mayra om haar nog meer als voetveeg te gebruiken. Daar zit echt geen greintje liefde meer in, lijkt 't wel... :evil:
Inderdaad, hoe ze aanvankelijk zonder een woord te zeggen met haar bord in de zetel wou gaan zitten en dan na 'het gesprek': "kan ik nu verder kijken?" :roll:
Dat ze boos is op Marianne, daar kan ik inkomen - ook al weet ze diep vanbinnen dat haar schoonmoeder eigenlijk wel gelijk heeft.
Want ze heeft Ann bedrogen en ze is een hoer (niet voor geld, maar voor iets anders wat ze absoluut wil)...

En terwijl ze zo graag een kindje wil "om een leuk gezinnetje te vormen met ons viertjes", is ze Sandrine al helemaal vergeten.
Dat die misschien wel uitkeek naar eieren rapen bij oma daar heeft ze helemaal niet meer aan gedacht.
Het kind is dan ook in geen velden of wegen te bespeuren, ook al is het Paasvakantie.
Nee, die droppen ze liever een hele week bij Peggy en Rosa - waar het ook niet allemaal rozengeur en maneschijn is momenteel.
Ze kunnen nog niet fatsoenlijk voor eentje zorgen, laat staan een tweede.

Wie gaat er voor hààr gebroed zorgen, vraag ik mij dan af - Ann, tijdens de poetsbeurten door?
Want ze geeft mij de indruk dat ze alleen maar kickt op het "zwanger zijn" - en dat ze wat daarna komt nog niet helemaal heeft uitgedokterd.

Ook Waldek behandelt ze als een stuk oud vuil, nu ze hem (voorlopig) niet meer nodig heeft.
Want ik hoop écht zo hard dat ze NIET zwanger is - ik gun het haar gewoon niet. :twisted:
En het kindje zou ik het al helemaal niet toewensen...
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Volgens mij gaat ze totaal de contrôle verliezen, misschien is het niet meer voor dit seizoen, maar vroeg of laat komt het uit. De oplossing zal waarschijnlijk uit een onverwachte hoek komen :eek:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Bitchy bossy lady, die Mayra.
Als dat allemaal gaat uitkomen, hoop ik wel dat Marianne grote excuses van zowel Geert en Ann gaat krijgen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Marianne kennende gaan excuses niet genoeg zijn! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Gesloten