Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
fazou
Nog geen rang

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door fazou »

Gezien haar slechte ervaringen met nonnen in het verleden kan ik Sam volledig volgen. Ik denk ook dat dit hier de insteek was van haar uitspraak. Eerder dan de huidige mensen die wel nog laten dopen tegen de schenen te schoppen
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Wilderick schreef:Ik vond de terloopse opmerking door Sam, "We gaan ons kind toch niet laten dopen zeker", nogal tendentieus en totaal ongepast.
Het lijkt er op dat iemand die zijn kind laat dopen, een achterlijk iemand of een halve gare is !!
Foei, foei.
Overdrijf je nu niet een héél klein beetje? ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik ben hier wel akkoord met Wilderick. Als het zo verder gaat mag dopen zelfs niet meer binnen enkele jaren.
Dat Sam haar kind niet wil laten dopen is uiteraard haar goed recht, maar het zeggen van: we gaan het toch niet laten dopen zeker heeft iets misprijzend wat ik absoluut niet kan smaken.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Wilderick schreef:Ik vond de terloopse opmerking door Sam, "We gaan ons kind toch niet laten dopen zeker", nogal tendentieus en totaal ongepast.
Het lijkt er op dat iemand die zijn kind laat dopen, een achterlijk iemand of een halve gare is !!
Foei, foei.
Ik heb het ook niet voor dopen en dat heeft niets te maken met mijn mening over anderen. En dat geldt volgens mij ook voor Sam en Tim. Ze zijn niet gehuwd, gaan nooit naar de Kerk, waarom dan hun kind laten dopen? Vroeger zouden ze dat in hun geval niet eens moeten overwegen, het mocht niet!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Sam reageert wel vaker op deze manier als Tim iets zegt. ;)
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Toch vind ik dat Sam de laatste weken wat evenwichtiger is geworden. Ze doet tegen Tim nu toch ook vrij normaal en ze kan af en toe al eens enthousiast doen i.v.m. de baby.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Toch vind ik dat Sam de laatste weken wat evenwichtiger is geworden. Ze doet tegen Tim nu toch ook vrij normaal en ze kan af en toe al eens enthousiast doen i.v.m. de baby.
Dat is inderdaad opvallend en het mocht wel eindelijk keren. Misschien komt dat omdat ze nu al een tijd terug met Simonne kan praten en niet meer geconfronteerd wordt met Yvette ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, de laatste tijd groeien Simonne en Sam steeds dichter naar mekaar en dat is goed en mooi om zien.
Nu weet ik niet goed wat de (adoptie)mama daarvan denkt, maar zullen we die nog dikwijls zien?
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Fijn om te zien dat Sam ook vol enthousiasme want dat leek ze toch wel als ze vroeg aan Simonne om meter te zijn en zelfs ook als Tim dit aan Jens vroeg, ze gaat erop vooruit. :clap:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Het Grote Kleding- en Accessoire-topic

Bericht door Captain Cuckoo »

Droeg Sam vandaag een soort lederen kleed? Ik ken totààl niks van mode of van trends, maar elegant zou ik dat toch niet noemen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Droeg Sam vandaag een soort lederen kleed? Ik ken totààl niks van mode of van trends, maar elegant zou ik dat toch niet noemen.
Het "zat" mss gewoon gemakkelijk...
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Captain Cuckoo schreef:Droeg Sam vandaag een soort lederen kleed? Ik ken totààl niks van mode of van trends, maar elegant zou ik dat toch niet noemen.
Amai hoe lelijk was dat!? :puke-front:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Ja, de laatste tijd groeien Simonne en Sam steeds dichter naar mekaar en dat is goed en mooi om zien.
Nu weet ik niet goed wat de (adoptie)mama daarvan denkt, maar zullen we die nog dikwijls zien?
Dat is de vraag... :razz:
Maar in feite heeft zij een heel groot aandeel gehad in de steeds beter wordende relatie tussen Sam en Simonne, wat alleen maar ontzettend te waarderen valt, dus ik kan me niet voorstellen dat ze daar achteraf ineens op terugkomt. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik persoonlijk vond het enkel helemaal niet passen bij een zwangere ...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
Caligula schreef:Ja, de laatste tijd groeien Simonne en Sam steeds dichter naar mekaar en dat is goed en mooi om zien.
Dat is de vraag... :razz:
Maar in feite heeft zij een heel groot aandeel gehad in de steeds beter wordende relatie tussen Sam en Simonne, wat alleen maar ontzettend te waarderen valt, dus ik kan me niet voorstellen dat ze daar achteraf ineens op terugkomt. :)
Dat zal ze niet! Ze stond heel positief tegenover de relaties biologische moeder, Sam en "echte"moeder.
En gisteren zei Sam ook dat haar moeder al heel blij zal zijn dat zij grootmoeder zal worden en af en toe hulp zal kunnen krijgen van de meter...
0 x
Gesloten