Caligula schreef:Ja, dan kan Lucas binnenkort balleke spelen met heu...Peggy mss?
Als die er dan nog rondloopt, natuurlijk.
Denk niet, als het van haar ex-man afhangt

Caligula schreef:Ja, dan kan Lucas binnenkort balleke spelen met heu...Peggy mss?

Misschien is dat omdat ze niet bedrogen is.johan1969 schreef:Acteerprestatie van Julia vandaag was maar ondermaats. Je zou van een bedrogen vrouw toch meer passie verwachten. 'Ik kan u niet meer zien', maar ze doet het toch

Ik denk toch dat men dan anders reageert.Caligula schreef:Niet relationeel nee, maar in zekere zin toch wel hé. Ze is met een sjoemelaar getrouwd.

Ja, mss wel, maar ergens voelt ze zich toch ook bedrogen daar haar man van wie ze dacht dat hij zulke dingen niet (meer) zou doen. En dat weegt mss ook wel zwaar.tvx1 schreef:k denk toch dat men dan anders reageert.

Ik vond het ook maar een flauwe reactie hoor.Caligula schreef:Ja, mss wel, maar ergens voelt ze zich toch ook bedrogen daar haar man van wie ze dacht dat hij zulke dingen niet (meer) zou doen. En dat weegt mss ook wel zwaar.tvx1 schreef:k denk toch dat men dan anders reageert.